Gjest Zanzibar Skrevet 5. mai 2011 #1 Del Skrevet 5. mai 2011 Ble singel i vår etter et 8 år langt forhold, som resulterte i et barn. Nærmer meg 40 med stormskritt og tenkte når forholdet var over at nå skulle jeg kun konsentrere meg om barnet og meg selv og la tanken på evt å date nye menn på is. Tenker også sånn at en alenemor på 40 med små barn er vel ikke akkurat noe menn foretrekker. For noen helger siden gikk jeg og noen venninner på byen og kom i kontakt med en guttegjeng. Jeg havnet ved siden av en 33 åring og sa på spøk at han ikke trengte bekymre seg for at jeg skulle legge an på han. Jeg ble uansett veldig sjarmert av han siden han har lik humor som meg, er sosial og utrolig kjekk å se på. Havnet så på etterfest hvor denne mannen la inn støtet. Etter litt sa han at han har dame , selvsagt! Men at for holdet ikke fungerer (hørt den før?). Da tok jeg til besinnelsen og dro hjem. I ettertid har han spurt en kompis av meg om tlf.nr mitt (har hemmelig nummer) Men han ville ikke gi det til han da han har dame. Men da har han også sagt at han er på vei ut av forholdet. Jeg har fryketelig lyst til å møte han igjen, men er det klokt? Har sagt at han ikke får mitt tlfnr før evt forhold er over. Samtidig ønsker jeg heller ikke et forhold akkurat nå, så jeg er redd for å presse han til å ta et valg for så å si at jeg ikke er interessert i noe annet enn en flørt...Samtidig forelsker jeg meg veldig fort, så jeg er redd for å igjen bli såret. What to do?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Del Skrevet 5. mai 2011 Tenke deg godt om! Mange av oss menn i 30-årene har lite lyst til å etablere oss med alenemødre, da det blir for komplisert. Men for litt kos i hverdagen har ikke ett barn noe å si. Jeg skal ikke dømme ham, bare gjøre deg oppmerksom på det faktum. Uansett, hold deg på avstand til han er ute av sitt nåværende forhold. Å involvere seg i ett trekantdrama med en opptatt mann fører sjelden til noe godt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi Skrevet 10. mai 2011 #3 Del Skrevet 10. mai 2011 Fokuser på barnet ditt nå, og ikke deg selv! Kjærligheten kommer når den kommer, men ikke jakt på den nå som du kan konsentrere deg om barnet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå