Gå til innhold

Er så betatt av han

Gjest pingu

Anbefalte innlegg

Gjest pingu

Jeg er så utrolig betatt av en gutt jeg møtte for et halvt år siden ca. Fra første gang jeg så han som da var på et utested ble jeg helt sjarmert over personligheten hans og utseende. Nå skal det da sier at han ikke er den peneste gutten jeg har sett, men er noe med måten han er på som gjør meg helt mo i knærne.

Problemet er at han har en kjæreste, og de ble sammen rett før han møtte meg. Jeg viste da ikke at han hadde dame før jeg sjekket facebooken hans og fikk meg et rimelig sjokk og et lite sånn panikk anfall. Han la meg til allikevel og begynte å snakke til meg, sende meldinger, ringe osv. Vi var vell rote venner i helgene helt frem til nyttår før han sa at han ikke kunne mer fordi han fikk så utrolig dårlig samvittighet på grunn av kjæresten sin, han slutten også å gå på byen fordi han ville ikke ta sjansen på å møte meg. Jeg har samme virkning på han som han har på meg, merker jeg og føler at jeg får en liten ego tripp når han velger meg ovenfor hun.

Etter null kontakt på 4 måneder møtte jeg han på byen igjen og jeg tror ikke jeg har vært så glad for å møte noen før og han virket utrolig glad for å se meg også. Vi har det bare så utrolig gøy sammen og alle bestekompisene vet om oss fra før av. Vi begynte bare å være med hverandre som venner, men etter hvert som alkoholen begynte å virke, begynte vi å rote også. Han ringte meg etter den kvelden og vi snakket i over en time sammen om hvordan det gikk med hverandre, snakket om oss, om damen hans og hva vi egentlig burde gjøre. Vi kom frem til at vi skulle gjøre som sist gang, prøve å ikke snakke sammen, for han fikk så dårlig samvittighet.

Vet egentlig ikke hva som var hensikten med dette innlegget, men følte for å lufte tankene litt. Til vanlig kunne jeg aldri gjort noe sånn, jeg er utrolig streng på utro delen og tar det veldig seriøst, men det er noe med denne gutten som gjør at jeg bare glemmer alt. Jeg er ikke forelsket og kunne aldri vært sammen med han, jeg er bare så utrolig betatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På måten du skriver så virker det som om du har inntrykk av at han er rimlig betatt av deg også, siden nesten bare å se deg gjør at han ikke klarer å holde seg unna.

Så; hvorfor blir han hos kjæresten sin egentlig? Har du spurt han om det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hold deg unna han så lenge han er opptatt. Er han betatt av deg, får han forlate kjæresten sin, og ikke få i pose og sekk med både kjæreste og ei på si.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært sammen med denne kjæresten sin lenge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter

De har vært sammen et halvt år nå. Ja han er veldig betatt av meg, han har sagt det rett ut.

Jeg har faktisk tenkt til å snakke med han til helgen over hva han tenker og hva han vil med "oss" og han og kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon selv for et par år tilbake. Jeg var utrolig betatt av en fyr som hadde dame. Jeg hadde utroolig lyst til å be han dumpe henne til fordel for meg, spesielt siden jeg visste at det ikke gikk noe bra mellom han og kjæresten og at han egentlig var sammen med henne for å hindre henne fra å gjøre det hun hadde truet med å gjøre dersom han slo opp.

Vi rotet en kveld, men jeg bestemte meg etter ganske kort tid for at jeg ikke kunne ha det på samvittigheten min om jeg var årsaken til at han slo opp med kjæresten sin og trakk meg unna.

Det tok noen måneder, men til slutt slo de opp fordi det absolutt ikke fungerte, (hun visste aldri noe om den kvelden vi rotet) og vi gjenopptok kontakten. Det hele endte med at vi ble sammen, og at jeg satt igjen med betydelig bedre samvittighet enn hvis jeg hadde bedt han om å slå opp med henne.

Og dessuten, du skal tenke nøye over om du faktisk vil bli sammen med en gutt som jevnlig er utro mot kjæresten sin og som går fra henne når en annen jente spør. Hvordan han oppfører seg fremover sier temmelig mye om han som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...