Gjest Ikke_navngitt Skrevet 8. mai 2011 #61 Del Skrevet 8. mai 2011 Er du seriøs nå? Jeg vet veldig godt hvor Pattaya ligger. Jeg skrev at jeg i utgangspunktet ikke ville blitt sammen med en som reiser til Pattaya. Gutteturer til andre deler av Thailand hadde jeg ikke reagert på på samme måte som akkurat Pattaya. hehe, du er klar over at horene finnes i HELE Thailand, og ikke bare i Pattaya? Eneste som er forskjellen er at det ene stedet er kjent for slikt, og resten blir "undervurdert" og har det mer skjult i så måte. Servitrisen på hotellet i Phuket kan like gjerne tilby tjenester som en ekstrainntekt, resepsjonisten på Phi Phi øya +++ Eneste forskjellen mellom Pattaya og de stedene er at ryktet har gått. Så vet du det! Og ja, jeg har vært der sammen med mann og barn, så jeg vet. Been there, opplevd that... Men jeg lot det ihvertfall ikke sette noen demper på ferien, for mannen min har ihvertfall vett nok til å avstå fra slikt tull og graps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #62 Del Skrevet 8. mai 2011 I den tråden her er det så mye fordommer og ikke minst uvitenhet, at jeg blir mørkredd. Om vi tar f.eks. Ibiza, er det noen som har vært her? Og faktisk sett en prostituert på gata?? (Det virker jo som om det er det store problemet her). Helt ærlig så hadde jeg vært minst like bekymret å sende min samboer til Roskildefestivalen, kanskje faktisk enda mer bekymret. Og ikke minst, alle de nigerianske horene som drar i mennene på karl johan? Uansett om du har med deg samboer, barn eller barnevogn, kommer de bort til deg. Skal man begynne å teste kjæresten sin etter en tur ute på byen i Oslo også?` Nei, det her blir rett og slett for dumt. Stoler såpass på min kjære at jeg lar vedkommende få dra på gutteturer hvor de måtte ønske. Å sette en stopper for det ville bare vært å ødelegge forholdet. Hadde jeg ikke klart å stole såpass på min samboer, så hadde jeg nok ikke klart å være sammen med vedkommende. Da hadde jeg gått og bekymret meg hele tiden, og jeg har ikke lyst til å være i et slikt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2011 #63 Del Skrevet 8. mai 2011 Helt ærlig så hadde jeg vært minst like bekymret å sende min samboer til Roskildefestivalen, kanskje faktisk enda mer bekymret. Og der har du vært? Det har jeg og kan ikke si at jeg husker så mye av disse prostituerte. Tvert om var det glade mennesker med varierende grad av rusinntak (la oss kalle det 0 til 100) som koste seg på konsert. Ibiza vet jeg ingenting om - men ryktene jeg har hørt er at det er et party sted for single. Hvorfor vil en gift/samboende mann dit - på guttetur? Hvorfor vil gifte/samboende menn til det sørlige Thailand på guttetur når de kan ta sine samboere med til de mindre utsatte stedene for naturopplevelsen (jeg har vært i Thailand). Og ikke minst, alle de nigerianske horene som drar i mennene på karl johan? Uansett om du har med deg samboer, barn eller barnevogn, kommer de bort til deg. Skal man begynne å teste kjæresten sin etter en tur ute på byen i Oslo også?` Tror du virkelig det finnes en eneste mann som blir fristet av å si ja til en prostituert når damen er ved siden av og hører på? Hvis svaret er nei, kan du da forstå hvorfor noen av oss mener at guttetur med rølp og fyll og sex ikke passer sammen med å være i et forhold. Det er nettopp hele poenget: når fruen/samboeren er med er sjansen mindre for å si ja til tull. Nei, det her blir rett og slett for dumt. Stoler såpass på min kjære at jeg lar vedkommende få dra på gutteturer hvor de måtte ønske. Å sette en stopper for det ville bare vært å ødelegge forholdet. Hadde jeg ikke klart å stole såpass på min samboer, så hadde jeg nok ikke klart å være sammen med vedkommende. Da hadde jeg gått og bekymret meg hele tiden, og jeg har ikke lyst til å være i et slikt forhold. Og jeg ser altså overhodet ikke hvorfor en kar i et forhold skulle ha behov for rølpetur til Thailand eller Ibiza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymbruker Skrevet 8. mai 2011 #64 Del Skrevet 8. mai 2011 Og der har du vært? Det har jeg og kan ikke si at jeg husker så mye av disse prostituerte. Tvert om var det glade mennesker med varierende grad av rusinntak (la oss kalle det 0 til 100) som koste seg på konsert. Ibiza vet jeg ingenting om - men ryktene jeg har hørt er at det er et party sted for single. Hvorfor vil en gift/samboende mann dit - på guttetur? Ja, jeg har vært både på Ibiza og på Roskildefestivalen. Jeg fant ingen prostituerte på noen av stedene. Tror du virkelig det finnes en eneste mann som blir fristet av å si ja til en prostituert når damen er ved siden av og hører på? Hvis svaret er nei, kan du da forstå hvorfor noen av oss mener at guttetur med rølp og fyll og sex ikke passer sammen med å være i et forhold. Det er nettopp hele poenget: når fruen/samboeren er med er sjansen mindre for å si ja til tull. Så, om man ikke er ute med samboeren, er på fylla, og er i Oslo, da bør man testes? Og jeg ser altså overhodet ikke hvorfor en kar i et forhold skulle ha behov for rølpetur til Thailand eller Ibiza. Skal ikke uttale meg om Thailand, da jeg ikke har vært der mye og lenge nok til å kunne si hvordan det er der. Men Ibiza kan jeg ihvertfall si at jeg ikke hadde hatt noe problem å sende kjæresten min. Jeg har absolutt null problem å forstå at noen vil dra på en guttetur til Ibiza, ihvertfall om man liker elektronisk musikk. Det blir rett og slett ikke noe bedre enn Ibiza. Det er en magisk atmosfære, og det har ikke noe med horer og å få pule mest mulig å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikkfrelst Skrevet 8. mai 2011 #65 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, det er ikke akseptabelt å be han om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #66 Del Skrevet 8. mai 2011 Pakk det inn. Si at du skal teste deg,fordi du føler at noe er galt bla bla. Og be han gjøre det samme :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quijote Skrevet 8. mai 2011 #67 Del Skrevet 8. mai 2011 Hadde aldri falt meg inn en gang! Kjæresten min bryr seg nok om meg til å ikke være utro. Han vil jo ikke stille meg fremfor noen risiko for å bli smittet av en kjønnssykdom. I mine øyne er tillit alfa og omega. Vi gjør oss sårbare ved å stole fullt og helt på den andre, men uten den sårbarheten er ikke forholdet vårt noe verdt. Klart det finnes fristelser over alt, men når han er kjæreste med meg, må han rett og slett bare motstå disse fristelsene. Og jeg vet at alle de andre jentene i verden utgjør en minimal trussel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2011 #68 Del Skrevet 8. mai 2011 Ja, jeg har vært både på Ibiza og på Roskildefestivalen. Jeg fant ingen prostituerte på noen av stedene. Og da var poenget ditt med å dra inn Roskildefestivalen? Så, om man ikke er ute med samboeren, er på fylla, og er i Oslo, da bør man testes? Har jeg sagt det? Thailand er svært langt borte. Å reise dit for en uke tatt i betraktning at man neppe kommer under 12-14 timers flytur hver vei er vel sløseri med tid. Hvis mannen absolutt må på 14 dagers guttetur (her snakker vi om feriebruk tatt fra den muligheten vi har til å ha ferie sammen) så ville jeg tatt forholdet seriøst opp til vurdering fordi jeg ser på dette som helt i strid med hvordan vi skulle brukt felles ferie. Når det gjelder Thailand så sier du: Skal ikke uttale meg om Thailand, da jeg ikke har vært der mye og lenge nok til å kunne si hvordan det er der. Så la være. En guttetur som varer en uke til et sted der man kan snorkle, høre tekno og kose seg er en ting, men i Pattaya og på Phuket florerer det med prostituerte - jeg går ut fra at ingen gutter har tenkt å sitte på rommet og drikke for å unngå barjentene. Disse jentene er svært pågående - men i motsetning til de prostituerte på Karl Johan oppfører de seg ikke så desperat. De blir venner med gutta som drikker og de er veldig hyggelige. MEN dette er fortsatt en avsporing, for jeg forstår fortsatt ikke hvorfor en mann som er i et forhold skal på fylle/rølpe tur med sine single kompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #69 Del Skrevet 8. mai 2011 I situasjonen i Øst-Europa like så med tanke på horer og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #70 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvilke land består egentlig Øst-Europa av? Hvis samboeren deres hadde hatt 4 single kompiser som skulle ned dit for å feste og sikkert også sjekke damer, greit at han ble med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #71 Del Skrevet 9. mai 2011 Og da var poenget ditt med å dra inn Roskildefestivalen? At det å dra til Roskildefestivalen og Ibiza i bunn og grunn er ganske likt. Man drar dit for å høre på musikk, men det blir en del fyll. Tipper det blir mer fyll i Roskilde enn Ibiza, rett og slett pga den enormt store prisforskjellen. Det resterende tingene, om å dra til Thailand osv, er helt hypotetiske. På et prinsippielt grunnlag har jeg null problemer med å la noen dra dit. Eller til Ibiza. Eller Roskilde. Eller Las Vegas. Om det så er et utdrikkingslag eller at han trenger en 1 uke å ha det gøy med gutta. Og det med Karl Johan, var i bunn og grunn bare fordi noen påsto (orker ikke finne ut hvem) at man blir dratt i armene av prostituerte i Pattaya uansett hvem man gikk med. Akkurat det samme skjer i Oslo, på Karl Johan. Jeg hadde rett og slett blitt fornærmet om min samboer spurte meg om å teste meg etter en uke på ferie. Det hadde vært grunnlag til å avslutte mitt samboerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. mai 2011 #72 Del Skrevet 9. mai 2011 hehe, du er klar over at horene finnes i HELE Thailand, og ikke bare i Pattaya? Eneste som er forskjellen er at det ene stedet er kjent for slikt, og resten blir "undervurdert" og har det mer skjult i så måte. Servitrisen på hotellet i Phuket kan like gjerne tilby tjenester som en ekstrainntekt, resepsjonisten på Phi Phi øya +++ Eneste forskjellen mellom Pattaya og de stedene er at ryktet har gått. Så vet du det! Og ja, jeg har vært der sammen med mann og barn, så jeg vet. Been there, opplevd that... Men jeg lot det ihvertfall ikke sette noen demper på ferien, for mannen min har ihvertfall vett nok til å avstå fra slikt tull og graps. Jeg har vært i Bangkok, Pattaya og på Koh Samet. I Pattaya slet vi med å finne et utested uten strippere/prostituerte. Er fullt klar over at det er mye prostitusjon i store deler av Thailand, og spesielt på turiststedene. Grunnen til at jeg hadde reagert spesielt på Pattaya er at det først og fremst er kjent for prostitusjon (og da særlig for transvestitter som selger seg, selv om det ikke gjør saken særlig annerledes enn om det hadde vært kvinner.) Jeg har først og fremst harry, skitne assosiasjoner til Pattaya. Selv om det er mye prostitusjon i andre deler av Thailand, har landet mye annet å by på også. Jeg hadde ikke reagert på en fyr som sa han skulle på tur til f eks Koh Samui, men jeg får fordommer mot menn som reiser til Pattaya på guttetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 9. mai 2011 #73 Del Skrevet 9. mai 2011 jeg lurer på hva typen min hadde sagt om jeg skulle på jentetur til pataya... hmmm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2011 #74 Del Skrevet 9. mai 2011 Om noen indirekte anklager meg for å bevisst lyve, skjule ting for de, og sette livet dems i fare, så er det takk for meg. Tankegangen "har du ikke noe å skjule har du ingenting å frykte" er ille nok når den blir brukt politisk, men i et forhold har slike kontrollteknikker ingenting å gjøre. Hva angår single og ulike reisemål vet jeg for lite til at jeg sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 9. mai 2011 #75 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg er litt enig med de som sier at formålet med turen er et poeng. Og mange av stedene som er nevnt har også det jeg vil betegne "aktverdige formål" for en guttetur, og det å tro at disse bare er horer, spill og fyll er sneversynt og fordomsfullt. Noen eksempler på hva jeg forbinder med disse stedene: India/Nepal - Trekking og fjellklatring India/Thailand - Dykkeparadis Ibiza - Tekno/Elektronika Og sånn generelt er vi midt i en Asiabølge, hvor store deler av Asia er hipt og trendy, akkurat nå er det Japan som ruler, men resten av verdensdelen er også med. Og det betyr at språk, kultur- og historienerder reiser dit, og opplever natur, bygninger osv. Kjenner flere stabile mannfolk som bruker feriene sine på å reise rundt i asiatiske land og knipse templer, og tror nok de hadde stusset litt dersom de ble møtt av sexnekt til de avla negativ prøve når de kom hjem. Jeg synes også det blir rart å skille så skarpt mellom Pattaya og Koh Samui, det ene er beryktet for prostitusjon, mens backpackerstrender er beryktet for dop og fullmånefester. Jeg vil tro at dersom man først er typen til å være utro er det likegyldig om man blir trukket i armen i fylla av en thailands hore, eller om man ligger i ecstasy-rus i intim, filosofisk samtale med ei europeisk jente. Men sånn totalt sett er det vel slik at man kjenner partneren sin noenlunde, og jeg vet at min samboer er typen som reiser for opplevelsene, og nedprioriterer fyll og fanteri, uansett hvem han reiser med og hvor de drar. Mens de som uttrykker her at de er skeptiske kanskje har dårlig inntrykk og erfaringer med sin kjæreste, men jeg synes at dersom man har så liten tillit til partneren sin at man krever en slik test, så bør man heller innse at forholdet er dødt. Er han først typen til å knulle thaihorer uten beskyttelse kan han være utro hvor som helst, og hvem gidder å ha et forhold til en slik fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. mai 2011 #76 Del Skrevet 9. mai 2011 Og jeg stiller meg fortsatt spørsmålet: Hvorfor har en gift mann behov for å reise på guttetur som inneholder fyll og rølp til typiske steder for fyll og rølp - f.eks. Pattaya? Hva er det som gjør at en opptatt mann synes det er tingen å bruke så mye tid med single kammerater på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. mai 2011 #77 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg synes også det blir rart å skille så skarpt mellom Pattaya og Koh Samui, det ene er beryktet for prostitusjon, mens backpackerstrender er beryktet for dop og fullmånefester. Jeg synes det er verre å reise til Pattaya enn andre steder i Thailand. Jeg nevnte Koh Samui som et eks. på et annet reisemål i Thailand, men kunne nevnt hvilke som helst andre steder. Hvis du vil, tror jeg du skjønner hva jeg mener. Hvis du derimot vil kverulere, vil det stort sett alltid være mulighet for det i en diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå