Anglofil Skrevet 5. mai 2011 #21 Del Skrevet 5. mai 2011 Virkelig? Jeg bryr meg ikke, og jeg er faktisk forlovet med en som er født i jomfruen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 5. mai 2011 #22 Del Skrevet 5. mai 2011 Kjæresten min er jomfru, så det bryr jeg meg ingenting om. selv er jeg tvilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest true Maneater Skrevet 5. mai 2011 #23 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg er mye på date og har funnet at det ikke akkurat er noe sjakktrekk å la samtalen pense inn på når en har bursdag. Da blir det fort snakk om stjernetegnet, og i mitt tilfelle har jeg visst blitt født til feil tid på året. Hver eneste gang opplever jeg flakkende blikk, et smil som fortrekker seg til en stram strek over munnen, nedslåtte øyne, samtale som stopper opp, hurtig temaskifte, i beste fall kommentarer som: jaha ja, akkurat, hmmmmmmm, vel.... Hva er i veien med med menn som er født i Jomfruen, jenter????? Det er mitt favoritttegn for menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. mai 2011 #24 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg synes egentlig du virker litt paranoid jeg TS, for det høres sært ut at dette skjer med deg ofte. Greit at den typiske kvinne visstnok bryr seg om stjernetegn, men jeg har aldri møtt en eneste jente som har diskutert gutters stjernetegn siden barneskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chui Skrevet 5. mai 2011 #25 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har aldri hørt om at kvinner ikke liker menn som er født i jomfru. Jeg bryr meg hvert fall ikke om stjernetegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 5. mai 2011 #26 Del Skrevet 5. mai 2011 Det her var vel rart! Kjæresten min er Jomfru og jeg er Kreps. Vi går veldig fint sammen! Er alt hva du gjør det til selv vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2011 #27 Del Skrevet 5. mai 2011 Men jeg vil nå si at det faller seg naturlig for en jomfru å stille slike spørsmål da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #28 Del Skrevet 5. mai 2011 eeeh stjernetegn betyr da ingenting!?!? om kvinner misliker at du er født i et spesifikt stjernetegn så gjør de deg bare en tjeneste. hvem er det som orker å være sammen med sånne tullinger? vær glad for at du slipper å kaste bort tida på de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. mai 2011 #29 Del Skrevet 5. mai 2011 Folk som faktisk tror at stjernetegn har en betydning på livet, klarer jeg ikke å date - knapt nok diskutere med. Det er jo forsåvidt artig at grunnet endringer i stjernehimmelen så har alt av stjernetegn blitt forskjøvet, det er bare ikke oppdatert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pling Skrevet 6. mai 2011 #30 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg data først en dame som reagerte på samme måte som TS beskriver. Hun var sa hun hadde fungert så dårlig sammen med tidligere kjærester og var nå oppsatt etter å finne den rette. Da hun fikk vite at jeg var jomfru så konkluderte hun med at det be feil for da var jo jeg "sånn" og "sånn". Det hører til historien at da hun bekjente seg om dette til venninda si så tok venninda kontakt med meg for å fortelle hvor utrolig teit hun syntes daten min hadde vært.. Og så endte det opp med at hun venninda ble kjæresten min. Det finnes heldigvis dammer av alle typer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Maneater Skrevet 6. mai 2011 #31 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg data først en dame som reagerte på samme måte som TS beskriver. Hun var sa hun hadde fungert så dårlig sammen med tidligere kjærester og var nå oppsatt etter å finne den rette. Da hun fikk vite at jeg var jomfru så konkluderte hun med at det be feil for da var jo jeg "sånn" og "sånn". Det hører til historien at da hun bekjente seg om dette til venninda si så tok venninda kontakt med meg for å fortelle hvor utrolig teit hun syntes daten min hadde vært.. Og så endte det opp med at hun venninda ble kjæresten min. Det finnes heldigvis dammer av alle typer! Men når man har kunnskaper om astrologi og stjernetegn så vet man på forhånd noen nøkkelegenskaper som man får hos en person. Selv frister Jomfrumenn med det de kan tilby meg i sengen + at detskal være veldig praktiske og nevenyttige. (Highly useful) Selv er jeg en søt liten vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Maneater Skrevet 6. mai 2011 #32 Del Skrevet 6. mai 2011 Men når man har kunnskaper om astrologi og stjernetegn så vet man på forhånd noen nøkkelegenskaper som man får hos en person. Selv frister Jomfrumenn med det de kan tilby meg i sengen + at detskal være veldig praktiske og nevenyttige. (Highly useful) Selv er jeg en søt liten vekt. Det skulle være.. de skal være veldig.... PS Det som avskrekker ved jomfrumannen er det høye kravet til disiplin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2011 #33 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg data først en dame som reagerte på samme måte som TS beskriver. Hun var sa hun hadde fungert så dårlig sammen med tidligere kjærester og var nå oppsatt etter å finne den rette. Da hun fikk vite at jeg var jomfru så konkluderte hun med at det be feil for da var jo jeg "sånn" og "sånn". Det hører til historien at da hun bekjente seg om dette til venninda si så tok venninda kontakt med meg for å fortelle hvor utrolig teit hun syntes daten min hadde vært.. Og så endte det opp med at hun venninda ble kjæresten min. Det finnes heldigvis dammer av alle typer! Så bra at hun hadde ei venninne som innså dumskapen da ...Gikk jo veldig bra for deg uansett. Ville ikke fortvilt over at hun første dumpet deg fordi du er født i jomfruen. Folk som faktisk tillegger slik overtro vekt er ikke vits i å være sammen med i utgangspunktet. Jeg har jo selv vært på date med jenter med forskjellige typer overtro, og jeg har konsekvent droppet de som lar overtroen være en styrende faktor i livet. At man er åpen for at det finnes mer mellom himmel og jord enn mennesker greier å fatte på nåværende tidspunkt er en ting, men å være kjæreste med ei som lar det styre viktige valg i livet er helt uaktuelt, for det er så langt fra min egen overbevisning man kan komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 6. mai 2011 #34 Del Skrevet 6. mai 2011 Så bra at hun hadde ei venninne som innså dumskapen da ...Gikk jo veldig bra for deg uansett. Ville ikke fortvilt over at hun første dumpet deg fordi du er født i jomfruen. Folk som faktisk tillegger slik overtro vekt er ikke vits i å være sammen med i utgangspunktet. Jeg har jo selv vært på date med jenter med forskjellige typer overtro, og jeg har konsekvent droppet de som lar overtroen være en styrende faktor i livet. At man er åpen for at det finnes mer mellom himmel og jord enn mennesker greier å fatte på nåværende tidspunkt er en ting, men å være kjæreste med ei som lar det styre viktige valg i livet er helt uaktuelt, for det er så langt fra min egen overbevisning man kan komme. Selv om vi er positivt innstilt til /interessert i astrologi så betyr det ikke at vi ikke har andre posistive egenskaper: Det må være verre med damer som alltid flyr på fest, ligger rundt, lyver, stjeler. Kort sagt er det da mange ting som er verre enn å være "overtroisk". Tenk om vi ellers er gode i senga, gode til å lage mat, har godt humør, er praktiske etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 6. mai 2011 #35 Del Skrevet 6. mai 2011 Folk som faktisk tror at stjernetegn har en betydning på livet, klarer jeg ikke å date - knapt nok diskutere med. Det er jo forsåvidt artig at grunnet endringer i stjernehimmelen så har alt av stjernetegn blitt forskjøvet, det er bare ikke oppdatert. Dersom jeg hadde gjettet stjernetegnet ditt - hadde du blitt imponert da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2011 #36 Del Skrevet 6. mai 2011 Selv om vi er positivt innstilt til /interessert i astrologi så betyr det ikke at vi ikke har andre posistive egenskaper: Men det sa jeg jo heller ikke at folk som er over gjennomsnittlig overtro ikke har. Mitt standpunkt er at jeg er skeptisk til et forhold med noen som lar overtro som f. eks astrologi styre viktige valg i hverdagen. Helt greit at man er åpen for ting som ikke forklares av vitenskapen per dags dato, men det kan ikke være en styrende faktor. Å basere valgene sine på menneskeskapte linjer mellom enkeltstjerner (altså det som utgjør stjernebildene) er for min del ganske søkt. Det må være verre med damer som alltid flyr på fest, ligger rundt, lyver, stjeler. Kort sagt er det da mange ting som er verre enn å være "overtroisk". Tenk om vi ellers er gode i senga, gode til å lage mat, har godt humør, er praktiske etc. Selvfølgelig. Men det finnes jo også kvinner som hverken lyver, fyller eller bedrar og som samtidig ikke lar livet sitt styres av overtro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 6. mai 2011 #37 Del Skrevet 6. mai 2011 Men det sa jeg jo heller ikke at folk som er over gjennomsnittlig overtro ikke har. Mitt standpunkt er at jeg er skeptisk til et forhold med noen som lar overtro som f. eks astrologi styre viktige valg i hverdagen. Helt greit at man er åpen for ting som ikke forklares av vitenskapen per dags dato, men det kan ikke være en styrende faktor. Å basere valgene sine på menneskeskapte linjer mellom enkeltstjerner (altså det som utgjør stjernebildene) er for min del ganske søkt. Selvfølgelig. Men det finnes jo også kvinner som hverken lyver, fyller eller bedrar og som samtidig ikke lar livet sitt styres av overtro Altså sånne kvinner som en mannlig jomfru ville foretrekke.Totalt ren. ( Ha - ha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 6. mai 2011 #38 Del Skrevet 6. mai 2011 Altså sånne kvinner som en mannlig jomfru ville foretrekke.Totalt ren. ( Ha - ha) Tillegg: Jeg har aldri latt mine valg bli styrt av forholdet mellom stjernetegn (bortsett fra at jeg blir spesielt interessert dersom det er en mann født i Jomfruens tegn) - men jeg ser opp for forkjellige aspekter mellom horoskopene til mennesker jeg har noe med å gjøre (kan finne ut disse ved å vite fødselsdato), slik at jeg er forberedt. Dette høres sikkert ut som svada for de som ikke har kunnskaper om astrologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 6. mai 2011 #39 Del Skrevet 6. mai 2011 Tillegg: Jeg har aldri latt mine valg bli styrt av forholdet mellom stjernetegn (bortsett fra at jeg blir spesielt interessert dersom det er en mann født i Jomfruens tegn) - men jeg ser opp for forkjellige aspekter mellom horoskopene til mennesker jeg har noe med å gjøre (kan finne ut disse ved å vite fødselsdato), slik at jeg er forberedt. Dette høres sikkert ut som svada for de som ikke har kunnskaper om astrologi. Jeg har kunnskap om astrologi, og jeg synes fortsatt alt slikt er svada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #40 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg bryr meg om stjernetegn, fordi det gang på gang har vist seg å inneholde en viss sannhet. Min to første kjærester var jomfru. Jeg er tyr og går godt overens med jomfruer, stabile, rolige vesener med mange gode kvaliteter. Men; de hadde noen fellestrekk som gjorde at jeg ikke orket et langt forhold. Begge var uhyre treige av seg! Ville ikke noe. Er ikke noen impulsiv, stressa dame selv, men jomfruene ble likevel for treige. Bare å få de med i butikken var en kamp. Ferier var uaktuellt. Begge satt bare med pc-en, hadde lite med ambisjoner i livet og målet var helst å "slippe å stresse". Veldig tiltaksløse, jeg ble lei og gjorde det slutt. Må si jeg er litt skeptissk til jomfruer etter dette, men hadde nok gitt en ny fyr en sjanse selv om han var jomfru. Dater nå en skorpion, til tross for at det er et tegn som egentlig skremmer meg. Det går bra foreløpig. Lar ikke stjernetegn avgjøre et forhold, men det er noe å ha i bakhodet når man skal velge partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå