Gå til innhold

Blitt behandlet som dritt

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Huff, vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Sliter en del om dagen. Jeg har vært i et forhold med en sykelig sjalu kjæreste som mishandlet meg både fysisk og psykisk. Som så mange andre klarte jeg dessverre ikke å komme meg ut av forholdet. Han både slo meg, prøvde å kvele meg, bet, slo meg i hodet med flasker og mye mer. Jeg har aldri ofret en annen gutt et blikk mens vi var sammen, men allikevel skulle han ha full kontroll på meg. Han derimot møtte jenter, dro på fest osv uten å fortelle meg det. Da jeg fant det ut selv var det "unnskyld" og han skulle forandre seg osv...

Vi hadde våre opp og nedturer i forholdet, så det kom som et sjokk på meg at han plutselig ga helt f... en helg, da vi hadde hatt det kjempefint sammen en stund. Han var borte hele natta, dro plutselig langt bort osv. Jeg satt hjemme som et spørsmålstegn og lurte på hvorfor. Så fikk jeg beskjed over telefon at det var slutt.

Noen dager senere angret han og ville ha meg tilbake, og jeg tok han tilbake. Så var det å gi faen i meg igjen, dette skjedde flere ganger, nesten annenhver dag med av og på. Så fant jeg ut at han har møtt ei annen. Samtidig som han har villet ha meg tilbake og vært med meg, kanskje også før. Jeg ble helt knust. All dritten jeg har godtatt fra han, og det er takken.

Føler meg bare som en dritt han har brukt, og det er jeg jo også. Det er jeg som har tjent penger, hatt bil og lappen og vært der for han. Om jeg har hatt det vondt har det vært kjeft å få. Og i tillegg all mishandlingen som har ødelagt meg helt. Når han nå fikk lappen selv ble han en helt annen person. Den nye dama er under seksuell lavalder. Jeg blir bare kvalm. I tillegg går han og den nye dama rundt og sprer rykter om at jeg er sjuk i huet. Det er utrolig vondt for meg å høre. Skulle ønske de visste hva han har gjort meg. Kanskje jeg er "sjuk i huet", men da er det i tilfelle pga han.

Skriver vel her bare for å få det ut, er ikke så mye mer jeg kan gjøre enn å prøve å glemme han. Synes han har oppført seg så jævlig mot meg, og får meg til å føle meg som ubetydelig dritt. Selv om jeg vet jeg fortjener bedre. Men allikevel kommer savnet. Skulle ønske jeg kunne hevnet meg på han, så han kanskje kunne kjent litt hvordan det er å ha det vondt. Men aner ikke hva jeg kunne gjort. Vet aldri om jeg kan bli den jeg en gang var.

Og vær så snill å ikke kom med stygge kommentarer eller noe, er så langt nede nå at det skal så lite til før jeg knekker helt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Tenk på alt det snille du har gjort mot han, og tenke på at du kan gi alt det snille, gode til en som gir det samme tilbake og behandler deg pent! Elsker deg for den du er, respekterer deg og aldri vil heve en hånd mot deg!

Har selv vært i voldelige forhold og vet hva det gjør med en person og vil bare si at du vil få det sååå mye bedre uten han! Du har muligheten til å gå vekk fra han, men han er stucked med å være seg selv! Straff nok og være en så jævlig person!

Løft hodet høyt og vær glad det er slutt, for nå har du muligheten til å ha det bra med deg selv! :) Du kan gjøre livet ditt så fantastisk! Jeg lover!!!

Stor, god klem til deg fra meg! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du skal være ekstremt glad for at du er kvitt han. Sammenlignet med den tilværelsen du hadde sammen med han, så er du i himmelen nå, bare du tillater deg å kjenne på det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! endelig er du fri:) du skal være veldig veldig glad for at ett slikt menneske er ute av livet ditt!

Du skal lære av dette, hva du finner deg i, det som er deg, hva du ønsker og hva dine egne grenser er. Så skal du gå videre med hevet hode og ikke bry deg om hva de sier om deg, tro meg en slik afdferd ligger i personlighet og går ikke vekk om natten, på sikt vil den nye damen merke det..det de sier om deg vil kun slå tilbake mot dem selv, etter en tid vil dette stilne.

Så, det er deg som er vinneren her- håper du aldri lar ett menneske behandle deg slik igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Du skal være ekstremt glad for at du er kvitt han. Sammenlignet med den tilværelsen du hadde sammen med han, så er du i himmelen nå, bare du tillater deg å kjenne på det.

Signerer dette. Ønsker deg lykke til, du har det mye bedre uten en slik fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Jeg er så glad på dine vegne :klemmer:

Nå kan du begynne å leve et ordentlig liv, og bare lov oss og deg selv at neste gang blir du sammen med en mann som gir deg gode følelser, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så går det noen mnd, og så finner du en helt lik fyr.

Tosk.

TS, fra nå av går det bare oppover! Lykke til, vær glad i deg selv! Det fortjener du! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Per Olav

Så går det noen mnd, og så finner du en helt lik fyr.

Enig! Er man så dum at man først finner ett sånt menneske, også er sammen med han lenge, da er det noe som i fungerer i huet på henne. Hun vil garantert finne en type som er dønn lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Er man så dum at man først finner ett sånt menneske, også er sammen med han lenge, da er det noe som i fungerer i huet på henne. Hun vil garantert finne en type som er dønn lik.

Ja, beste vil nok være å leve alene når man ikke klarer å skille mellom gode og dårlige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er Albert Einstein?

Slik som du tenker og skriver så er det grunn til å anta at du ikke er i stand til å gå alene over gata. Bare det å servere slike kommentarer i en slik tråd viser med all tydelighet at den ene du har mellom ørene sitter i rullestol!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Vær glad du er kvitt ham, og ikke tenk på hevn osv. Du skal heve deg over ham og vite at du er et bedre menneske. Han fortjener ikke din oppmerksomhet.

Jeg håper du etterhvert får en kjæreste som bygger deg opp igjen og at dere kan ha det bra sammen :)

Endret av MissMas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste hevnen du kan ta er å glemme han, heve deg over dritten og skape deg et godt liv.

Jeg har selv vært sammen med en voldelig mann, både fysisk og psykisk. Jeg har brukt mye tid på å lære meg å bli glad i meg selv og få respekt for meg selv. For det er det som må til for å ikke la seg tråkke på av slike mennesker. Du må finne din egen verdi.

Idag klarer jeg å ta gode valg for meg selv og mitt liv. Jeg vil ikke ha mennesker som drar meg ned i livet mitt. Jeg ønsker deg lykke til i din prosess. Jeg vil anbefale profesjonell hjelp. Jeg har gått flere år i terapi selv, og har et godt støttende nettverk rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[/quo

Ja, for du snakker vel av erfaring da eller??? Tror heller det er noe som ikke fungere i huet ditt når du klarer å skrive noe sånt.

Så klart hun absolutt ikke trenger å bli sammen med en sånn person en gang til. Alle gjør feil og noen ganger blir man sammen med feil person. Det er ikke dermed sagt at hun skal fortsette sånn, og jeg vet faktisk hva jeg snakker om.

Jeg ønsker deg lykke til videre og gratulerer med at du har blitt kvitt en sånn fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Olav

Og du er Albert Einstein?

Slik som du tenker og skriver så er det grunn til å anta at du ikke er i stand til å gå alene over gata. Bare det å servere slike kommentarer i en slik tråd viser med all tydelighet at den ene du har mellom ørene sitter i rullestol!

Bare det å sammenligne med meg Albert Einstein er jo helt ute å kjøre. Albert var en forsker, trolig en litt nerdete person, så hva han vet om menneskelige relasjoner er ikke stort. Verden er ett tøft sted å leve i kjære deg, så det gjelder å ikke bli for naiv, men heller ha offensiven oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Olav

[/quo

Ja, for du snakker vel av erfaring da eller??? Tror heller det er noe som ikke fungere i huet ditt når du klarer å skrive noe sånt.

Så klart hun absolutt ikke trenger å bli sammen med en sånn person en gang til. Alle gjør feil og noen ganger blir man sammen med feil person. Det er ikke dermed sagt at hun skal fortsette sånn, og jeg vet faktisk hva jeg snakker om.

Jeg ønsker deg lykke til videre og gratulerer med at du har blitt kvitt en sånn fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fatter ikke hva som får dere til å bli i et slikt forhold. dere skal jo være klokere enn oss menn. det er mange av dere også.

sykt mange innlegg her på forumet som om at jeg skal gå fra ham, han har vært utro, han viser meg ikke nok oppmerksomhet han er ikke romantisk

men et par slag i trynet en flaske i hodet psykisk og fysisk vold. Men det er vel ikke så farlig, han angrer jo.

måtte bare få det ut da jeg kom til enda en slik tråd. det er for mange av dere her inne til at det bare er en og annen.

så over til TS. hvis du overser noen av innleggene over, men bare drar ut noe viktig. det er faktisk sjanse for at du tar ham tilbake igjen, eller finner en slik person igjen. du skal være gla du er kvitt ham, og jeg håper inderlig du finner en snill mann nå som kan varte deg opp og være der for deg slik du vil være for en kjæreste. Prøv å ikke gå i samme felle en gang til. Du vet du fortjener bedre.

Det kan til og med være lurt å snakke fast en periode med en som er proff, slik at du får jobbet deg igjennom tiden som har vært, og kanskje la ham eller henne hjelpe deg å styre unna slike folk i framtiden.

Stå på, jeg kan sid eg det at det venter snille mannfolk der ute også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det hørtes ut som du har hatt et jævli forhold! Ingen fortjener å bli behandlet på den måten,ingen!

Jeg skjønner at du tar bruddet tungt nå og føler deg verdiløs, men husk at det blir bedre! Og du kommer til å få det sååå mye bedre uten han. Du burde være glad du er kvitt psykopaten! Han har jo ikke gjort annet enn å ødelegge deg og selvbildet ditt.

Er sikkert vanskelig for deg å tenke nå, men en dag vil du være glad for at dette skjedde, at han gikk fra deg. Du kommer til å møte en annen som vil behandle deg som en prinsesse, og du fortjener bare det beste!!

Prøv å tenke fremover, hva slags liv hadde du hatt med han? var det virkelig en fremtid der, eller var du bare sammen med han fordi du var vandt til å ha han der (selvom han behandlet deg som dritt)?

Prøv å bruke denne tiden på deg selv, kos deg ute med venner, vær fri og singel, flørt litt og slipp deg løs :) tror det er noe du trenger!! :)

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...