Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2011 #41 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvorfor? Sjansen for at menn på det jevne er horekunder jamfør denne tråden er jo omtrent 100%. Om de da kjøper kun fordi de har mulighet, så er den til stede så nær som Stavanger. Trenger ikke dra til Pattaya. I utgangspunktet, ja. Men settingen er en helt annen når man er på vei til jobb enn når man er på ferie i Pattaya. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 8. mai 2011 #42 Del Skrevet 8. mai 2011 jeg tror også jeg hadde gjort det slutt om en kjæreste eller samboer hadde krevd at jeg gjort noe slik etter en tur til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 8. mai 2011 #43 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Jeg ville aldri bedt kjæresten min om å teste seg, for det første fordi jeg stoler på han, og for det andre (og aller viktigst) ville det vært et enormt tillitsbrudd for forholdet vårt hvis vi skulle tro slike ting bare fordi vi har vært på ferie fra hverandre. Hvis man ikke har såpass tillitt i forholdet, så forstår jeg ikke hvorfor man er i det. Jeg ser ikke poenget med å være sammen med noen man ikke stoler på Endret 8. mai 2011 av D.O.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #44 Del Skrevet 8. mai 2011 I utgangspunktet, ja. Men settingen er en helt annen når man er på vei til jobb enn når man er på ferie i Pattaya. Settingen er en annen småfull på vei til hotellet i nattemørket, etter festlig lag med kollegaer som ligger på vent på flyvær, eller har vært på kurs? Det tror jeg neppe. Da er du i overkant naiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. mai 2011 #45 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg ville i utgangspunktet ikke blitt sammen med en fyr som reiser til PATTAYA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #46 Del Skrevet 8. mai 2011 I utgangspunktet, ja. Men settingen er en helt annen når man er på vei til jobb enn når man er på ferie i Pattaya. Hvordan er settingen ganske annerledes? Det er horer der som alle andre steder, og akkurat som her i Norge så kan hvem som helst kjøpe. Pattaya er mer enn horer og festing, og de som ikke har sett annet har bare beklageligvis vært på feil sted. Jeg har selv vært i Pattaya, og har sett også (nesten) helt horefrie steder også der. Men så har en det elementet da at asiatiske damer, og da særlig thaidamer, blir påstått trangere og livligere enn hvilke som helst andre damer, men det er visst bare bullshit ifølge en kamerat av meg som prøvde. Ikke kan en kysse, slikke, fingre eller noen ting med horer (ikke om en er en smule normal ihvertfall og vet å bruke huet LITTEGRANN!), og da er jo store deler av poenget borte mente han. Ikke var de trangere enn andre damer på ca 155-160 cm heller. Når det er sagt så kan jeg med full overbevisning si at jeg absolutt ville stolt på kjærsten min om han hadde reist hvor som helst, og det på grunn av at vi har samme syn på ting som angår forholdet også utroskap. Hadde jeg ikke visst at han var til å stole på uansett setting, ville jeg ikke vært sammen med ham i utgangspunktet, men forstår at andre kan ha vanskelig for å forstå at det går an å ha 100% tillit til hverandre uansett omstendigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #47 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg ville i utgangspunktet ikke blitt sammen med en fyr som reiser til PATTAYA. Så du mener at alle menn som reiser til Thailand er horekunder? Tror du virkelig ikke det er mer til Thailand enn som så? Tror du bør ta deg en tur og oppleve kulturen og se selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2011 #48 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Hvordan er settingen ganske annerledes? Det er horer der som alle andre steder, og akkurat som her i Norge så kan hvem som helst kjøpe. Når man er på vei til/fra jobb i nordsjøen så er man EDRU. Det vil si at dømmekraften ikke er kraftig svekket etter en allerede 3 dager sammenhengende fyllerus. De prostituerte som tasler rundt i norske gater har et noe mer vulgært uttrykk enn de prostituerte jentene i Thailand. De sistnevnte virker som hvilke som helst jenter man kan treffe på byen hvor som helst - bortsett fra at de er veldig pågående. Pattaya er mer enn horer og festing, og de som ikke har sett annet har bare beklageligvis vært på feil sted. Jeg har selv vært i Pattaya, og har sett også (nesten) helt horefrie steder også der. Så da er mitt spørsmål: hvorfor legge GUTTETUREN dit? Hvorfor ikke ta med seg sine respektive partnere og gjøre det til en vennetur istedet? Eller hvorfor trenger en mann som er i et parforhold dra på rølpetur til horestrøket i Pattaya? Endret 8. mai 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 8. mai 2011 #49 Del Skrevet 8. mai 2011 Så det du sier er at noen vil voldta han, eller dope han ned. Siden du stoler på han mener jeg Har da vært disse stedene selv, og det er ganske stor sjangs for å bli dopet. Stoler jo på ham at han ikke ville gjort noe mot meg, men så er man jo ikke seg selv når man er dopet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PiriPiri Skrevet 8. mai 2011 #50 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er flere nordmenn som har kjøpt sex i utlandet enn som har kjøpt sex mens de er hjemme i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 8. mai 2011 #51 Del Skrevet 8. mai 2011 Selvsagt er det greit å be ham teste seg. Om min kjæreste dro på guttetur til steder som Ibiza og Pattaya, skulle han blitt bedt om å teste seg så snart han satt fot på norsk jord igjen. Skjønner ikke alt det vrøvlet om tillit osv. Jeg er i hvert fall ikke så dum at jeg stoler på en person 100 %. Helsa mi er viktigere enn all verdens tillit, den risikerer jeg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #52 Del Skrevet 8. mai 2011 Helt enig med de som sier at et sånt forhold ville vært uaktuelt. For meg ville det vært av flere grunner. Jeg ville ikke vært sammen med en som drar på rølpefylla i syden eller andre steder. Jeg ville ikke vært sammen med noen jeg mistenker ville vært utro. Og jeg ville ikke vært sammen med en jeg tror juger meg opp i trynet (og det tror tydeligvis TS, ellers kunne hun jo bare spurt ham om han hadde vært utro og trodd på svaret). Og hvis hun faktisk tror at han kan ha vært så full og dopa at han har vært utro uten å huske da, ja da ville det i hvert fall ikke vært liv laga for det forholdet. Det samme gjelder andre veien. En kjæreste som hadde forlangt test fordi han trodde jeg var utro, ville ikke lenger vært en kjæreste. Man må også håpe for TS sin del at kjæresten ikke er på tur ofte. For man må vente minst et par måneder etter smitte før man kan være sikker på at en HIV-test viser riktig resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2011 #53 Del Skrevet 8. mai 2011 Settingen er en annen småfull på vei til hotellet i nattemørket, etter festlig lag med kollegaer som ligger på vent på flyvær, eller har vært på kurs? Det tror jeg neppe. Da er du i overkant naiv. Nå er min mann så seriøs i jobben sin at han møter opp edru. De har alkoholforbud når de skal på jobb, og det overholdes. Og om jeg er naiv eller ikke, aner du veldig lite om. Om jeg var så naiv, ville jeg sikkert synes det var greit med guttetur til Pattaya. Blir helt oppgitt av påstandene om at man ikke stoler på partneren om man ville mislike alenetur til Pattaya. For meg handler det ikke om å ikke stole på partner, men at jeg ville stilt store spørsmålstegn ved verdiene og valgene hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 8. mai 2011 #54 Del Skrevet 8. mai 2011 Men hvor er det greit å dra på guttetur? Eller er ferieturer uten dama fy-fy uansett? En ting er Vegas, Ibiza og Pattaya, som har ett visst image, selv om de også har mye annet å by på, men når folk ramser opp India, Thailand og Kambodsja i samme åndedrag begynner jeg å lure litt på hvor sneversynt det er mulig å være. Tror dere virkelig ikke at Asia har mer å by på enn horer og fyll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. mai 2011 #55 Del Skrevet 8. mai 2011 Så du mener at alle menn som reiser til Thailand er horekunder? Tror du virkelig ikke det er mer til Thailand enn som så? Tror du bør ta deg en tur og oppleve kulturen og se selv. Jeg skrev Pattaya, ikke Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 8. mai 2011 #56 Del Skrevet 8. mai 2011 Men hvor er det greit å dra på guttetur? Eller er ferieturer uten dama fy-fy uansett? En ting er Vegas, Ibiza og Pattaya, som har ett visst image, selv om de også har mye annet å by på, men når folk ramser opp India, Thailand og Kambodsja i samme åndedrag begynner jeg å lure litt på hvor sneversynt det er mulig å være. Tror dere virkelig ikke at Asia har mer å by på enn horer og fyll? For min del kan han dra dit han vil, med unntak av slike steder som opplagt handler om billig fyll og sex. For meg er målet med turen det viktige. Han må gjerne dra på tur med gutta, men det bør være noe de ønsker å oppleve og å finne på, som ikke inkluderer rølp. Han må gjerne drikke alkohol, men med vett, ikke noe ukontrollert fylleraving. Jeg synes også det er av viktighet hvem han reiser sammen med. Min samboers kameratgjeng består av solide karer, jeg kjenner dem godt og er ganske sikker på at de passer godt på hverandre og hanker hverandre inn om noen skulle ønske å finne på noe dumt. Når det er sagt, så gjelder selvsagt samme regler for meg. Jeg reiser på storbyferie eller strandferie med mine venninner, men det er helt uaktuelt å rave rundt i Magalufs gater helt på en snurr med den ene puppen hengende utenfor toppen og spritflaska i venstrehanda. Både Magaluf som sted og rølp er for meg noe man eventuelt gjør som fri og frank - selv om jeg personlig finner det usmakelig uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #57 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg skrev Pattaya, ikke Thailand. Pattaya ligger i thailand i tilfelle du ikke har fått det med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2011 #58 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Men hvor er det greit å dra på guttetur? Eller er ferieturer uten dama fy-fy uansett? En ting er Vegas, Ibiza og Pattaya, som har ett visst image, selv om de også har mye annet å by på, men når folk ramser opp India, Thailand og Kambodsja i samme åndedrag begynner jeg å lure litt på hvor sneversynt det er mulig å være. Tror dere virkelig ikke at Asia har mer å by på enn horer og fyll? Guttetur for menn i forhold: - skitur til Alpene - der fokuset er å oppleve snø og flotte løyper - jakttur i fjellet - fisketur i lakseelven etc - fotballtur til England - etc Jeg vet lite om India og Kambodsja og skal ikke uttale meg om det. Jeg vet derimot mye om sør Thailand og der er fristelsene (for) store. Endret 8. mai 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 8. mai 2011 #59 Del Skrevet 8. mai 2011 Men hvor er det greit å dra på guttetur? Eller er ferieturer uten dama fy-fy uansett? En ting er Vegas, Ibiza og Pattaya, som har ett visst image, selv om de også har mye annet å by på, men når folk ramser opp India, Thailand og Kambodsja i samme åndedrag begynner jeg å lure litt på hvor sneversynt det er mulig å være. Tror dere virkelig ikke at Asia har mer å by på enn horer og fyll? Pataya og thailand er jo det samme. Men nå har jeg selv vært i India og Kamodjsa, og jeg sier ikke det at alle stedene i disse lendene er horestrøk, men det var mange mannfolk på guttetur på disse stedene og de fikk god service Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. mai 2011 #60 Del Skrevet 8. mai 2011 Pattaya ligger i thailand i tilfelle du ikke har fått det med deg... Er du seriøs nå? Jeg vet veldig godt hvor Pattaya ligger. Jeg skrev at jeg i utgangspunktet ikke ville blitt sammen med en som reiser til Pattaya. Gutteturer til andre deler av Thailand hadde jeg ikke reagert på på samme måte som akkurat Pattaya. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå