Gå til innhold

Hvordan oppfører kjæresten din seg når du har mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest *smak*

Han viser omtanke og er interessert i å høre hvordan jeg har det,når jeg har mensen.. Han gjør alt lettere når han er sånn.. Kjøper gjerne bind til meg en lørdagskveld klokka ti om jeg har gått tom.. Godgutten min...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er mer omsorgsfull, skjønner at det er masse hormoner ppå gang rett før/i begynnelsen, lar meg velge crappy jentefilmer vi kan se osv :rodmer: Holder rundt meg om jeg vil..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine kjærester har oppført seg annerledes enn ellers når jeg har mensen, selv ikke han jeg var sammen med på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baben

Han oppfører seg ganske vanlig. Tar litt mer hensyn kanskje. Og synes kanskje jeg sutrer litt mye, haha. Men så får han blowjobs så han burde være fornøyd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uka jeg har mensen her hos desifinserer jeg badet hver gang jeg har vært der (er veldig nøye på selve doen og doringen), og vi spiser heller ikke middag sammen. Jeg kan ikke lage maten, men jeg kan vaske opp etterpå. Om natta sover jeg på gjesterommet, og vi har et sånt plast/tisselaken under det vanlige lakenet i senga (på gjesterommet).

For mange er dette en virkelighet (selv om du tullet).

Mensen er noe urent, og forstår godt at menn ikke vil ha sex da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får mørke øyne og så ser jeg antydninger til spisse tenner. :huh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så får han blowjobs så han burde være fornøyd :)

Kommer vel an på kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mann

Sjokolade er et utmerket substitutt for sex, men sex er dessverre ikke et substitutt for sjokolade. Ingenting kan erstatte sjokolade.

Min dame blir ganske sint hvis jeg prøver å gi sjokolade... Hun sier det er forsøk på å få henne feit... Eller forsøk på å bestikke henne til å bli glad.

Har gitt henne snop før, (spes noen røde fisker hun liker) men etter hvert har hun blitt helt imot å få det.

Hun vil ikke ha noe "special treatment", og blir irritert om jeg prøver med noe sånt.

Jeg må innrømme at jeg ikke liker mens noe særlig selv. Jeg har en skrekk for å se blod utenfor et menneskes kropp (blir svimmel), og vil helst slippe å se brukte bind og sånt... :sjenert:

Jeg tror også jeg holder litt avstand pga jenter sier de er som vanlig, men det er de ikke.

De sier de ikke er sint og/eller mer sur, oppfarendes eller aggressiv. Men det er de.

Det kan virke som om TS har det "syndromet" at hun blir sint , men uten å innse dette selv, og at det får kjæresten til å trekke seg unna. Han sier jo at "Jenter blir sure når de har mensen.." Det er en omskriving av "Du blir sur når du har mensen " så man ikke skal få et rent helvete.

Før prøvde jeg som sagt å vise meg sympatisk anlagt med å gi røde fiskegodter og is og sånt. Men nå vil hun ikke ha noe mer av det.Hun sier jeg "stereotypiserer" når jeg kjøper det...

Så jeg nøyer meg med å holde litt lav profil, og ikke ta meg nær av forskjellige aggressive utbrudd.

Hvis hun gråter eller noe, så prøver jeg å trøste. Men det er et minefelt.Det kan lett bli feil måte å trøste på.

Ikke så lett med andre ord.

Det er mange jenter som sier de er engler selv om de har mensen, men som sagt er dette fra deres eget ståsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange er dette en virkelighet (selv om du tullet).

Mensen er noe urent, og forstår godt at menn ikke vil ha sex da..

At man velger å ikke ha sex er helt greit. Men kom ikke å si at for mange er det jeg skrev en virkelighet. Pisspreik!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg holder litt avstand pga jenter sier de er som vanlig, men det er de ikke.

De sier de ikke er sint og/eller mer sur, oppfarendes eller aggressiv. Men det er de.

Det kan virke som om TS har det "syndromet" at hun blir sint , men uten å innse dette selv, og at det får kjæresten til å trekke seg unna. Han sier jo at "Jenter blir sure når de har mensen.." Det er en omskriving av "Du blir sur når du har mensen " så man ikke skal få et rent helvete.

Det er mange jenter som sier de er engler selv om de har mensen, men som sagt er dette fra deres eget ståsted.

Men det er jo strengt at uka FØR man har mensen at hormonene jobber og man kan bli humørsyk. Det er jo derfor man kaller det PMS for PREmenstruell.. Kanskje dama di burde tatt en tur til legen. Kan være feil i systemet en plass. (Hormoner, generell depresjon osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min hater mensen! Han sier det er ekkelt og at det på en måte oser mensendamp av meg, selv om jeg er flink å vaske meg, og bytter bind og tamponger minst hver 3 time.

Derfor har han bygd en mensenhytte i hagen til meg som jeg må oppholde meg i hver gang jeg har tanta på besøk. Har gjort det veldig hjemmekoselig for meg der. Har en tv, do, seng og vask i hytta. Samt et kjøleskap så jeg slipper å gå inn i huset for å hente meg noe å spise og forpeste huset med mensendampen min. Bygde nytt hus i 2005 så han mener at huset er for nytt og fint til å bli brutt ned og skittnet til av mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musa

:sjokkert: Sex med tampong?

Funker fint det, selv om stasen hans ikke kommer helt inn. Men det kan være et helvete å få tampongen ut igjen etterpå. Nå skal det sies at tampongen blir skiftet rett før sex så det ikke blir for mye griseri. Men ja, vi har ofte bedre sex når jeg har mens faktisk, fordi jeg blir sprengkåt før og under mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

Han får mansen, slik at vi kan kose oss med en klissete film og bøttelass med is. :sarkasme:

Beklager, men jeg husker rett og slett ikke. Har ikke hatt mensen på et halvt år, så er litt lett å glemme. Utfra det jeg husker, så har han alltid vært normal rundt meg, ikke noe stille gåing i dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall ikke noen engel før og under mensen, jeg er et hormonelt fyrverkeri av følelser, og eksploderer stadig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Kjæresten min oppfører meg som normalt. Jeg blør minimalt (så lite at jeg kun trenger litt papir i trusa), har mensen i halvannen dag og er aldri sur pg.a. "tante Rød". Heldig der (både han og jeg). Men har aldri opplevd tidligere at andre kjærester har trukket seg unna fordi jeg har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...