Gjest Spørsmål Skrevet 3. mai 2011 #1 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei Jeg har vært sammen med kjæresten i 2.5 år, men vi har aldri tungekysset. han sier aldri at han er glad i meg og gir meg aldri en klem. Jeg blir mere og mere frustrert og å spørre han hvorfor han ikke vil kysse etter så lang tid blir verre og verre. Noen som har opplevd/opplever det samme? Han er heller aldri sjalu på noen måte (sier han). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spørsmål Skrevet 3. mai 2011 #2 Del Skrevet 3. mai 2011 Hm, etter å ha lest dette selv ser jeg at jeg høres ut som om jeg er 14 år, men er faktisk 40 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 3. mai 2011 #3 Del Skrevet 3. mai 2011 Snakk med han om det? Ikke alle viser kjærlighet på samme måte, selv om det ikke skulle være noe galt. Men hva det er for noe det kan bare han svare deg på, og dette kan jo være en god mulighet til å vise for hverandre og deg selv at dere kan snakke om alt. Kommunikasjon er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexaa Skrevet 3. mai 2011 #4 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg ble litt sånn med kjæresten min en periode, at det var kjedelig å ligge å kline hele tida. Sånn er det vel i de fleste forhold. Jeg har sånne perioder jeg vil kysse hele tiden og andre ganger ikke i det hele tatt. men jeg elsker kjæresten min like høyt fordet Spør han da vel, eller finn på noe som kan lage litt stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 10. mai 2011 #5 Del Skrevet 10. mai 2011 Kjemperart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå