Gå til innhold

Han fantaserer om unge jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min som er 35 innrømmet nylig at han ofte fantaserer om unge jenter, og at han inntil han møtte meg, som er like gammel som ham, syntes det var lettere å prate med og komme i kontakt med jenter i 16-19 års alderen.

Hvor vanlig er dette?

Han sier at han aldri ville finne på å gjøre tilnærmelser overfor en ung jente, og at han heller aldri ville finne på å være utro mot meg. Men når vi har har hatt en periode med mye krangling har han chattet med unge jenter på nettet. Han har ikke fått eller sendt bilder, bare chattet om fantasier. Han har vært på et chattested for 16+.

Han tenner også på historier om ungdommer som har sex sammen.

Er han pedofil? Bør jeg være bekymret? Har en tenåringsdatter fra før av, i tilleg til barn som vi har sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min som er 35 innrømmet nylig at han ofte fantaserer om unge jenter, og at han inntil han møtte meg, som er like gammel som ham, syntes det var lettere å prate med og komme i kontakt med jenter i 16-19 års alderen.

Hvor vanlig er dette?

Han sier at han aldri ville finne på å gjøre tilnærmelser overfor en ung jente, og at han heller aldri ville finne på å være utro mot meg. Men når vi har har hatt en periode med mye krangling har han chattet med unge jenter på nettet. Han har ikke fått eller sendt bilder, bare chattet om fantasier. Han har vært på et chattested for 16+.

Er han pedofil? Bør jeg være bekymret? Har en tenåringsdatter fra før av, i tilleg til barn som vi har sammen.

Jeg synes ikke det er grunn til bekymring i det hele tatt.

Han er selv klar over dette og sier han aldri ville finne på å gjøre tilnærmelser overfor en ung jente. Han har til og med pratet åpent med deg om dette.

At han har fantasier gjør han kun enda mer menneskelig..alle har vel fantasier? Noen er vi ikke stolte av, men så lenge vi kan skille rett og galt er det vel ingen grunn til bekymring? :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Tror heller ikke du trenger å bekymre deg for pedofili eller noe annet ekstremt. Han har jo fortalt de til deg! Tro meg, det er ikke alle som gjør det. Ta det som et kompliment at han stoler såpass mye på deg. Må være flott å ha et så åpent forhold :)

Lykke til videre. :)

Men at han chatter med smårips når dere krangler, det er patetisk av han!

• Liker 1
Gjest True Maneater
Skrevet

Hvor vanlig er ikke det?

Ungdom og skjønnhet samt veldreidhet skal visstnok være en universiell fellesnevner for seksualitet alle hetero menn desverre.

Dessverre for oss som har passert 35.

Heldigvis kan kjemi, sjarmfaktorer spille inn for å tenne gnisten når man ikke er i sin første ungdom lenger.

Slik jeg har inntrykk av er det noen menn som er mere fiksert på ungjenter enn gjennomsnittet men som jeg har fått inntrykk av opp igjennom årene er at de fleste menn liker ungjenter.

AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er relativt vanlig!

Dagens unge 16-19 år tar godt vare på kroppen sin og helt klart kler seg for å vise den frem. Naturlig at det da kribler litt i pungen når en ser dem.

Er selv passert 35 og ser til stadig på disse ungjentene og drømmer. De så virkelig ikke slik ut for 20 år siden...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er dette?

Det er bra dere prater åpent om dette. Kommunikasjon er nøkkelen til et bra forhold.

En pedofil er en person som er ute etter de barna som ikke er blitt kjønnsmodne. Pedofile vil ikke ha de barna som har kommet i puberteten...

Skjønner godt at menn ser på unge tenåringsjenter, de fleste ser veldig bra ut, og da klarer ikke menn å la være å se.

• Liker 2
Skrevet

Han er helt normal.

• Liker 1
Gjest True Maneater
Skrevet

Han er helt normal.

