Gå til innhold

Sambo kan ikke danse

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har en sambo som ikke eier rytme. Han ser så dum ut når han skal danse :fnise: Er det noen flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har en sambo som ikke eier rytme. Han ser så dum ut når han skal danse :fnise: Er det noen flere som har det slik?

Det er faktisk damer som ikke eier rytme, heller. De ser ut som en klump/sekk som blir dradd rundt på når de "danser". Veldig slitsomt for den mannen som må føre dem.

Så ja, jeg tror flere har det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og er dårlig på å danse. Samboeren min er en fantastisk god danser. Jeg skulle gjerne vært en god danser, og jeg prøver så godt jeg kan, men jeg har bare ikke verken talent eller motivasjon nok for å bli noe særlig flinkere enn jeg er i dag.

Så ja, det er flere som har det som deg.

Heldigvis elsker min kjære å danse med meg til tross for mine feil og mangler på dansegulvet. Han synes ikke jeg ser dum ut, men søt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er dame og kan ikke danse. Har prøvd,men får det ikke til. Nettopp slik uttalelser her inne får ossikkedansere til ikke å prøve og lære. Da ser vi dumme ut osv..

Kansje noen danseløver kan gi oss ikkedansende noen tips....

ps..glem kurs sammen med andre.....alle de andre kan så mye fra før da de kommer. Prøvde en gang,men gikk hjem da jeg fikk høre med dem

Er det noen hokus pokus. Enkle trinn som man kan bruke til alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Kjenner både kvinner og menn som har den samme utfordringen ja.

Det jeg også vet er at mange av dem (ikke alle) synes ikke noe særlig om "den dærre dansinga" :fnise:

De av oss som er rimelig oppegående på et dansgulv har lært oss at det trenger ikke være verdens beste idé å presse dem til å føle seg "lost in space" på gulvet sammen med oss :klemmer:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astair

Jeg tillater meg å sitere Christer Falch: menn som danser er det ekleste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...