Gå til innhold

Hvordan oppfører kjæresten din seg når du har mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står i hovedinnlegget at typen er 20år

Åja :fnise: Må lese innlegg bedre!

Om et par år er han nok litt mer avslappet til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Jeg kjører fullt smittevern, med maske og oksygentilførsel. Har også en stokk så jeg kan holde henne på avstand, og sånn gripe-sak, så jeg kan gi henne vann fra lang avstand.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fullt smittevern, med maske og oksygentilførsel. Har også en stokk så jeg kan holde henne på avstand, og sånn gripe-sak, så jeg kan gi henne vann fra lang avstand.

Gir du henne sjokolade med den også? Da kan det hende du tilgis for den slags oppførsel :jepp:

Sjokolade = :hjerte:

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade og sex.

Sjokolade er et utmerket substitutt for sex, men sex er dessverre ikke et substitutt for sjokolade. Ingenting kan erstatte sjokolade.

:balltre: SLUTT Å SPORE AV, CHIKAKO!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Sjokolade er et utmerket substitutt for sex, men sex er dessverre ikke et substitutt for sjokolade. Ingenting kan erstatte sjokolade.

:balltre: SLUTT Å SPORE AV, CHIKAKO!

Hehe, fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han oppfører seg helt vanlig. Vi har som regel ikke samleie da, men hvis det har gått lang tid mellom sist gang vi har hatt sex så har det skjedd at vi ikke har kunnet holde oss. Bruker da å ha tampongen i under sexen. Det har også hendt at han har slikket meg (da også hadde jeg tampong i), men det er ikke normalen. Men er man kåt så er man kåt.

:sjokkert: Sex med tampong?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten er ekstra omsorgsfull de par dagene før mensen, da jeg er litt plaget med menssmerter. - Men ellers er det ingen forskjell, hadde det vært opp til ham, hadde vi hatt sex som vanlig.

Synes det hører med til voksenlivet å kunne forholde seg til et menneske som menstruerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser

Når jeg har mensen må jeg bo i en mensenhytte :(

Heldig du, exen min hadde bare et lite telt oppi skogen hun måtte holde seg i, om hun hadde vondt eller noe skaut jeg ibux opp med sprettert, i en fin slakk bue som samuraiene gjorde under krigføring i gamle dager.

Men skal ikke ha på meg jeg var gniten. Hun fikk to soveposer, en for vinter og en for sommer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du, exen min hadde bare et lite telt oppi skogen hun måtte holde seg i, om hun hadde vondt eller noe skaut jeg ibux opp med sprettert, i en fin slakk bue som samuraiene gjorde under krigføring i gamle dager.

Men skal ikke ha på meg jeg var gniten. Hun fikk to soveposer, en for vinter og en for sommer......

Hadde faktisk foretrukket et telt i skogen - ganske utrivelig å bo i en hytte på gårdsplassen der naboungene til stadighet kommer og kaster stein og egler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser

Hadde faktisk foretrukket et telt i skogen - ganske utrivelig å bo i en hytte på gårdsplassen der naboungene til stadighet kommer og kaster stein og egler.

Er for tiden singel så du kan få låne *mensenteltet* mitt til jeg får meg dame igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes også det høres ut som han bare vil ha deg når han kan ha sex med deg, og når du ikke kan ha sex, er du plutselig ikke så viktig lenger. Ekkel fyr, du er ung, du kan finne deg noe bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer blir faktisk mer keen på meg når jeg har mensen! Virker som at han blir mer tiltrukket av meg, kosete og klåfingra, og gir masse komplimenter :fnise: Vet ikke hva det er jeg... Han liker vel mensenhormonene da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for tiden singel så du kan få låne *mensenteltet* mitt til jeg får meg dame igjen :klemmer:

takk, det var hyggelig...tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stille leser

takk, det var hyggelig...tror jeg

For å være helt ærlig var jeg ganske snill når exen hadde mensen. Pleide lage varmeflaske som hun la under magen i sengen å gav korsrygg massasje for det hjalp vist sa hun(mye mensen smerter). Om hun lurte meg til te å vær tøffel veit eg ikke :P ja og kjøpte sjokolade og ibux når hu blei grinete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er like kosete når jeg har tante rød på besøk :) Er helt vanlig! Han er like gira på sex og, mensen er ingen hinder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min oppfører seg ikke noe annerledes mot meg når jeg har mensen enn ellers. Vi koser oss like mye uansett vi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer serverer meg sjokolade, vann og smertestillende. Fyller på varmeflasken også. Så tusler han forsiktig inn på datarommet og kommer ikke ut igjen før mine første 3 dager er over. Sånn ca. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...