Gjest stillness Skrevet 6. mai 2011 #61 Del Skrevet 6. mai 2011 Han er som vanlig.Ingen spesialbehandling her i gården akkurat Jeg er som regel drittsur og emosjonell rett før mensen,mens når jeg har fått den så roer det seg som regel ned.Hormonene raser og er ingenting å gjøre med det :gjeiper: Mistenker at han syns det er litt småekkelt,men det skjønner jeg jo.Syns ikke at det er så fantastisk delikat selv heller så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 6. mai 2011 #62 Del Skrevet 6. mai 2011 Han oppføres seg som normalt, bare at vi ikke har sex og at han er litt mer forsiktig med hva han sier da jeg kan blir veldig lett sur i den perioden :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 6. mai 2011 #63 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg har det nå. Og kjærsten han går på tær. Er super søt og forståelsesfull. Jeg blir veldig dårlig så jeg trenger all trøst og kos jeg kan få. Så kjærsten min han er super når det gjelder det der. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #64 Del Skrevet 7. mai 2011 At man velger å ikke ha sex er helt greit. Men kom ikke å si at for mange er det jeg skrev en virkelighet. Pisspreik! Les deg litt opp på ulike natursamfunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #65 Del Skrevet 7. mai 2011 Her er det heller jeg som synes det er dritekkelt. Han vil til og med ha sex da, men det får han ikke, for jeg synes det blir for ekkelt. Er heller jeg som trekker meg unna han den uka jeg har mensen, for jeg føler meg ekkel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 8. mai 2011 #66 Del Skrevet 8. mai 2011 Han sutrer for at ikke får sex Jeg synes mens er ekkelt, det synes ikke han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå