AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har de siste 2-3 dagene hatt "vondt" når jeg trykker på navlen min.. Det føles som strømninger ned mot underlivet og at det kiler på en vond måte.. Noen som har hatt lignende eller vet hva det kan være?? Veldig ubehagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Del Skrevet 3. mai 2011 ingen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Del Skrevet 3. mai 2011 begynnende blindtarm betennelse, gallestein, brokk, eller rett og slett vondt i magen? Om du er urolig, dra til legen og de kan finne ute av det. (det spørs veldig på hvor i magen og andre ting ingen kan svare deg på i et forum men en lege kan skjekke.) god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjeks Skrevet 3. mai 2011 #4 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har også dette,men har hatt det over flere år,så går ut fra at det ikke er farlig/akutt.Er du veldig bekymret kan du jo sjekke det ut for å roe deg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kake Skrevet 18. august 2011 #5 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har det på samme måte, noe som kommer av at jeg hadde navlebrokk som liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #6 Del Skrevet 18. august 2011 øhhh, la vær å trykk på navlen. Problem solved! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymus Skrevet 21. august 2011 #7 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har det på akkurat samme måten! men det har vært sånn i flere år.. så det er ikke noe farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå