Gå til innhold

Vasker du sol sengen etter bruk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Både før og etter - hater tanken på at noen kanskje ikke har vasket etter seg!! Og vil IKKE at noen skal komme og jeg ikke har gjort rent etter meg - det er i grunnen forkastelig å IKKE gjøre sitt ytterste for å holde det rent uansett setting - man lever da ikke som en gris heller :gjeiper: min oldemor sa alltid; ren, pen, edelsten..... :fnise: det sitter i...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det, men tviler fakktisk på at noen andre gjør det. Folk er som regel late her.

Både før og etter.

Før fordi jeg ikke vil ligge og steke i andres svette, og etter fordi jeg antar at de fleste andre har det på samme måten, og det er lettere å sørge for at det er reint hvis det blir vasket med en gang etter at den er brukt.

Skrevet

Før og etter jeg også!

En ting er andres svette, en annen ting er alle historiene om folk som har sex i solariet :P

• Liker 1
Skrevet

Nå tar jeg nesten aldri sol, men de få gangene jeg har gjort det har jeg vasket både før og etter.

Skrevet

Tar ikke sol ofte, men vasker både før og etter! Selvfølgelig..

Skrevet

Alltid før. Aldri etter.

Ikke hvis du har svettet store dammer heller?? ÆÆÆsj!! Tenk litt på de som kommer etter da, ikke morsomt å tørke opp fremmede menneskers svette! Etterlat deg rommet slik du ønsker å finne det selv. :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

"sol sengen" :nei:

Jeg har aldri tatt sol, for jeg kan ikke skjønne vitsen med å utsette seg for tidlige rynker. Heller glatt hud, enn brun og fin rosin.

Skrevet

Både før og etter..uhygienisk om man ikke gjør det. Fysj!

AnonymBruker
Skrevet

Kun før, gidder ikke etter. Tenker at alle er såpass nøye at de vasker den grundig før bruk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...