Gå til innhold

Når du finner ut at "Eye-Candy"-gutten er..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Eller, "H_n har ikke hatt sex. Jeg vil ha noen som er seksuelt erfaren (vet hva de vil ha, selvtillit i senga, kan finne fram uten gps)".

Men så har jo også disse vært jomfru engang, ikke sant, mens de har ligget der som en madrass, vært keitete osv. Hvis de ikke tåler at andre er slik så forventer de jo mer av andre enn seg selv, og det er uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Jeg forventer at noen på 20+ ikke er jomfru lengre. Veldig enkelt.

Nå har det seg slik at det går veldig lenge mellom hver gang jeg møter ei jente på 20+ som er jomfru, og i de fleste av de tilfellene, har det vært ei jente jeg ikke var tiltrukket av i utgangspunktet. Problem solved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at noen på 20+ ikke er jomfru lengre. Veldig enkelt.

Nå har det seg slik at det går veldig lenge mellom hver gang jeg møter ei jente på 20+ som er jomfru, og i de fleste av de tilfellene, har det vært ei jente jeg ikke var tiltrukket av i utgangspunktet. Problem solved.

Greit nok. Men erfaringene dine er jo nødvendigvis anakronistiske og berører slett ikke poenget i forrige innlegg, dvs. dobbeltmoralen jeg påpekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Dobbelmoral? At jeg vil ha noen som er seksuelt erfaren?

Poenget er at de som ikke liker jomfruer, ikke nødvendigvis mener det er noe galt med vedkommede om de er jomfru. Det er en mulighet for at de foretrekker seksuell erfaring, og ikke vil måtte lære opp den potensielle partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelmoral? At jeg vil ha noen som er seksuelt erfaren?

Poenget er at de som ikke liker jomfruer, ikke nødvendigvis mener det er noe galt med vedkommede om de er jomfru. Det er en mulighet for at de foretrekker seksuell erfaring, og ikke vil måtte lære opp den potensielle partneren sin.

Men også du ser jo at disse har vært mindre erfarne engang, og gjerne hatt sex med mer erfarne menn (eller kvinner. Men dette er nok helst en kvinnegreie selv om du flagger samme preferanse), uten at de tilsynelatende har hatt noen problemer med det: hva tror du disse kvinnene hadde sagt dersom den mer erfarne mannen sa til dem: hør, du er altfor uerfaren til å være tjueseks år, jeg vil ikke ligge med deg fordi jeg foretrekker mer erfarne kvinner. De hadde blitt rasende! Likevel foretrekker de altså erfarne menn og mener det er noe galt med menn med liten erfaring. Det er dobbeltmoral så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Alle har startet med null erfaring.

Men de fleste bygger dette opp før de når 30...hvertfall litt.

Pluss, har man diverse fetisjer, så hjelper det ikke på at mannen ikke har erfaring.

Hadde ikke falt meg inn å måtte trene opp min egen dominant. Da forsvinner mye av tenninga om han må stoppe og spørre hva han skal gjøre nå =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bruker

Men også du ser jo at disse har vært mindre erfarne engang, og gjerne hatt sex med mer erfarne menn (eller kvinner.

Nå er det ikke så rart at katten foretrekker det. Han er sannsynligvis det kåteste mennesket i hele Norge og bruker all sin fritid til å skrive om sex på et kvinneforum. Han trenger en likesinnet, og det finner han neppe i en jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har startet med null erfaring.

Men de fleste bygger dette opp før de når 30...hvertfall litt.

Pluss, har man diverse fetisjer, så hjelper det ikke på at mannen ikke har erfaring.

Hadde ikke falt meg inn å måtte trene opp min egen dominant. Da forsvinner mye av tenninga om han må stoppe og spørre hva han skal gjøre nå =p

Men hva om mannen har div fetisjer da? Hvorfor skulle det være lettere for ham å trene opp partneren sin enn det er for deg? Ellers liker jeg dårlig det andre du sier der, for det vitner om en holdning jeg ser hos mange kvinner: menn skal liksom være den som gjør all jobben, og ferdighetene hans i den skal helst komme naturlig; de skal intuitivt vite av seg selv hva de skal gjør nå. Dette er hva kvinner krever av en mann, enten han er jomfru eller ei. Du ser at det er absurd, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Nå er det ikke så rart at katten foretrekker det. Han er sannsynligvis det kåteste mennesket i hele Norge og bruker all sin fritid til å skrive om sex på et kvinneforum. Han trenger en likesinnet, og det finner han neppe i en jomfru.

Exactly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Men hva om mannen har div fetisjer da? Hvorfor skulle det være lettere for ham å trene opp partneren sin enn det er for deg? Ellers liker jeg dårlig det andre du sier der, for det vitner om en holdning jeg ser hos mange kvinner: menn skal liksom være den som gjør all jobben, og ferdighetene hans i den skal helst komme naturlig; de skal intuitivt vite av seg selv hva de skal gjør nå. Dette er hva kvinner krever av en mann, enten han er jomfru eller ei. Du ser at det er absurd, hva?

Nei, jeg krever ikke at han kan alt helt av seg selv. Men det finnes flust av kvinner der ute som er villig til å trene opp mannen før deg. For å lære å bli en skikkelig dominant, så drar man til en annen dominant, og en annen dominant har ingen problemer med å ta kontroll og å lære opp. Blir litt som å være lærer på skolen, først må du gå på skolen, for å lære å lære til de som går på skolen =p

Men nå skal det sies at jeg mener dette om såkalt "eye candy" gutter som det var beskrevet i ts sitt hovedinnlegg. Eye candy gutter er ikke noe jeg har knyttet meg til, men har lyst til å ha sex med. Så da vil jeg at de skal ha noe erfaring. Kjedelig å bare ha sex med en som ikke kan noe.

Når det gjelder "den store kjærleika" så gir jeg beng i om de er jomfru eller ei, for det er en mer langvarig greie og....ja...det er kjærlighet med i bildet.

Så ONS/elsker med null erfaring er turn off.

Kjæreste med null erfaring skal man alltids fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så da er vi alle enig, ettersom dette er postet i kategorien samliv og relasjoner, ikke seksualitet.

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tviler på at gutter som ikke har mye erfaring ikke vet hvordan en skal tilfredstille en kvinne. Det finnes fult av filmer, bøker og undervisning om g-punkt, klitt, fetisjer, analsex, oralsex osv.

Haha GPS for å finne frem og spørre hele tiden hva du liker i senga. Er du seksuelt erfaren selv? jomfruer trenger ikke spørre om rett og galt i senga om du viser tydelig hva du liker. Slik er det med seksuelt erfarne også. Jomfru eye-candy vil jeg tro tenker mer på å tilfredstille dama seksuelt enn erfarne playare med tøm og røm mentalitet.

Og blir en kjekk gutt mindre kjekk når du før høre at han er jomfu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Jeg tviler på at gutter som ikke har mye erfaring ikke vet hvordan en skal tilfredstille en kvinne. Det finnes fult av filmer, bøker og undervisning om g-punkt, klitt, fetisjer, analsex, oralsex osv.

Haha GPS for å finne frem og spørre hele tiden hva du liker i senga. Er du seksuelt erfaren selv? jomfruer trenger ikke spørre om rett og galt i senga om du viser tydelig hva du liker. Slik er det med seksuelt erfarne også. Jomfru eye-candy vil jeg tro tenker mer på å tilfredstille dama seksuelt enn erfarne playare med tøm og røm mentalitet.

Og blir en kjekk gutt mindre kjekk når du før høre at han er jomfu?

Han blir mindre interessant.

Fælt som dette plager deg, personlige erfaringer som har såret deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan føles det å være et flokkdyr, egentlig? Jeg er ikke det selv, altså spør jeg av ren nysgjerrighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

God sex handler om så mye mer enn teknikker...

Det finnes de som har et naturtalent for slikt, men de fleste har det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Hvordan føles det å være et flokkdyr, egentlig? Jeg er ikke det selv, altså spør jeg av ren nysgjerrighet?

Hvordan føles det å være bitter og desperat etter å skille seg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan føles det å være bitter og desperat etter å skille seg ut?

Ingenting av dette stemmer på meg. Men alle menn skiller seg naturlig ut. Det er ikke noe vi gjør bevisst, det kommer av seg selv. Hvorfor? Fordi vi er individualister av natur, mens kvinner er "kollektivister" - eller da flokkdyr. Og jeg er fremdeles interessert i hvordan dette føles, det å være besatt av å ikke skille seg ut fra andre, men hele tiden å søke nærmere flokkens midte, la seg lede av andre. Jeg liker ikke å la meg lede av andre, men er nysgjerrig på hvordan denne trangen oppleves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg rette deg:

Mennesker er flokkdyr. Menn like fullt som kvinner.

La meg korrigere deg (og det trengs). Siden mennesker er hominider så er vi alle flokkdyr ja. Men det burde være åpenbart for alle at det ikke primært er evolusjonsbiologi og slektskapet med sjimpanser jeg snakker om her. Jeg snakker om markante kjønnsforskjeller i adferd, og for å forklare dem er det vel så relevant å trekke veksler på sosial teori/kjønnsteori som evolusjonsbiologi. Og du tar feil: menn er ikke flokkdyr like fullt som kvinner. Vi er individualister og går våre egne veier, mens kvinner holder seg til gruppa som de alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er mitt andre innlegg i tråden så du forveksler meg med noen andre. Og ja jeg har lite seksuell erfaring. Derfor plager deg meg at du sier at uerfarne menn må lære å bli dominanter. Om de blir mindre interessante er jo greit nok. Jomfrugutter som liker innholdsrik sex er sjelden innteresserte i sex med en rundbrenner heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...