AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har verdens snilleste samboer, på alle måter, men alikevell faller jeg for gutter som alltid sårer meg. Ja, jeg har vært utro opptil flere ganger (3 på 7 år), senest forrige uke. Ble sjekket opp av en som viste STOR interesse, og jeg klarer ikke la være å bite på. Plutselig sluttet han å ta kontakt så jeg skjønner jo at sex var det eneste han ville ha. Slik har jeg holdt på i alle forhold jeg noengang har vært i. Jeg ødelegger rett og slett for meg selv. Skjønner ikke hvorfor. Jeg setter alt på spill for en dag eller to i forelskelsesrus. Jeg hater meg selv for dette, og VET jo at jeg blir såret selv samtidig som jeg gjør noe som er forferdelig galt mot min samboer. Forrige gang dette skjedde fikk jeg en dyp depresjon som varte i 6 måneder, og jeg tenkte da etterpå at dette måtte IKKE skje igjen. Ett år etterpå sitter jeg her med den samme frustrasjonen, etter å ha falt for fristelsen igjen. Jeg er så lei meg, gråter og gråter og gråter. Virker som jeg selv prøver å boikotte den lykken jeg egentlig kunne hatt. Akkurat nå håper jeg bare at noen kan komme med noen innspill til meg, hva som helst, hva kan jeg gjøre?? Ja, jeg vet jeg er et forferdelig menneske, slem og uverdig, og jeg blir så fortvilet over meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest My Skrevet 3. mai 2011 #2 Del Skrevet 3. mai 2011 Kjære deg.. Du trenger hjelp fra en psykolog. Tror det ligger mye bak dette destruktive handlingsmønsteret ditt. Du har tydeligvis svært lave tanker om deg selv, sier du er forferdelig, slem og uverdig.. Hvis dette virkelig er slik du føler så må du prøve å snu de tankene som fører deg dit. Man blir i handling det man føler Du må bli sterk for da å klare å erkjenne at du er et menneske av likeverd,og som har mange gode sider. Jeg tror at om du klarer å jobbe med deg selv så vil ikke disse situasjonene oppstå.. Du vil lett klare å styre vekk fordi du vet at det er feil og at du har en god mann hjemme. Nå skriver du ikke om hvordan barndom eller tidligere forholdt har vært, men tyder på at du har et stort behov på bekreftelse. Ønsker deg lykke til! Første steget å komme seg videre er å innrømme at det er feil. Tenk heller på hvordan du fra nå av ønsket å ha det og slutt å ødelegg for deg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har verdens snilleste samboer, på alle måter, men alikevell faller jeg for gutter som alltid sårer meg. Ja, jeg har vært utro opptil flere ganger (3 på 7 år), senest forrige uke. Ble sjekket opp av en som viste STOR interesse, og jeg klarer ikke la være å bite på. Plutselig sluttet han å ta kontakt så jeg skjønner jo at sex var det eneste han ville ha. Slik har jeg holdt på i alle forhold jeg noengang har vært i. Jeg ødelegger rett og slett for meg selv. Skjønner ikke hvorfor. Jeg setter alt på spill for en dag eller to i forelskelsesrus. Jeg hater meg selv for dette, og VET jo at jeg blir såret selv samtidig som jeg gjør noe som er forferdelig galt mot min samboer. Forrige gang dette skjedde fikk jeg en dyp depresjon som varte i 6 måneder, og jeg tenkte da etterpå at dette måtte IKKE skje igjen. Ett år etterpå sitter jeg her med den samme frustrasjonen, etter å ha falt for fristelsen igjen. Jeg er så lei meg, gråter og gråter og gråter. Virker som jeg selv prøver å boikotte den lykken jeg egentlig kunne hatt. Akkurat nå håper jeg bare at noen kan komme med noen innspill til meg, hva som helst, hva kan jeg gjøre?? Ja, jeg vet jeg er et forferdelig menneske, slem og uverdig, og jeg blir så fortvilet over meg selv Du høres veldig ung ut . Du sliter tydeligvis med savn etter noe , oppmerksomhet kanskje eller bare ren forvirring om hvorda verden og kjønnsmarkedet fungerer . Du forstår ikke selv hvor verdifull du er som kvinne og at DU styrer både tilbud og etterspørsel selv , og du trenger ikke bite på første snøret . Hvorfor har du ikke en bremse og har evnen til å LUKTE på tilbudene ? Du vet jo at som kvinne vil det alltid dukke opp tilbud etter tilbud , og DU styrer om du vil kjøpe det tilbudet eller ikke . DET ER IKKE SISTE VARE SOM ER PÅ TILBUD , KOMMER FLERE ...Du sitter selv med makten , uten å forstå det selv . Ja du oppfører deg billig , desperat . Som om ingen andre vil komme å ha deg ...Hallo . Mange tilbud vil komme i framtiden . Du kan se på de , lukte litt på de , men du trenger ikke KJØPE de med en gang , kanskje aldri . Trå på bremsene . Det klarer du . Som når du går i butikken og shopper ....Innse at du trenger ikke kjøpe alle fristelser . Flere vil dukke opp hele tiden for oss kvinner . Det er nok din mors skyld at du er så ufornuftig og ikke forstår dette . Hadde mora de gjordt jobben sin som mor , så hadde hun fortalt deg dette . Gjordt deg veldig bevisst på hvor verdifull du er som kvinne og hvor mange tilbud som vil dukke opp foran nesa på deg hele tiden , resten av ditt liv . Du er ung og dum og skjønner deg ikke på verden. Og du vet ikke for en makt du har . Prøv å vær litt gjerrig på deg selv . Så oppdager du det . ...Du må forstå at du vil aldri mangle menn så lenge du lever . Er menn nok i verden . Mens kvinner er mangelvare og ettertraktet .Bli bevisst på det . Forstå din egen verdi . Ja jeg vet det tar tid å bli voksen og forstå sin egen identitet og kjønn. Men lær nå av dine feil . Så er du ferdig med det . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Del Skrevet 3. mai 2011 Du høres veldig ung ut . Du sliter tydeligvis med savn etter noe , oppmerksomhet kanskje eller bare ren forvirring om hvorda verden og kjønnsmarkedet fungerer . Du forstår ikke selv hvor verdifull du er som kvinne og at DU styrer både tilbud og etterspørsel selv , og du trenger ikke bite på første snøret . Hvorfor har du ikke en bremse og har evnen til å LUKTE på tilbudene ? Du vet jo at som kvinne vil det alltid dukke opp tilbud etter tilbud , og DU styrer om du vil kjøpe det tilbudet eller ikke . DET ER IKKE SISTE VARE SOM ER PÅ TILBUD , KOMMER FLERE ...Du sitter selv med makten , uten å forstå det selv . Ja du oppfører deg billig , desperat . Som om ingen andre vil komme å ha deg ...Hallo . Mange tilbud vil komme i framtiden . Du kan se på de , lukte litt på de , men du trenger ikke KJØPE de med en gang , kanskje aldri . Trå på bremsene . Det klarer du . Som når du går i butikken og shopper ....Innse at du trenger ikke kjøpe alle fristelser . Flere vil dukke opp hele tiden for oss kvinner . Det er nok din mors skyld at du er så ufornuftig og ikke forstår dette . Hadde mora de gjordt jobben sin som mor , så hadde hun fortalt deg dette . Gjordt deg veldig bevisst på hvor verdifull du er som kvinne og hvor mange tilbud som vil dukke opp foran nesa på deg hele tiden , resten av ditt liv . Du er ung og dum og skjønner deg ikke på verden. Og du vet ikke for en makt du har . Prøv å vær litt gjerrig på deg selv . Så oppdager du det . ...Du må forstå at du vil aldri mangle menn så lenge du lever . Er menn nok i verden . Mens kvinner er mangelvare og ettertraktet .Bli bevisst på det . Forstå din egen verdi . Ja jeg vet det tar tid å bli voksen og forstå sin egen identitet og kjønn. Men lær nå av dine feil . Så er du ferdig med det . Ts her. Jeg vet det kan høres ut som om jeg er veldig ung, men jeg er faktisk 34. Og jeg har alltid vært sånn, i alle mine forhold. Jeg skulle bare ønske jeg ikke hadde behov for denne bekreftelsen, jeg har jo en mann som jeg vet elsker meg. Nå som jeg har blitt avvist er jeg helt knust og så redd for at dette skal utvikle seg til en depresjon igjen. Takker igjen for alle svar, jeg setter stor pris på det, vil så gjerne finne andre måter å tenke på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Del Skrevet 3. mai 2011 Kjære deg.. Du trenger hjelp fra en psykolog. Tror det ligger mye bak dette destruktive handlingsmønsteret ditt. Du har tydeligvis svært lave tanker om deg selv, sier du er forferdelig, slem og uverdig.. Hvis dette virkelig er slik du føler så må du prøve å snu de tankene som fører deg dit. Man blir i handling det man føler Du må bli sterk for da å klare å erkjenne at du er et menneske av likeverd,og som har mange gode sider. Jeg tror at om du klarer å jobbe med deg selv så vil ikke disse situasjonene oppstå.. Du vil lett klare å styre vekk fordi du vet at det er feil og at du har en god mann hjemme. Nå skriver du ikke om hvordan barndom eller tidligere forholdt har vært, men tyder på at du har et stort behov på bekreftelse. Ønsker deg lykke til! Første steget å komme seg videre er å innrømme at det er feil. Tenk heller på hvordan du fra nå av ønsket å ha det og slutt å ødelegg for deg selv! Ikke sykeliggjør henne " du trenger psykolog " . Det blir bare stygt og feil . Hun er ikke syk . Hun er bare forvirret som mange unge jenter er og mangler bremser og evne til å lukte på ting, de faller fort for fristelser og er naive . Mange unge er det . Jeg vil gi hennes nærmeste skylda for dette . Nemlig hennes egen mor . Hun har jo sviktet i oppdragelse av jenta tydeligvis . Hun burde ha gjordt jenta bevisst på dette fra hun var veldig ung , om sin egen kjønnsrolle og verdi som kvinne , om alle fristelser og farer som lurer på en ung kvinne der ute . Forberede henne på at hun må lære seg å passe seg , være klok , fornuftig og SKEPTISK til alle billige tilbud hun får . Fortelle henne at man kan lukte på det , se på det , ta på det , men hun trenger ikke kjøpe det . DETTE er jo enhver anstendig og ansvarlig foreldres oppgave å lære sine døttre spesielt . Her har noe " sviktet " i oppdragelsen hennes , så hun ikke er blitt gjordt bevisst på disse tingene .Hun virker forvirret , på hvordan hun skal oppføre seg og takle ting . Hvem er vell nærmest å gjøre jenter obs på dette , enn hennes egen mor ? Det tar tid å lære seg spilleregler som kvinne . Forstå sin identitet og verdi . Og vite hvordan man skal takle allt dette nye INGEN SNAKKER OM . Fristelser og farer . Mange mødre svikter sine egne døttre . Med å ikke snakke åpent og naturlig om dette . Og gjøre de bevisste på dette . Neida , usikkert og uten noe veiledning , skal bare ungjenter forstå og finne ut av ale ting selv .Og det er ikke bare bare når man er veldig ung . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Del Skrevet 3. mai 2011 Ts her. Jeg vet det kan høres ut som om jeg er veldig ung, men jeg er faktisk 34. Og jeg har alltid vært sånn, i alle mine forhold. Jeg skulle bare ønske jeg ikke hadde behov for denne bekreftelsen, jeg har jo en mann som jeg vet elsker meg. Nå som jeg har blitt avvist er jeg helt knust og så redd for at dette skal utvikle seg til en depresjon igjen. Takker igjen for alle svar, jeg setter stor pris på det, vil så gjerne finne andre måter å tenke på.... Mulig du har opplevd mye avvisning da du var barn og svært fraværende foreldre . Så i voksen alder utvikler du deg til å bli veldig avhengig av bekreftelser . Kanskje ? Men bekreftelser på at du er alright , kjekk og attraktiv ,noen som ser deg etc får du jo uansett , du trenger ikke ligge deg til det . Det vet du