Gå til innhold

Maria Duval

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert ikke, siden jeg ikke aner hva det er. Hva er det? Jeg ble litt nysgjerrig...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En kjent "sannsigerske" som presidenter og andre storfolk har brukt i åresvis.

Så en gang hva hun sa ville skje året som kom. Skremmende. Har dere andre hørt om henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her ringer det en pitteliten bjelle ja... har brukt andre til å fortelle og guide meg, men ikke henne.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja ,jeg har hatt kontakt med henne tidligere, men jeg vet ikke hva jeg skal tro om henne... har fått uttalige brev fra henne, og opplevde det som kjøpepress fra henne til å få meg til å kjøpe forskjellige dilldall ting som skulle virke slik at det skulle gå meg bra, foreksempel keltisk smykke, og forskjellige andre ting.

Hun har jo blitt mye omtalt tidligere, og jeg følte at hun hadde rett om hvordan jeg var som person, akkurat det var skremmende....

så jeg vet ikke, prøv selv..!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg svart på en blankett i et eller annnt blad.

Siden dengang kommer det dalende brev i postkasse ukentlig om tilbud om ting og tang som kan gjøre meg mere lykkelig og rikere.

Tror ikke en "døyt" på det våset!!!!

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har hørt om henne ja.

jeg ville teste ut det hu skrev, så jeg sendte inn svar på noen spørsmål om hvor mye penger jeg kunne tenke meg og div.

Hu skrev tilbake på "kopibrev" som sikkert var likedan til alle.icon_smile.gif

Men nå har jeg slutta og med det tøvet. Bare narreri og tull!!!!

Og noen ca tusen kroner ut av vindu icon_frown.gif

Men min egen feil. Skulle bare teste om det var noe i det hu skrev. icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva det koster? jeg fikk et brev hver måned, og på slutten av det siste arket, kunne jeg få mulighet til å kjøpe forskjellige ting, som kostet i snitt 300-400 kr hver gang, det blir noen kroner i året hvis du skal kjøpe forskjellige ting hver gang...

Når jeg ikke hadde kjøpt noe på noen måneder sto det at hvis jeg ikke prøver ut dette, kunne jeg oppleve å ikke få brev fra henne igjen, da droppa jeg det i hvertfall!

Ikke rart hun er blitt millionær, ålure folk på den måten må jo gjøre henne til en svindler på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Klippet fra Alternativ Nettverk sin hjemmeside:

Betenkelig markedsføring av Maria Duval

Med helsider i aviser, og til og med adresserte brev rett hjem til "utvalgte" personer, blir vi forsøkt fristet til å takke ja til Maria Duvals "personlige" rådgivning. Hun og hennes talisman skal forandre livet vårt. Og det er gratis, står det. I de direktesendte brevene får du høre at akkurat du trenger hennes hjelp spesielt. Men går man videre begynner det å koste. Og returnérer du slippen innen ti dager, så skal hun hjelpe deg litt ekstra. "Talismanens virkningskraft skal alene endre på alt det som ikke stemmer" i livet, får vi høre. Dette er masseproduserte og upersonlige greier som markedsførers som personlig og livsviktig. Vi anbefaler deg å tenke deg om to ganger før du takker ja til tilbudene som serveres.

...har forøvrig hørt mye negativt om henne på andre nettsteder som er såkallt "alternative".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om "sannsigersker" som er til å stole på da? Har ofte tenkt at det ville ha vært artig å prøve noe sånt, bare på moro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg leste et brev til en person som hadde mottat dette fra henne. Jeg tok det med meg å leste det høyt til venner i et lystig lag. Trodde vi skulle le oss ihjel. :hoho::hoho:

Noe så patetisk og enkelt, er det bare svindere som kan finne på å skrive. Teksten vitner om mangel på både det ene og det andre...............

Min dypeste medfølelese til dere som tror på dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...