Gå til innhold

Jeg ødelegger alltid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje du skulle blitt oppdaget av samboeren din? Da kanskje du ville fått andre ting å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir ganske kvalm av å lese denne tråden. At noen mennesker kan oppføre seg slikt, og være så hjerteløs, klarer jeg ikke å skjønne. Mine tanker går ut til din samboer TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusta

Selv om womenwomen har noen gode punkter så tror jeg også du kanskje trenger hjelp til å mestre følelsene dine og behov for å føle deg god hos andre. Ellers vil jeg tror du ikke vil få noe som helst harmoni hverken med deg selv eller med noen som helst partner. Problemene dine tror jeg ligger langt, langt nede og ikke bare er noe på overflaten.

Det å gå til psykolog er ikke å være syk. Mange går til psykolog for å få råd til hvordan takle ting, f.eks stressende hverdag. De som mener det å foreslå psykolog er å sykeliggjøre henger 20 år tilbake i tid. Det er ingen skam å prøve å snu dette mønsteret TS. Jeg vil anbefale deg å tenke etter hvordan du føler deg hver gang du har gjort dette. Er det verdt det, den lille følelsen i 2 dager av at noen har begjært deg? Kortvarig følelse? I lengden har det jo bare skapt deg tristhet. Skriv ned hvordan du føler deg, og ta det frem hver dag slik at du blir bevisst på det og har mulighet for å stoppe og tenke.

Og ja, tror du ikke du klarer dette så må du nesten la din samboer slippe. Hva hadde du gjort hvis det var han som var som deg, og du ikke visste om sviket hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om womenwomen har noen gode punkter så tror jeg også du kanskje trenger hjelp til å mestre følelsene dine og behov for å føle deg god hos andre. Ellers vil jeg tror du ikke vil få noe som helst harmoni hverken med deg selv eller med noen som helst partner. Problemene dine tror jeg ligger langt, langt nede og ikke bare er noe på overflaten.

Det å gå til psykolog er ikke å være syk. Mange går til psykolog for å få råd til hvordan takle ting, f.eks stressende hverdag. De som mener det å foreslå psykolog er å sykeliggjøre henger 20 år tilbake i tid. Det er ingen skam å prøve å snu dette mønsteret TS. Jeg vil anbefale deg å tenke etter hvordan du føler deg hver gang du har gjort dette. Er det verdt det, den lille følelsen i 2 dager av at noen har begjært deg? Kortvarig følelse? I lengden har det jo bare skapt deg tristhet. Skriv ned hvordan du føler deg, og ta det frem hver dag slik at du blir bevisst på det og har mulighet for å stoppe og tenke.

Og ja, tror du ikke du klarer dette så må du nesten la din samboer slippe. Hva hadde du gjort hvis det var han som var som deg, og du ikke visste om sviket hans?

Hvis hun TROR at hun ikke klarer dette?! :sjokkert:

Jeg blir veldig skeptist til moralen og tankegangen til folk her inne. TS har jo allerede vært utro, det rette er jo å enten fortelle sannheten eller slå opp med en gang. Skal han bare fortsette å leve i mørket, selv om hun får "hjelp" hos psykolog? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusta

Hvis hun TROR at hun ikke klarer dette?! :sjokkert:

Jeg blir veldig skeptist til moralen og tankegangen til folk her inne. TS har jo allerede vært utro, det rette er jo å enten fortelle sannheten eller slå opp med en gang. Skal han bare fortsette å leve i mørket, selv om hun får "hjelp" hos psykolog? :forvirret:

Du trenger ikke skrike. Jeg er selv mostander av utroskap, men jeg skal ikke diktere hva en annen person skal gjøre. Det er ikke riktig av meg. Hun får kikke på sin egen moral og finne ut av selv, selv om det er klinkende klart for mange av oss andre her inne, både du og jeg, hva vi synes og hadde gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusta: Slapp av, jeg skriker ikke, jeg skriver. :roll:

Endret av Suvana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

suvana, du vet, - mennesker som er utro blir jo hysteriske når noen forteller dem at de burde slutte omgående. Nei da handler det om å forstå hverandre. Skjønner dem virkelige ikke at de er medskyldige til å fortsette den forbrytelsen det er å la samboeren fortsette i uvitenhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...