jo . Har du vært mobbet på skolen eller som barn ? Da har man kanskje et extra behov for å bli likt av fremmmede ? Behov for å føle seg akseptert og ønsket . Mobbeoffre får jo ødelagt mye av selvtillitten sin , desverrre . Kan skoen trykke der ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 3. mai 2011 #7 Del Skrevet 3. mai 2011 Som ung var jeg den mest populære jenta, aldri blitt mobbet. Er vant til å få oppmerksomhet fra det annet kjønn, ihvertfall da jeg var yngrr. Hadde en far som ikke var tilstede. Drakk og løy til oss hele tiden. Jeg ofret han ikke en tåre da han døde for tre år siden. Kan kanskje ligge noe der . Har aldri stolt på mine tidligere partnere og gjort det slutt før de rakk å dumpe meg, noe jeg tenkte at de sikkert ville gjørr. Men det rakk de ikke. Jeg stoler 100 prosent på min nåværende samboer, men der er liksom ikke nok bekreftelse. Setter stor pris på deres innput her, ddt hjelper. Så takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest icecream Skrevet 3. mai 2011 #8 Del Skrevet 3. mai 2011 Ikke sykeliggjør henne " du trenger psykolog " . Det blir bare stygt og feil . Hun er ikke syk . Hun er bare forvirret som mange unge jenter er og mangler bremser og evne til å lukte på ting, de faller fort for fristelser og er naive . Mange unge er det . Jeg vil gi hennes nærmeste skylda for dette . Nemlig hennes egen mor . Hun har jo sviktet i oppdragelse av jenta tydeligvis . Hun burde ha gjordt jenta bevisst på dette fra hun var veldig ung , om sin egen kjønnsrolle og verdi som kvinne , om alle fristelser og farer som lurer på en ung kvinne der ute . Forberede henne på at hun må lære seg å passe seg , være klok , fornuftig og SKEPTISK til alle billige tilbud hun får . Fortelle henne at man kan lukte på det , se på det , ta på det , men hun trenger ikke kjøpe det . DETTE er jo enhver anstendig og ansvarlig foreldres oppgave å lære sine døttre spesielt . Her har noe " sviktet " i oppdragelsen hennes , så hun ikke er blitt gjordt bevisst på disse tingene .Hun virker forvirret , på hvordan hun skal oppføre seg og takle ting . Hvem er vell nærmest å gjøre jenter obs på dette , enn hennes egen mor ? Det tar tid å lære seg spilleregler som kvinne . Forstå sin identitet og verdi . Og vite hvordan man skal takle allt dette nye INGEN SNAKKER OM . Fristelser og farer . Mange mødre svikter sine egne døttre . Med å ikke snakke åpent og naturlig om dette . Og gjøre de bevisste på dette . Neida , usikkert og uten noe veiledning , skal bare ungjenter forstå og finne ut av ale ting selv .Og det er ikke bare bare når man er veldig ung . MEN denne damen er ikke akkuratt veldig ung.. TS er tross alt 34 år.. ikke 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest icecream Skrevet 3. mai 2011 #9 Del Skrevet 3. mai 2011 ops, skulle egentlig skrive setningen utenfor boksen.. beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest My Skrevet 4. mai 2011 #10 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg mente alldeles ikke å sykeliggjøre henne! Men TS er jo fortvilet over seg selv, virker som hun ikke forstår selv hvorfor hun handler så destruktivt. Å få hjelp av en psykolog kan jo faktisk hjelpe evne å snu dette! Hvorfor skal det være så fælt å nevne psykolog..? Dessuten er det ikke godt å tenke så negativt om seg selv. Så det eneste jeg mente var at det kanskje ville hjelpe henne på et bedre spor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #11 Del Skrevet 4. mai 2011 TS her. Jeg har bestilt meg time til psykolog i dag, og håper det kan hjelpe meg. I dag fikk jeg en facebook melding fra den fyren, og selv om jeg selvsagt burde drite i han, han vil jo antagelig bare ha sex, så blir jeg veldig glad. Jeg tenker akkurat nå "kanskje han kan bli glad i meg, kanskje han virkelig vil ha meg, at han liker meg og syntes jeg er god." Det er jo helt på trynet siden jeg allerede har en mann som syntes alt det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tine Skrevet 4. mai 2011 #12 Del Skrevet 4. mai 2011 Ikke sykeliggjør henne " du trenger psykolog " . Det blir bare stygt og feil . Hun er ikke syk . Hun er bare forvirret som mange unge jenter er og mangler bremser og evne til å lukte på ting, de faller fort for fristelser og er naive . Mange unge er det . Jeg vil gi hennes nærmeste skylda for dette . Nemlig hennes egen mor . Hun har jo sviktet i oppdragelse av jenta tydeligvis . Hun burde ha gjordt jenta bevisst på dette fra hun var veldig ung , om sin egen kjønnsrolle og verdi som kvinne , om alle fristelser og farer som lurer på en ung kvinne der ute . Forberede henne på at hun må lære seg å passe seg , være klok , fornuftig og SKEPTISK til alle billige tilbud hun får . Fortelle henne at man kan lukte på det , se på det , ta på det , men hun trenger ikke kjøpe det . DETTE er jo enhver anstendig og ansvarlig foreldres oppgave å lære sine døttre spesielt . Her har noe " sviktet " i oppdragelsen hennes , så hun ikke er blitt gjordt bevisst på disse tingene .Hun virker forvirret , på hvordan hun skal oppføre seg og takle ting . Hvem er vell nærmest å gjøre jenter obs på dette , enn hennes egen mor ? Det tar tid å lære seg spilleregler som kvinne . Forstå sin identitet og verdi . Og vite hvordan man skal takle allt dette nye INGEN SNAKKER OM . Fristelser og farer . Mange mødre svikter sine egne døttre . Med å ikke snakke åpent og naturlig om dette . Og gjøre de bevisste på dette . Neida , usikkert og uten noe veiledning , skal bare ungjenter forstå og finne ut av ale ting selv .Og det er ikke bare bare når man er veldig ung . Dama er 34. Vi snakker ikke om en pur ung jente her. Du vet ikke noe om hennes oppdragelse. Foreldrene sin oppgave er å beskytte barna sine og som som du sier lære dem spillereglene. Men alle barn er egne individer og går sine egne veier. Jeg synes ikke at du skal kommentere på denne måten. Du vet ikke hva som er årsaken. Det kan for eks være hennes far som har avvist henne i barndommen, som igjen fører til at hun gjør disse tingene. Det må du skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 10. mai 2011 #13 Del Skrevet 10. mai 2011 Handler nok mye om personlighetstype også! noen er mer impulsive. Også handler slike ting om flaks også.. Håper lykken snur, kanskje det ikke er så mye mer som skal til enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #14 Del Skrevet 10. mai 2011 Ikke sykeliggjør henne " du trenger psykolog " . Det blir bare stygt og feil . Hun er ikke syk . Hun er bare forvirret som mange unge jenter er og mangler bremser og evne til å lukte på ting, de faller fort for fristelser og er naive . Mange unge er det . Jeg vil gi hennes nærmeste skylda for dette . Nemlig hennes egen mor . Hun har jo sviktet i oppdragelse av jenta tydeligvis . Hun burde ha gjordt jenta bevisst på dette fra hun var veldig ung , om sin egen kjønnsrolle og verdi som kvinne , om alle fristelser og farer som lurer på en ung kvinne der ute . Forberede henne på at hun må lære seg å passe seg , være klok , fornuftig og SKEPTISK til alle billige tilbud hun får . Fortelle henne at man kan lukte på det , se på det , ta på det , men hun trenger ikke kjøpe det . DETTE er jo enhver anstendig og ansvarlig foreldres oppgave å lære sine døttre spesielt . Her har noe " sviktet " i oppdragelsen hennes , så hun ikke er blitt gjordt bevisst på disse tingene .Hun virker forvirret , på hvordan hun skal oppføre seg og takle ting . Hvem er vell nærmest å gjøre jenter obs på dette , enn hennes egen mor ? Det tar tid å lære seg spilleregler som kvinne . Forstå sin identitet og verdi . Og vite hvordan man skal takle allt dette nye INGEN SNAKKER OM . Fristelser og farer . Mange mødre svikter sine egne døttre . Med å ikke snakke åpent og naturlig om dette . Og gjøre de bevisste på dette . Neida , usikkert og uten noe veiledning , skal bare ungjenter forstå og finne ut av ale ting selv .Og det er ikke bare bare når man er veldig ung . Herremin, her bommer du sterkt! Dette er jo en eldre dame, hun er jo 34!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jimmi Skrevet 10. mai 2011 #15 Del Skrevet 10. mai 2011 TS her. Jeg har bestilt meg time til psykolog i dag, og håper det kan hjelpe meg. I dag fikk jeg en facebook melding fra den fyren, og selv om jeg selvsagt burde drite i han, han vil jo antagelig bare ha sex, så blir jeg veldig glad. Jeg tenker akkurat nå "kanskje han kan bli glad i meg, kanskje han virkelig vil ha meg, at han liker meg og syntes jeg er god." Det er jo helt på trynet siden jeg allerede har en mann som syntes alt det der! Enig med de over at dette kan bunne i livsmønstre. Les artikkler på webpsykologen, der står det endel om dette. Lykke til, håper du finner de svarene du leter etter i deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #16 Del Skrevet 11. mai 2011 TS her. Jeg har bestilt meg time til psykolog i dag, og håper det kan hjelpe meg. I dag fikk jeg en facebook melding fra den fyren, og selv om jeg selvsagt burde drite i han, han vil jo antagelig bare ha sex, så blir jeg veldig glad. Jeg tenker akkurat nå "kanskje han kan bli glad i meg, kanskje han virkelig vil ha meg, at han liker meg og syntes jeg er god." Det er jo helt på trynet siden jeg allerede har en mann som syntes alt det der! Herregud, hva med at du heller lærer deg å lukke sammen leggene dine, og ikke være så sinnsykt løs? Hvis du har så lyst på denne nye fyren, må du jo slå opp med samboeren din (som du sier elsker deg osv). Du kan jo faktisk ødelegge livet hans, og skade han for framtidige forhold! Er jo samboeren din som har grunn til å skal bli deprimert, ikke du. Slutt å synes synd på deg selv ts, for det har du ingen grunn til. Håper virkelig at hele denne tråden er en spøk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #17 Del Skrevet 11. mai 2011 Prøv å unngå å komme opp i slike situasjoner der du kan bli fristet, da vel. Identifiser hvordan det pleier å begynne å unngå det med en gang du ser faresignalene. Jeg har ei venninne som alltid er tøsete på nachspiel, nå som hun har samboer går hun rett og slett bare hjem før den stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. mai 2011 #18 Del Skrevet 11. mai 2011 Det virker som du har et enorm behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Derfor er ikke kjæresten din nok for deg, og du må stadig søke dette andre steder. Kanskje er du redd for å binde deg for tett til èn person, og styrer på med andre pga det. Kanskje er du redd kjæresten din skal gå fra deg, og sikrer deg ved å ha andre på si? Mange muligheter her, og jeg signerer de som sier du trenger hjelp. *leker hobbypsykolog* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 11. mai 2011 #19 Del Skrevet 11. mai 2011 Har det blitt en trend å skulle sykeliggjøre alt nå til dags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #20 Del Skrevet 11. mai 2011 Har det blitt en trend å skulle sykeliggjøre alt nå til dags? Definitivt. Virker som at alle og enhver har en eller annen diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå