Gå til innhold

Hvor ofte har dere i forhold sex?

Gjest Drodlebrura

Hvor ofte har dere i forhold sex?  

148 stemmer

1. 1. Hvor ofte har dere sex?

• Aldri
      5
    • Noen få ganger i året
      5
    • 1 gang i mnd
      6
    • 2-3 ganger i mnd
      12
    • 1 gang i uka
      29
    • 2-3 ganger i uka
      31
    • 4-6 ganger i uka
      21
    • Hver dag
      16
    • Flere ganger hver dag
      13
    • Er ikke i forhold
      10

Anbefalte innlegg

Aldri :( Jeg har vestibulitt og vaginisme. Hatt det i 1,5 år, og vi har vært sammen i 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Annen eller tredje hver dag kanskje... Kommer an på! Av og til mer, av og til mindre. Jeg er i slutten av 20'åra og han er i begynnelsen av 20'åra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag, uansett. Maks tre ganger pr dag :) Vært sammen i ett år. Jeg er 20 og han 26.

Endret av louise1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Vært sammen 1,5 år, sist vi hadde sex var i romjula.... ;( Før det var det i gj.snitt 1g per uke tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

1-2 ganger i måneden. Det er han som ikke vil mer, dessverre. Jeg skulle gjerne hatt sex minst 2-3 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hverdag. Enten morgen eller kveld. Med mindre vi har kranglet eller jeg har mensen. Men han får da andre ting Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen 1 år, hatt sex 2 ganger. Jeg vil gjerne 1-2 ganger i uka, han vil ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå loggfører vi ikke, men jeg tipper at vi har et snitt gjennom året på 2-4 ganger i uken. Vi har vært sammen i fire år, er gift (og bor nødvendigvis sammen), og er 30-40 år gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i uken.

Vi er begge i midten av 20årene, har sex 0-4 ganger i uken, avhengig av jobb, syklus og annet stress. Gjennomsnittlig siste månedene har det vært 2 ganger i uken ca. Vi har vært sammen i nesten 2 år (samboere noe over 1 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39, han 37. Vært sammen et knapt år, sex gjennomsnittlig en gang om dagen, tenker jeg.

Nesten et halvt år senere, og vi ligger vel på 5-7 ganger i uken fortsatt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ca 1-2 ganger i uken, kanskje mer... i perioder har vi sex hver dag, og noen perioder kan det gå en uke i mellom. Også faller jo 1 uke bort hver mnd. (mensen)

Vi har vært sammen i 14 år, har 3 barn - så selv om lysten er der, er ikke alltid anledningen eller energien der. Har ofte barna som kommer inn på kvelden i senga, så da blir det ingenting.

vi er 32 og 34 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...