Gå til innhold

Hvordan ser en typisk vestkantjente ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange av dem ser jo helt klart bedre ut enn flesteparten av befolkningen:)

90% har opperert seg også..plast ser ikke bra ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thefainter

Jeg har vært en del på vestkanten (pga jobb vel og merke!) og dette stemmer 100%

Synes dere nevner mye negativt om vestkantjentene her.. Sjalusi? Generelt både kler de seg og ser bedre ut enn jentene på østkanten.

Sa jenta fra vestkanten...

Jeg syns det motsatte. Vestkantjentene kler seg likt, snakker helt likt, går helt likt, og har ofte altfor mye sminke og brunkrem på seg. Også sprayer de den hårsprayen sin overalt :snurt: Også ser de ofte litt tomme ut i blikket :redd:

Østkant jenter har egen stil,kler seg bedre og ser bedre ut en kopi land vestkanten. Slutt å vær så sjalu for at østkant jenter er mye bedre en vestkant.

:jepp: Østkantjenter har mer personlighet, som automatisk gjør de penere

Endret av Thefainter
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en del på vestkanten (pga jobb vel og merke!) og dette stemmer 100%

Jeg syns det motsatte. Vestkantjentene kler seg likt, snakker helt likt, går helt likt, og har ofte altfor mye sminke og brunkrem på seg. Også sprayer de den hårsprayen sin overalt :snurt: Også ser de ofte litt tomme ut i blikket :redd:

Da er jeg litt nysgjerrig på hvilken vestkant du har vært på :klo:

Jeg er født og oppvokst på vestkanten, og de mange vestkantjentene jeg kjenner er da ikke en eneste stor homogen masse med hårspray, "brunkrem" (hva er nå det?) og seilerjakke fra Henry Lloyd.

Noe de fleste derimot har til felles, er en evne til å kle seg klassisk, pent og trendy avhengig av anledningen, ta vare på seg selv og bruke tid på utseendet sitt. Jeg ser ikke noe negativt i det.

Helt enig i at Annette Haga ser ut som en typisk "vestkantjente" - klassisk pen, fin klesstil og generelt veldig velstelt.

Åh, jeg glemte nesten: med dette mener jeg ikke at jenter fra østkanten utelukkende vasser rundt i buffalosko, playboytopper og hvite akrylbukser og har pote-tatoveringer på puppene, hvis noen skulle dra frem det argumentet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg litt nysgjerrig på hvilken vestkant du har vært på :klo:

Jeg er født og oppvokst på vestkanten, og de mange vestkantjentene jeg kjenner er da ikke en eneste stor homogen masse med hårspray, "brunkrem" (hva er nå det?) og seilerjakke fra Henry Lloyd.

Noe de fleste derimot har til felles, er en evne til å kle seg klassisk, pent og trendy avhengig av anledningen, ta vare på seg selv og bruke tid på utseendet sitt. Jeg ser ikke noe negativt i det.

Helt enig i at Annette Haga ser ut som en typisk "vestkantjente" - klassisk pen, fin klesstil og generelt veldig velstelt.

Åh, jeg glemte nesten: med dette mener jeg ikke at jenter fra østkanten utelukkende vasser rundt i buffalosko, playboytopper og hvite akrylbukser og har pote-tatoveringer på puppene, hvis noen skulle dra frem det argumentet.

Enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg litt nysgjerrig på hvilken vestkant du har vært på :klo:

Jeg er født og oppvokst på vestkanten, og de mange vestkantjentene jeg kjenner er da ikke en eneste stor homogen masse med hårspray, "brunkrem" (hva er nå det?) og seilerjakke fra Henry Lloyd.

Noe de fleste derimot har til felles, er en evne til å kle seg klassisk, pent og trendy avhengig av anledningen, ta vare på seg selv og bruke tid på utseendet sitt. Jeg ser ikke noe negativt i det.

Helt enig i at Annette Haga ser ut som en typisk "vestkantjente" - klassisk pen, fin klesstil og generelt veldig velstelt.

Åh, jeg glemte nesten: med dette mener jeg ikke at jenter fra østkanten utelukkende vasser rundt i buffalosko, playboytopper og hvite akrylbukser og har pote-tatoveringer på puppene, hvis noen skulle dra frem det argumentet.

Trendy betyr ikke alltid automatisk pent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dem ser jo helt klart bedre ut enn flesteparten av befolkningen:)

Hvordan de ser ut er ikke så lett å si. Det er så inmari mye sminke som stenger for muligheten til å se hvordan de egentlig ser ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Østkant jenter har egen stil,kler seg bedre og ser bedre ut en kopi land vestkanten. Slutt å vær så sjalu for at østkant jenter er mye bedre en vestkant.

:skratte:

Østkantjenter skrives i ett ord og det skal være mellomrom etter et komma. "Enn" skrives med to n'er. Du må jo være fra østkanten, for du kan jo ikke skrive norsk.

Vi vestkantjenter slår dere tydeligvis på grammatikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Østkantjenter skrives i ett ord og det skal være mellomrom etter et komma. "Enn" skrives med to n'er. Du må jo være fra østkanten, for du kan jo ikke skrive norsk.

Vi vestkantjenter slår dere tydeligvis på grammatikk.

Skaff deg hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født og oppvokst på vestkanten, og de mange vestkantjentene jeg kjenner er da ikke en eneste stor homogen masse med hårspray, "brunkrem" (hva er nå det?) og seilerjakke fra Henry Lloyd.

http://no.wikipedia.org/wiki/Brunkrem

Det som før ble kalt brunkrem, kalles nå foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hva da, om jeg tør spørre?

Hvis du ikke forstår det,så viser det jo hvor dumme vestkantjenter er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke forstår det,så viser det jo hvor dumme vestkantjenter er.

Haters gonna hate.

Forøverig er det ingen logisk sammenheng mellom det du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haters gonna hate.

Forøverig er det ingen logisk sammenheng mellom det du sier.

Ikke du heller småen. Jeg bare viser hvor ulogisk konklusjonen din var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke du heller småen. Jeg bare viser hvor ulogisk konklusjonen din var.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haters gonna hate.

Forøverig er det ingen logisk sammenheng mellom det du sier.

Siden du og vestkantjentene dine er så gode i grammatikk, burde du ha fått med deg at det skrives "for øvrig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du og vestkantjentene dine er så gode i grammatikk, burde du ha fått med deg at det skrives "for øvrig".

Vel, da blir det jo hvertfall helt klart at du har et like stort behov som meg når det kommer til å skaffe seg hjelp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da blir det jo hvertfall helt klart at du har et like stort behov som meg når det kommer til å skaffe seg hjelp :fnise:

Hvorfor det? Det var min første post i denne tråden. Jeg bare påpekte det fordi det var morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...