Men jeg kan forstå at , når man har en tenåringsdatter, kan bli litt betenkt.

Synd å si det - men jeg er glad for at min datter på 19 ikke har behov for en ny far (stefar).

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn som er over 35 og sikler etter unge jenter på 16 pluss mangler noe i hodet sitt mener jeg. Å sikle etter jenter som kunne vært døtrene deres er i mine øyne rett og slett kvalmt!

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Han er helt normal.

Busted!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Menn som er over 35 og sikler etter unge jenter på 16 pluss mangler noe i hodet sitt mener jeg. Å sikle etter jenter som kunne vært døtrene deres er i mine øyne rett og slett kvalmt!

Det er faktisk helt normalt at menn i alle aldre synes unge jenter er mest tiltrekkende seksuelt. Det er sånn biologien er på godt og ondt. Prøver en å gjøre noe med det derimot og legge an på 16-åringer så er det noen sperrer som mangler i hodet.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er faktisk helt normalt at menn i alle aldre synes unge jenter er mest tiltrekkende seksuelt. Det er sånn biologien er på godt og ondt. Prøver en å gjøre noe med det derimot og legge an på 16-åringer så er det noen sperrer som mangler i hodet.

Slike menn er ikke normale i mitt hodet iallefall.

Takke meg til menn som heller får farsfølelser for jenter i den alderen, enn å sikle over henne- Ekkelt som fy!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Takke meg til menn som heller får farsfølelser for jenter i den alderen, enn å sikle over henne- Ekkelt som fy!

Å gå å sikle over de er så, synes han TS snakker om er litt ute på tur når han chatter med disse ungjentene. Men tror de fleste menn synes jenter fra si 18-23 ihvertfall er mest attraktive. Sprettrumpe er sprettrumpe... Nærmer meg selv "gammel gris" alderssegmentet men får fortsatt interesse fra jenter rundt 18årsalderen. Synes jo de ser flotte ut men tenker nå likevel at de er alt for unge. De aller fleste menn klarer helt greit å synes de er seksuelt tiltrekkende men la det bli med det.

Gjest Katten.
Skrevet

Så det at jeg tiltrekkes av kvinner fra 16-50 er unormalt?

Hvorfor i allverden skal jeg la et tall styre hva jeg blir tiltrukket av? Den yngre garden har den beste kroppen og helsen, så biologien sier at de blir de beste mødrene til mine barn. Den eldre garden har selvsikkerheten, erfaringen og roen som gjør dem tiltrekkende. (Generally speaking fra mitt ståsted)

Jeg har appåtil sett 15-åringer med mer former enn 25-åringer, og som glatt ville gått som en 20-åring om jeg hadde møtt dem på fest. Gjør det meg til pedofil?

Nei, til alle som prøver å legge begrensninger på hva jeg kan tiltrekkes av (utover det lovlige) sier jeg bare en ting: fuck off. Jeg velger å tilbe kvinnekroppen i dets utgaver, og ikke holde meg til kun jevnaldrede.

• Liker 1
Gjest Bill
Skrevet

At han tenner på unge jenter er ikke hverken merkelig eller bekymringsfullt. Unge jenter har i gjennomsnitt en mye deiligere kropp og er mye kåtere enn eldre, akkurat som det er med unge gutter (snakker ikke om fjortiser selvsagt). Men jeg synes grensen går ved chatting, skjønner ikke hva han vil med det egentlig, det er for meg et lite faresignal.

Når alt dette er sagt, jenter, eller damer som er over 20 eller 30 kan selvsagt være fantastiske de også. Ei deilig jente er ei deilig jente, uansett alder.

AnonymBruker
Skrevet

At han tenner på unge jenter er ikke hverken merkelig eller bekymringsfullt. Unge jenter har i gjennomsnitt en mye deiligere kropp og er mye kåtere enn eldre, akkurat som det er med unge gutter (snakker ikke om fjortiser selvsagt). Men jeg synes grensen går ved chatting, skjønner ikke hva han vil med det egentlig, det er for meg et lite faresignal.

Når alt dette er sagt, jenter, eller damer som er over 20 eller 30 kan selvsagt være fantastiske de også. Ei deilig jente er ei deilig jente, uansett alder.

Hvorfor skal man "tillate" seg å se på så mye yngre jenter?

Er det vanskelig å holde seg til eget aldernivå?

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ganske naturlig at han tenner på å se på unge jenter - de er jo veldig fine mange av dem, men ville blitt mer bekymret over at han synes at de er så mye lettere å prate dem enn med damer på sin egen alder samt at han sitter og chatter på tenåringsforum. Er han litt eh...begrenset? Pedofil er han iallefall ikke og det betyr heller ikke at han forgriper seg på barna deres :)

• Liker 2
Gjest Bill
Skrevet

Hvorfor skal man "tillate" seg å se på så mye yngre jenter?

Er det vanskelig å holde seg til eget aldernivå?

I et parforhold bør enhver holde seg til sitt. Dersom han snur seg etter unge jenter er det talentløst og respektløst overfor den han er sammen med.

At han innrømmer at unge jenter er deilige er ikke merkelig, men dersom han bruker tid på denne fantasien er det over grensen og inn i en fantasiverden som ikke hører hjemme i et voksent parforhold. Unge jenter er nydelige, men de er bare forstadiet til ei voksen jente, og det er der det starter.

Skrevet

Hvor vanlig er dette?

Det der syntes jeg ikke hørtes noe hyggelig eller bra ut i det hele tatt!

Og det er ingen garanti for at de jentene han chatter med på mettet er 16+, de kan like vel være 12. Hvis det ennå ikke har blitt utvekslet bilder så antar jeg at dette er neste steg og ligger rett rundt hjørnet.

Seksuell lavalder er jo 16, men i forhold til en 35 år gammel mann synes jeg at en 16 år gammel jente er er barn. Hvis jeg hadde hatt en 16 år gammel datter, hadde jeg blitt rasende hvis det satt en 35 år gammel mann og chattet med henne om sexfantasier på nettet. Og jeg hadde aldri i verden tolerert at kjæresten min hadde chattet med andre jenter på nettet og seksuelle fantasier, spesielt ikke med ungdommer (og noen av de kan jo være barn óg). Han burde søke profesjonell hjelp.

• Liker 2
Skrevet

Det der syntes jeg ikke hørtes noe hyggelig eller bra ut i det hele tatt!

Og det er ingen garanti for at de jentene han chatter med på mettet er 16+, de kan like vel være 12. Hvis det ennå ikke har blitt utvekslet bilder så antar jeg at dette er neste steg og ligger rett rundt hjørnet.

Seksuell lavalder er jo 16, men i forhold til en 35 år gammel mann synes jeg at en 16 år gammel jente er er barn. Hvis jeg hadde hatt en 16 år gammel datter, hadde jeg blitt rasende hvis det satt en 35 år gammel mann og chattet med henne om sexfantasier på nettet. Og jeg hadde aldri i verden tolerert at kjæresten min hadde chattet med andre jenter på nettet og seksuelle fantasier, spesielt ikke med ungdommer (og noen av de kan jo være barn óg). Han burde søke profesjonell hjelp.

Her er jeg enig. Da jeg mente at det var normalt i et tidligere innlegg, tenkte jeg kun på den seksuelle tenningen han sa han fikk av yngre jenter. Dét er ikke noe unormalt, men selvfølgelig om han da bruker tid på å snakke og fantasere med ukjente jenter de så er vi over på noe mindre normalt. Dersom jeg skriver med noen under 25 tar det ikke lang tid før jeg banker hodet i veggen over mangelen på generell forståelse av hvordan verden fungerer.

Jeg skjønner ikke hva godt han håper skal komme ut av denne innrømmelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...