Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Hva synes dere om jenter som skryter av utseende sitt? Tenker på slike som kan si at de synes de er sexy og vakker og at de får ofte høre det av andre, får de guttene de vil ha, forteller at de ser at mange gutter vil ha dem ute på byen, utståler sex og ting som det. Jeg ser sånt i noen diskusjoner av og til. Jeg tenker at noen av dem er selvopptatt og at kanskje noen av dem bare er innbilsk hvis dem f.eks er ute på byen og at guttene liksom vil ha dem.

Jeg er litt dårlig til å ordlegge meg, men dere skjønner vel hva jeg vil frem til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jentehumor
Skrevet

Jeg ville sagt at de har god selvtillit, men det kan fort snu til noe annet hvis de mener at alle andre er stygge i forhold til dem.

Selvtillit er en veldig god ting, og det er det som drar gutta :)

Gjest gjest
Skrevet

Kan godt hende. Det spørs vel helt hvor ofte det blir sagt og hvordan det blir sagt.

Noen menn som kan svare?

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg syns jenter som skryter mye av utseende sitt virker overfladiske. Har de ikke andre kvaliteter som de kan skryte av? :Gjesp:

AnonymBruker
Skrevet

Overfladiske, grunne og selvopptatte.

• Liker 3
Skrevet

Ei som skryter av seg selv konstant er noe eg kunne tatt med i sengen men ikke noe mer enn det. Ei som derimot kan kanskje skryte litt men er mer ydmyk er noe jeg heller ville hatt et forhold med.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om jenter som skryter av utseende sitt? Tenker på slike som kan si at de synes de er sexy og vakker og at de får ofte høre det av andre, får de guttene de vil ha, forteller at de ser at mange gutter vil ha dem ute på byen, utståler sex og ting som det. Jeg ser sånt i noen diskusjoner av og til. Jeg tenker at noen av dem er selvopptatt og at kanskje noen av dem bare er innbilsk hvis dem f.eks er ute på byen og at guttene liksom vil ha dem.

Jeg er litt dårlig til å ordlegge meg, men dere skjønner vel hva jeg vil frem til.

Mange unge menn er også høy på pæra . Utrolig klysete og kunn opptatt av sine egne muskler og trening , for å få enda større muskler . Så går de rundt i shorter som er stramme som pølseskinn osv

Finnes mange menn der ute som virkelig ser ut som om de digger seg selv . Ja faktisk i mye større grad enn pene jenter gjør . Vises liksom ikke så tykt uten på dem .

AnonymBruker
Skrevet

De er tåper som tror de har noe annet å fare med enn utseendet deres. De blir utnyttet av menn som sier nesten hva som helst for å komme i buksa på dem, men vinner aldri respekt på å oppføre seg slik.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt at de har god selvtillit, men det kan fort snu til noe annet hvis de mener at alle andre er stygge i forhold til dem.

Selvtillit er en veldig god ting, og det er det som drar gutta :)

God selvtillit er ikke bestandig basert på god selvinnsikt.

Dersom du skryter uten å ha noe å skryte av blir det bare pinlig og flaut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe mot at jenter er stolte av utseende sitt og er åpne på at de er stolte. Går det over i brautende skryting så virker det bare påtatt og overfladisk.

Gjest Katten.
Skrevet

De har som regel ganske crappy selvtillit, og har en tendens til å være veldig variabel innenfor humør, ergo: tøm og røm. Eventuelt, tøm tøm tøm tøm tøm tøm tøm og røm.

AnonymBruker
Skrevet

Skryte av utseende er som å skryte av at du er norsk. Medfødt så det er ingenting å være stolt av.

AnonymBruker
Skrevet

Overfladiske, selvopptatte og med lav selvtillitt.

Gjest rebekka
Skrevet

Noen trives med å bli sett på som objekter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...