Gjest trist Skrevet 5. mai 2011 #1 Del Skrevet 5. mai 2011 Sommern 2008, så var jeg på et seminar i Athen, hellas for frivllige arbeidere i landet! I løpet av de 4-5 dagene seminaret varte, så hadde jeg en liten romanse med en serbisk kvinne på 30 år(da), som da jobbet som frivillig med barn, i nord hellas!Jeg jobbet i sør hellas, så jeg så henne dessverre ikke mer i løpet av de mnd jeg oppholdte meg i landet! Hun var en utrolig søt og flott kvinne, med en utrolig utsråling av ro og forståelse! Jeg ble veldig betatt og vi hadde vår lille kose stund i parken rett under akropolis.Vi hadde også sex engang, selv om det ble litt misslykket(av diverse grunner, som jeg ikke orker å nevne nå) Jeg tenkte litt på henne i ny og ne og sente et par e-mails til henne høsten 2009(hvis jeg ikke husker feil)!Da fikk jeg svar om at hun fortsatt jobbet med barn i nord hellas(thessaloniki) og at hun hadde giftet seg med en gresk mann og derfor hadde bofast seg fast i landet! Etter dette så har jeg egentlig ikke tenkt så mye over min lille romanse med henne og jeg har både hatt kjæreste og drevet med andre kvinner siden den tid! Men i går så fikk jeg plutselig en helt utrolig savn etter henne, nesten som at jeg har kjærlighetssorg!I hele dag på jobb, så har jeg tenkte på henne og hvor flott hun egentlig var(eller er, forhåpentligivs) Det er en helt jævli følelse om at jeg vet at jeg aldri kommer til å se henne igjen og jeg er redd jeg aldri kommer til å finne en ny jente som jeg kommer til å bli like betatt av! Jeg vet egentlig ikke hva som er galt med meg og hvorfor jeg plutselig får et slikt helt sykt savn, over 2 år etter! Det er jo bare helt merkelig, for jeg kjente jo henne i kun 4-5 dager og det har jo vært lange perioder hvor jeg ikke har tenkt på henne i det hele tatt!? Virker som det har gått opp for meg hvor flott denne jenta egentlig var og det høres kanskje helt klisje ut, men jeg vill bare egentlig nå gjøre alt i min makt for å kunne se henne igjen! Har prøvd å sende e-mail til organisasjonen hun jobber for i hellas, men har dessverre ikke fått noe svar! Jeg vill først og fremst bare ha muligheten til å sende henne en e-mail og høre om hun har det fint! Noen som har opplevd noe liggnende selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå