AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Del Skrevet 2. mai 2011 Har hatt en elsker nå i et år. Vi var sammen en liten stund, men endte opp med å vere "fuckfriends",og gode venner ellers også. Dette har vart i noen måneder. For 2 uker siden hadde jeg meg med en annen gutt, og greide å påføre meg klamydia, og deretter smittet elskeren min før jeg fikk vite om klamydiaen. Grunnen til at jeg fant meg noen andre var da han var på ferie, og det var ganske opplagt til at han kom til å finne seg noe, og jeg ble lei. Men det viste seg at det hadde han ikke..ærlig kar. Jeg er LIVREDD for å miste ham nå! Vi er ofte sammen, og det begynner nesten å bli litt seriøst/følelser osv. Det er derfor dette er KLEINT. Selvfølgelig skal jeg si fra! Men hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 2. mai 2011 #2 Del Skrevet 2. mai 2011 Klamydia kan ligge i kroppen lenge så du kan jo si at dette er noe du fikk for lenge siden, men ikke har oppdaget det? Er mulig å sende et anonymt brev.. Dessuten er det lovpålagt og si ifra... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meeda Skrevet 2. mai 2011 #3 Del Skrevet 2. mai 2011 Idiotkjerring, har du ikke lært å bruke kondom? Smittevernsloven krever at du informerer om at du er smittet, det er ikke så sikkert at han har blitt smittet da det er vanskeligere for en gutt å bli smittet av en jente enn vica versa, men du bør uansett si det. Er du skikkelig kjip kan du jo si at du har fått symptomer etter at du har hatt sex med han og at han må teste seg, men det skader vel aldri å være ærlig og si det som det er? Klamydia behandles på 1-2-3. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Del Skrevet 2. mai 2011 han blir nok mye mer lettet over å ha klamydia som kan fiksest med tabletter eller noe krem.i stede for at du hadde komt med besjeden om at du var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 2. mai 2011 #5 Del Skrevet 2. mai 2011 Idiotkjerring, har du ikke lært å bruke kondom? unødvendig kommentar i grunnen.... Hva med å si det som det er? At du har funnet ut at du har denne sykdommen og at han bør teste seg?? Trenger du si noe om når og hvor og alt det der egentlig?? For alt du vet kan HAN ha smittet deg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 2. mai 2011 #6 Del Skrevet 2. mai 2011 Vet du om han andre har klamydia? Du får bare fortelle han at du har fått påvist klamydia og at han bør teste seg og at du ikke vet når du ble smittet - det kan jo like gjerne være elskeren som har smittet deg - eller en du hadde sex med før. Det er vel ikke så mye annet å gjøre. Kanskje han aldri spør om det har vært en annen. Ellers synes han sikkert at det er bedre å ha klamydia enn å bli far som nevnt, så du kan jo bare først si at du er redd for at du er gravid for så få han lettet over at du "bare" har klamydia :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Del Skrevet 2. mai 2011 unødvendig kommentar i grunnen.... Hva med å si det som det er? At du har funnet ut at du har denne sykdommen og at han bør teste seg?? Trenger du si noe om når og hvor og alt det der egentlig?? For alt du vet kan HAN ha smittet deg :gjeiper: Enig, det kan like gjerne være han som har smittet deg. Reagerer på at det bare er to uker siden du hadde deg med en annen, også har du fått symptomer og vært hos legen å fått svar allerede m.t.p at det tar jo gjerne noe tid fra man best. time hos legen til man får den + at legen sender inn prøver som skal dyrkes før du får svar. Men hva vet vel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubbedingsen Skrevet 2. mai 2011 #8 Del Skrevet 2. mai 2011 Som man reder ligger man og da er det bare å være ærlig og si i fra, og det er vel igrunnen ingen lett måte å gjøre det på en rett frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #9 Del Skrevet 2. mai 2011 Enig, det kan like gjerne være han som har smittet deg. Reagerer på at det bare er to uker siden du hadde deg med en annen, også har du fått symptomer og vært hos legen å fått svar allerede m.t.p at det tar jo gjerne noe tid fra man best. time hos legen til man får den + at legen sender inn prøver som skal dyrkes før du får svar. Men hva vet vel jeg... TS HER: Ja, ca. to uker. Fikk symptomer en uke etter og testet meg og fikk svar 2 dager etter. Fikk svar nå. Var ikke hos lege, men laberatorium Man trenger ikke time. Nei, han har nok ikke smittet meg. Siden symptomene kom ganske brått på etter han fyren jeg hadde meg med. Han hadde ikke testet seg. Ja, hva skal man si..fylla har skylla :S Forferdelig teit av meg/oss å ikke bruke kondom. MEN så har skaden skjedd likevel. Bør ikke jeg si dette "face to face"? Aner ikke om han kommer til å le eller stikke for å si det sånn.. Har forferdelig dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #10 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er patetisk å pådra seg kjønnssykdommer når det er så enkelt å unngå det. Klamydia er ingenting, men det finnes noe som heter HPV... Husk kondom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #11 Del Skrevet 2. mai 2011 Send en melding; Hei, har du vært med noen andre nylig og ikke testet deg..? Jeg har vært hos legen, og det har blitt påvist klamydia, så du må teste deg. ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #12 Del Skrevet 2. mai 2011 TS HER: Glemte å si at før vi hadde oss etter jeg hadde vert med denne typen, så sa jeg at jeg hadde hatt meg med noen andre og ikke vert testet. Men vi kjørte på, da jeg ikke hadde noen symptomer der og da. Problemet er at jeg er i tvil om han husket at jeg sa det, da vi var litt brisne og kåte. Hadde han gjort dette mot meg hadde jeg nok blitt ganske lei meg for å være helt ærlig. Det er bare 2 måneder siden det ble slutt. Føler vi nesten er på kjærestestadiet igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #13 Del Skrevet 2. mai 2011 Patetisk å skylde på fylla. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #14 Del Skrevet 2. mai 2011 Haha. Da skjønner han vel tegningen, da er det bare å si; jeg har testet pos på klammern, du må teste deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 2. mai 2011 #15 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er patetisk å pådra seg kjønnssykdommer når det er så enkelt å unngå det. Klamydia er ingenting, men det finnes noe som heter HPV... Husk kondom Tror hun har skjønt det. Trenger sikkert ikke se flere innlegg om hvor dum hun har vært og hvor patetisk hun er. Finnes vel knapt en person som ikke har dritt seg ut en gang eller flere i løpet av et liv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2011 #16 Del Skrevet 2. mai 2011 Tror hun har skjønt det. Trenger sikkert ikke se flere innlegg om hvor dum hun har vært og hvor patetisk hun er. Finnes vel knapt en person som ikke har dritt seg ut en gang eller flere i løpet av et liv. enig med du hun sier jo at hun har tenkt å si det.. men lurer på hvordan.. hva med å lese alt før dere kommer med spydige kommentarer.. er ikke lett å vite hvordan han kommer til å ta det.. men det beste er nok å si det face to face tenker jeg.. ikke noe koselig å få en sånn melding på tlf vertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 2. mai 2011 #17 Del Skrevet 2. mai 2011 Kan du ikke foreslå at dere begge burde teste dere da? Bare si at du har tenkt på at dere har hatt ubeskyttet sex, så kanskje det er lurt å ta en test? Og når du liksom har testet deg, så finner du ut at du har klamydia.. Siden dere ikke er sammen, hadde ikke jeg fortalt hele sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrNelson2 Skrevet 2. mai 2011 #18 Del Skrevet 2. mai 2011 Æsj. Hele denne tråden gjør meg kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 2. mai 2011 #19 Del Skrevet 2. mai 2011 Du sier jeg har klamydia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meeda Skrevet 2. mai 2011 #20 Del Skrevet 2. mai 2011 Æsj. Hele denne tråden gjør meg kvalm. Amen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå