AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Del Skrevet 3. mai 2011 Min søster har vært sammen med en fyr i 3 måneder nå. Plutselig viser det seg at han har samboer på en annen kant av landet. Han brøt kontakten med henne ut av det blå. En kveld hadde de sex, han gav henne en god klem og sa "vi prates", glad i deg. Han brukte aldri prevensjon da de hadde sex, og spurte heller aldri hun om hun gjorde det. Hun funderer nå på om hun skal sende han en meldig om at han skal bli far, men at hun ikke vil ha noe med ham å gjøre, for så å aldri prate med han igjen. Jeg syntes det er litt slemmt, men skjønner henne også. Han lovet henne gull og grønne skoger, også kunne han ikke gjøre det slutt på en ordentlig måte engang. Er dette noe han fortjener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 3. mai 2011 #2 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg syns hevn er helt feil. Hun trenger ikke synke ned på hans nivå for å komme videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. mai 2011 #3 Del Skrevet 3. mai 2011 tja, slemt men er til pass for han når han holder på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Del Skrevet 3. mai 2011 Det ville i så fall vært veldig slemt gjort. Men mannen trenger kanskje et slikt "støkk" før han virkelig står i den situasjonen for alvor. Kanskje en kjønnsykdom hadde vært tingen? Jeg hadde kanskje tatt en telefon til hans samboer. Sånn at hun vet hvem hun deler seng med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fustrasjon Skrevet 3. mai 2011 #5 Del Skrevet 3. mai 2011 Si det til samboeren hans!! Sånne krek fortjener å brenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #6 Del Skrevet 4. mai 2011 Si det til samboeren hans!! Sånne krek fortjener å brenne. Støtter den. Eller kontakt hans foreldre og si du trenger å finne han for en farskapstest.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #7 Del Skrevet 4. mai 2011 Passende hevn, men vil ikke funke, med mindre de relativt nylig har hatt sex ("Jeg er forsinket med noen uker.. jeg er livredd og tror jeg er gravid"). Er ikke heeeelt umulig at han er sterilisert heller, men det verste som kan skje der er i såfall at han anklager henne for utroskap. Ta heller en spansk en om klamydia el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 4. mai 2011 #8 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort. Forhåpenligvis hadde jeg bare gitt f*** og gått videre, men en del av meg hadde absolutt vurdert og fortalt det til dama hans. Og si at hun er gravid med han synes jeg var å gå litt over streken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #9 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja, be henne vente noen uker og forteller ho det... gjerne til samboeren hans også! Fantastisk hevn som er vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #10 Del Skrevet 4. mai 2011 Hun kan feks fortelle samboeren hans at hun kanskje bør sjekke seg for klamydia og fortelle i samme slengen at hun er gravid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #11 Del Skrevet 4. mai 2011 Send heller en melding om at han bør teste seg for HIV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå