AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Del Skrevet 6. mai 2011 Sier ikke at alle er det, men tror det er flere enn min... I forrigår var han på trening, kom hjem og gadd ikke dusje pga han skulle trene tidlig neste dag. Ok nok det... Så trente han knallhardt i går, var med selv og så hvordan svetten rant over hele kroppen. Resten av dagen gikk han med de samme klærne pga vi skulle gå tur senere på kvelden. Reagerte ikke særlig på det heller. Men da kvelden kom og vi la oss, og han fremdeles ikke hadde dusjet, da syns jeg det ble litt ekkelt. For å si det sånn; det ble ikke noe sex den kvelden:p (han prøvde seg ikke heller, for den saks skyld, så jeg avviste han ikke pga det.) I dag dusjet han før jobb! Det er han nøye på, men meg driter han i... Greit nok at man ikke trenger være hysterisk på hygiene når man føler seg trygge på hverandre, men er en dusj etter trening for mye forlangt? Jeg vil ikke si noe til han, føler jeg angriper han om jeg kommenterer at han ikke har dusjet. Er ikke sånn superprippen på det, men det tar kaka når det går 2 dager og 2 treninger uten Selv dusjer jeg hver eneste dag. Kan slurve hvis jeg trener om kvelden og skal trene neste morgen, men aldri hvis jeg skal sove sammen med han (vi bor ikke sammen). Skal jeg dra til han og sove der, passer jeg på å dusje uansett trening eller ei den dagen! Handler litt om respekt for partneren syns jeg... Om å gjøre seg attraktive for hverandre. Kjenner at jeg ikke er like gira på oralsex lengre, når jeg ikke kan stole på at han har dusjet den dagen etter trening, jobb osv:s Noen andre? Evnt tips til hvordan hinte på en veldig fin måte? Tror ikke han er "dum" og ikke er klar over det, han driter bare litt i hvordan han tar seg ut foran meg. Før jobb, fest osv er han nøye med dusjing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Del Skrevet 6. mai 2011 Slik er det her også.. Og om han skulle våge seg å klage på mangel av sex skal han få huden full av annet enn gammel svette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 6. mai 2011 #3 Del Skrevet 6. mai 2011 Skal være sagt at det overhodet ikke er bra for kroppen å dusje for mye. Er jeg mye alene/gjør ingenting av fysisk aktivitet, kan jeg dusje hver andre/tredje dag, men er jeg med Madammen blir det hver dag/annenhver dag. Ved å vaske penis i rent vann etter toalett-besøk så er det ikke noe problem i senga. MEN, det er selvfølgelig gaaaaanske så nasty å ikke dusje etter trening. Det takler jeg ikke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. mai 2011 #4 Del Skrevet 6. mai 2011 Å ikke dusje hver dag er da ikke ekkelt. MEN, jeg signerer at å ikke dusje etter trening er litt isj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 9. mai 2011 #5 Del Skrevet 9. mai 2011 Hehe, agree! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2011 #6 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg synes det er så utrolig vanskelig å ta opp akkurat det med hygiene. Uansett hvem jeg snakker med. Om noen har dårlig ånde, lukter svette, har stinkende føtter etc... Typen min dusjer hver dag. Men etter han har pissa tror jeg ikke han er så nøye med å vaske seg. Han bruker ikke deo heller, og han tar gjerne på seg samme skjorter som før han dusjet (hvis jeg ikke snapper de til meg og legger de i skittentøykurven da). To ganger har det luktet sterkt urin eller noe av hendene mine når jeg har runket han. Flere ganger har det luktet svakt. Kvier meg veldig for å være borti pikken hans/ha den inni meg, og har sagt sex er uaktuelt hvis vi ikke har dusjet rett før. Men selv etter dusj kan det lukte, han bruker aldri intimsåpe. Er det mulig at han ikke kjenner lukten selv? Hva gjør egentlig menn etter de har vært på do og pissa? Rister den litt og skyller i vann? Har aldri tenkt over hva menn gjør, for det har aldri luktet noe ekkelt av de jeg har vært med før. Tror han her stort sett bare rister og gir blaffen i noe mer. Ew... Min er også nøye med å være fresh hvis han skal på jobb eller vi skal ut. Akkurat det med å dusje etter trening kan du vel si ifra om ganske rett ut. Spør om dere skal dusje sammen f.eks? eller "Gå i dusjen, så sees vi på soverommet etterpå?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 9. mai 2011 #7 Del Skrevet 9. mai 2011 Dusj etter trening er ikke for mye forlangt, det burde være et minimum! Kan du ikke si det til ham på en humoristisk måte, "heey, du stinker, gå og ta deg en dusj"? Hvis du ikke sier noe, og ikke gir signaler om at du ikke er bekvem med hans manglende hygiene, tror han kanskje at alt er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 9. mai 2011 #8 Del Skrevet 9. mai 2011 Min ex var også en uhygenisk gris. Det gikk så langt at jeg ikke orket å ta i han til slutt. Var nesten slik at jeg brakk meg av tanken på hva han hadde vært borti. Han holdt på mye med jakt og fiske og hadde utstopping som hobby. Vasket sjeldent hender. Dusjet svært lite og var stort sett blodig og møkkete. Det hele kuliminerte da han etterhvert begynte å partere mus (for å trene seg på utstopping), uten å vaske seg. Jeg våget aldri å stole på at han hadde vasket hendene. Og da jeg etterhvert oppdaget at det kunne gå tre måneder før han pusset tenner, så orket jeg knapt å se på han. Det var litt dråpen det at jeg oppdaget at tannbørsten hans frremdeles lå i kofferten hans, da jeg skulle pakke for å reise på sommerferie. Den hadde ligget der fra påskeferien! Da jeg komfronterte han, så tok han en like ekkel nødløgn og påstod at han hadde brukt min. Noe som jeg selvfølgelig ikke var sant, for vi hadde helt nye ubrukte tannbørster i skapet som han kunne ha tatt, hvis han i det hele tatt hadde reflektert over at han manglet tannbørste Hjelper ikke å være kjekk, hvis hygienen ikke stemmer. Og jeg innrømmer at hygienen var en av faktorene til at han nå er en ex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2011 #9 Del Skrevet 9. mai 2011 Han holdt på mye med jakt og fiske og hadde utstopping som hobby. Vasket sjeldent hender. Dusjet svært lite og var stort sett blodig og møkkete. Det hele kuliminerte da han etterhvert begynte å partere mus (for å trene seg på utstopping), uten å vaske seg. Og da jeg etterhvert oppdaget at det kunne gå tre måneder før han pusset tenner, så orket jeg knapt å se på han. Hjelper ikke å være kjekk, hvis hygienen ikke stemmer. Og jeg innrømmer at hygienen var en av faktorene til at han nå er en ex. :dåne: Eww... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 9. mai 2011 #10 Del Skrevet 9. mai 2011 Sånn er det her også. Mannen dusjer normalt sett en gang i uka. Nå skal det sies at han har en veldig "selvrensende" kropp...det lukter svært sjeldent svette av ham, han ser og lukter alltid veldig ren ut. Han er nøye på å vaske seg på hendene flere ganger om dagen og vasker seg alltid nedentil hver dag bortsett fra om han vet at det ikke blir sex den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. mai 2011 #11 Del Skrevet 9. mai 2011 nåføler jeg meg litt unormal siden jeg dusjer opp til 3 ganger daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 9. mai 2011 #12 Del Skrevet 9. mai 2011 samboeren min dusjer ikke hver gang etter trening, jeg synes det er helt greit. er ikke sånn at han stinker for det. så vasker han kuken sin hvis han vil jeg skal suge han, så er ikke noe problem det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reproductivist Skrevet 9. mai 2011 #13 Del Skrevet 9. mai 2011 I forrigår var han på trening, kom hjem og gadd ikke dusje..... Teknisk sett er det urenslighet, ikke uhygienisk. Det er ikke noen smittefare eller fare for å bli syk fordi man er svett eller ikke har pusset tennene, snarere tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #14 Del Skrevet 9. mai 2011 nåføler jeg meg litt unormal siden jeg dusjer opp til 3 ganger daglig. Det er unormalt fordi det er usunt for huden. Du vil jo tørke inn og få alskens hudproblemer av å dusje så ofte. 1 gang burde da være nok, 2 om man har klart å skitne seg ordentlig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. mai 2011 #15 Del Skrevet 9. mai 2011 det er ganger de dagene jeg trener. de dagene jeg trener tar jeg ofte spinning før jeg svømmer og å hoppe i basenget etter å ha svettet på en sykkel i 30 minutter er jo litt uhygelisk. men ser helt klart poenget ditt med å risikere å tørke ut huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #16 Del Skrevet 11. mai 2011 Hva gjør egentlig menn etter de har vært på do og pissa? Rister den litt og skyller i vann? Har aldri tenkt over hva menn gjør, for det har aldri luktet noe ekkelt av de jeg har vært med før. Tror han her stort sett bare rister og gir blaffen i noe mer. Ew... Tror de fleste rister bare... Ser ikke helt for meg at man står på tå over vasken og skyller den i vasken etter toalett besøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 11. mai 2011 #17 Del Skrevet 11. mai 2011 jeg tror det er ganske vanlig å bare riste ja. det skal jo litt til å søle på seg selv når en gutt tisser da... eneste kan være hvis han ikke trekker forhuden tilbake først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå