Gå til innhold

Stole på når full eller edru?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har en elsker jeg desperat ønsker å bli sammen med. (Begge er dessverre i forhold)

Når han har drukket, kysser vi masse, han er overopptatt av å tilfredsstille meg og generelt er søt. Når han er edru, viser han mye mer egoistiske trekk, ved å først og fremst være opptatt av egne behov og heller ikke spesielt kosete...

Hva tenker dere om det? Hvem av "dem" viser sitt sanne jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er når han er edru at hjernen er klar. Mange forandrer personlighet når de er beruset.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er veeeeeeeeeldig sjenert og ikke tør å prøve å gi deg nytelse når han er edru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viser sitt sanne jeg når han er edru - naturlig nok.

Mens han så oppfører seg anderledes i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi er voksne begge to... Jeg er bare så usikker på ham. Synes det er rart å være så nydelig når han har drukket og mye kaldere edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er du voksen vet du at alkohol roer sinnet og mannen får mer selvtillit og oppfører seg mer sjarmerende overfor kvinner. Er du i et åpent forhold? Utroskap er nono uansett alder, og det vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Vi er voksne begge to... Jeg er bare så usikker på ham. Synes det er rart å være så nydelig når han har drukket og mye kaldere edru.

Det er dessverre slik veldig mange menn er. Har møtt en del slike typer selv, og man håper jo i det lengste at de egentlig er veldig ok... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Jeg har en elsker jeg desperat ønsker å bli sammen med. (Begge er dessverre i forhold)

Jeg synes dere begge to viser deres sanne ansikt.

Begge to er i forhold og holder på med hverandre. Du vil bli i sammen med ham, men har ikke brutt ut av ditt eget forhold.

For meg er det knekkende likegyldig om hva som vises med eller uten alkohol. Dere er helt like. Negativt sett.

Endret av Normalfordeling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne

Når han har drukket, kysser vi masse, han er overopptatt av å tilfredsstille meg og generelt er søt. Når han er edru, viser han mye mer egoistiske trekk, ved å først og fremst være opptatt av egne behov og heller ikke spesielt kosete...

Er i samme situasjon, men min elsker er helt motsatt! Mer følsom, kysser og koser mer når han er edru. Har tenkt at det er positivt. Vet ikke helt det med at man får vite sannheten av fulle folk. Folk kan si mye og gjøre mye rart i fylla.

Men i ditt tilfelle kan det jo være at han prøver å ta seg sammen og ikke gi for mye når han er edru fordi situasjonen er som den er mellom dere. redd for konsekvensene av 2 brudd, kan få store følger.

Når han er full, så blåser han i det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han er edru så har han blandede følelser fordi han vet at han gjør noe galt. Når han er full, så bare gir han faen uten å kjenne noe brems.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU bør heller bruke tankene på om når du skal gå ut av forholdet ditt siden du så desperat ønsker å bli sammen med han, du kan ikke få både i pose og sekk. Og siden du spør så viser dere like egoistiske trekk begge to så egentlig fortjener dere ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei igjen:)

At dette er umoralsk, er jeg enig i, men det er ikke det jeg spurte om...

Det er uansett svært komplisert, og jeg kan ikke skrive alt her. Jeg håper bare han egentlig er så søt som han kan være... Han er da sykt intens og helt gele i armene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Må bare fortelle om mine to siste møter med drømmemannen:)

Møte 1: En stund siden vi har sett hverandre, men har meldet mye med seksuelt innhold. Han er edru og overtent. Ender med at jeg gir b.j og han kommer etter 2 min. Kysser ikke. Såvidt han tar på meg. Generelt kort.

Møte 2: Kvelden etter. Han blåser i å dra hjem til samboeren. Er full og med meg i 3 timer. Greier ikke å prestere like my, men er overkåt likevel. Og helt desperat etter å tilfredstille meg, gjentatte ganger. Masse kyssing og kosing, hyggelig prat. Vi sier at vi er glade i hverandre og ville ofret mye for hverandre. (jeg turte ikke å spørre mer eller si hvor mye jeg mener vi burde ofre...) Jeg kjenner at jeg virkelig elsker han - vi har det så bra.

Jeg blir så forvirret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor går han (du?) ikke fra sin samboer?

Det er det jeg håper på da!! Er likevel redd han mer viser sitt sanne jeg når han er edru - mer kald og kanskje veldig greit å få i pose og sekk. Klart han er glad i samboeren sin han også...

Men hvis jeg ikke får han jeg vil ha, prøver jeg nok litt til med samboer. (han vet vi sliter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Glad i reiser

Hvis du bryter forholdet du er i så får den enten:

1: en som er følelseskald og edru

eller

2: en som viser mye følelser og er en fyllik

Kanskje du ikke har det så verst i ditt egentlig forhold likevel hvis du tenker på disse alternativene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Takk, men han er likevel så ønsket, full eller edru:)

Ja, det eneste riktige å gjøre da, er at du avslutter forholdet til din partner og han til sin partner, så får dere hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er full som gutt så har man vanskeligere for å:

1. Holde den i stå

2. Kjenne det like godt

3. I det heletatt komme

Dette gjør at hver eneste gang jeg har fylle sex, så handler det så og si nesten kun om dama fra min side, meg har jeg nesten gitt opp x)

Det kan være derfor det virker som han bryr seg mer i fylla.

mens når han er edru og har større nytelse sev, kankje blir litt blendet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...