AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg gjør det, men tviler fakktisk på at noen andre gjør det. Folk er som regel late her.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 For å være ærlig, så ser jeg ikke poenget. Alle vasker den jo før bruk uansett.
Gjest Raindrops Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Jeg vasker den både før og etter bruk. Tror det er en del som slurver ja, for den er ofte flekkete og skitten synes jeg. 2
Antlers Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Nå har jeg bare tatt sol noen få ganger i løpet av livet, men jeg har alltid vasket sengen både før og etter bruk. Skal innrømme at jeg ikke vasker like nøye etter bruk, men drar over hele sengen.
venus_ Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Ja, vasker sengen og den "puten" både før og etter bruk.
Morea Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Jeg vasker før for å unngå lorten til en eventuell latmark som har vært der før meg, og deretter etterpå for å være hyggelig mot den neste som kommer. 3
Moscato Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Gjør det grundig før bruk, men etter bruk bare tørker jeg raskt over og ser til at alt ser fint ut. Ser ikke poenget med å vaske skikkelig etter bruk, siden nestemann uansett skal vaske før bruk, men jeg sørger selvsagt for at det ikke blir liggende svetteflekker etter meg. Dessuten vet jeg jo hva jeg selv har gjort på der inne (dvs ligget helt i ro uten at senga har vært i kontakt med kjønnsorganer eller noe som helst annet enn ren hud), men jeg aner ikke hva andre driver med der.
loffen Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 De få gangene jeg har tatt sol har jeg alltid vasket senga og puten veldig nøye etter meg! I tillegg til før bruk. Vet jo aldri hvilken slask som har ligget der før meg. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #12 Skrevet 5. mai 2011 Alltid før. Aldri etter. Om ikke jeg vet at noen står i kø utenfor. Da tørker jeg bort svetten.
fruBeist Skrevet 5. mai 2011 #13 Skrevet 5. mai 2011 Tror kanskje jeg har lagt i en solseng 2 ganger i løpet av livet, og det er vel minst 16 år siden sist. Så husker ærlig talt ikke hva jeg gjorde da. Men om man skal tro tråden som surrer rundt her til tider, om å onanere i solsenga, så ville jeg i alle fall vaska grundig før bruk, og vaska over etter mitt eget bruk. 2
Gjest baben Skrevet 5. mai 2011 #16 Skrevet 5. mai 2011 Ja, alltid. Ekkelt å tenke på at mange ikke gjør det..
Ixnay Skrevet 5. mai 2011 #17 Skrevet 5. mai 2011 Alltid, men nøyere før jeg bruker sengen (gjerne to ganger). Vasker over en gang når jeg har brukt den, siden personen etter meg også vil vaske sengen.
Plutseliten Skrevet 5. mai 2011 #18 Skrevet 5. mai 2011 Jeg vasker den før og etter. Kunne ikke tenke meg å legge meg ned uten å vaske den først. Vil ikke tenke på hvem som har brukt den før, naken og svett, uten å vaske den etter seg. For det hender nok.. Mener det er ekkelt og la være å vaske den.
The Kitten Skrevet 5. mai 2011 #19 Skrevet 5. mai 2011 Hvis jeg gidder. Tenker de fleste er som meg på det området, så derfor vasker jeg den alltid før bruk.
Chiyo Skrevet 6. mai 2011 #20 Skrevet 6. mai 2011 It has slipped my mind. Jeg bruker å gjøre det, men noen ganger føler en seg bare lat og bryr seg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå