pinar Skrevet 16. mai 2012 #323 Skrevet 16. mai 2012 Alkohol + telefon Eventuelt alkohol+ulykkelig forelsket. 6
Gjest Misteltein Skrevet 16. mai 2012 #324 Skrevet 16. mai 2012 Eventuelt alkohol+ulykkelig forelsket. Evt. alkohol, ulykkelig forelsket, dårlig impulskontroll, og mobiltelefon.
pinar Skrevet 16. mai 2012 #325 Skrevet 16. mai 2012 Evt. alkohol, ulykkelig forelsket, dårlig impulskontroll, og mobiltelefon. Der har vi en god oppskrift på fylleangst! 7
Gjest Misteltein Skrevet 16. mai 2012 #326 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Der har vi en god oppskrift på fylleangst! M'm. Aldri opplevd det før... Endret 16. mai 2012 av Misteltein
Flynn Skrevet 20. mai 2012 #327 Skrevet 20. mai 2012 Tisset på meg... Innmari flaut. Heldigvis var jeg alene akkurat da.
Gjest foremma Skrevet 20. mai 2012 #328 Skrevet 20. mai 2012 Kan ikke telle hvor mange ganger jeg har ringt/sendt melding til menn jeg har vært betatt av/hatt lyst på.. Det pinligste jeg har gjort var nok da jeg stilte meg på et bord på en bar og spilte luftgitar med lydeffekter...
pinar Skrevet 20. mai 2012 #329 Skrevet 20. mai 2012 Jeg må dele en kommentar fra en vennine en gang vi var i 16 års alderen og hadde vært på alene hjemme fest. Hun ringer hjem til moren sin og sier følgende: "Mamma, jeg er blitt forelsket, jeg kommer ikke hjem i natt". Skal nevnes at hun ikke var fullt så forelsket dagen derpå. 5
Maestro Skrevet 21. mai 2012 #330 Skrevet 21. mai 2012 Hmm.. En gang, første gang jeg drakk tequila, noe som jeg virkelig IKKE tåler!! Hadde drukket endel fra før på en annen fest jeg var på, før jeg havnet på den andre festen. Joda, flere shots med tequila, mer og mer dritas meg. Så skulle venninna mi kjøre meg og typen hjem, å i det vi stanser så gauler jeg "INCOMING!", altså at jeg måtte spy. Typen min hoppa ut av bilen, men fant meg ikke, pga at jeg sto bøyd å kasta opp.. i hendene til den stakkars venninna mi som skulle holde hårdet mitt.. \ En annen gang, skikkelig dritfull, så ramla jeg ned en sånn bratt trapp som ofte er slike som går opp til loft og ned til kjellere. Stakkars typen som skulle få meg hjem, i og med at han var edru, å jeg insisterte på at jeg klarte meg heeelt fint! Skikkelig selvstendig med innabors Våkna dagen etter, husket ingenting og skikkelig vondt i rævva Ellers så oppfører jeg meg i fylla, men har hatt flere episoder med å kaste opp, si dumme ting, sjanglet rundt alene i byen osv. Har aldri lagt drama, krangla med vakter, sendt fylle sms og sånn faktisk! Og, hahaha husker en ting! Bestekompisen min skulle lære seg å åpne ØL med tenna av ei venninne av meg. Og han her er jo standard og bli skikkelig dritings og ikke huske noe dagen derpå. Så ringte han meg og typen min; HVA skjedde i går og.. hvorfor mangler jeg en tann? 4
Elle Premier Skrevet 21. mai 2012 #332 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har hatt en onenightstand. Ellers gått inn på samme do som bestekompisen min for å tisse. (han passet på meg fodi jeg var så full). Alle jentene utenfor doene : ooooh;). Håper han ikke så meg foran haha. Sendt 1 mld til en jeg var sikkelig betatt av, 4 timer senere sendte jeg en mld til og var litt grinete og maste om hvorfor svarer du ikke etc. Viste seg at han var i Danmark og mld kom ikke gjennom før dagen etter.. Jeg har gråtet masse haha Har blitt truet (knyttneveneve) av et homopar fordi han ene trodde jeg prøvde meg på kjæresten hans hahaha. Ellers blitt slått til av en jente når jeg prøvde å komme meg forbi henne i et crowded utested. Kjæresten hennes var så flau og løp til meg og sa unnskyld hehehe.
Gjest nijan Skrevet 25. juli 2012 #333 Skrevet 25. juli 2012 satt og leste gjennom hele tråden nå, haha, geniale historier. Jeg har gjort en god del dumme ting i fylla men alt det toppet seg i sommer. Da jeg skulle feire bursdagen til ei venninne.. Ting begynte rolig til jeg bestemte meg for å kjøpe en hel vodka flaske på ett utested :S Jeg klarte selvsagt å drikke fra den flasken og når kl slå sånn ca halv 1 om natta så gikk jeg i dvalemodus og husker ikke en dritt. Har fått høre i ettertid hva jeg har klart å gjøre og noen av de tingene er, ligget på fortauet utenfor utestedet, ropt til folk JEG ER FULL, JEG ER FULL, JEG ER FULL. Snakket utydelig så folk ikke har skjønt en dritt av det jeg har sagt, rotet med en random fyr ( utrolig nok så husket jeg bare bittelitt av ansiktet hans) Spydd i diskoteket eller på gulvet så folk begynte å se rart på meg, kastet flasker rundt på vennene mine og på gulvet, gråtet, fått kjeft av storesøster som kom for å hentet meg kl 4 om morgenen. Jeg er overraskende nok 24 år , skulle tro jeg var 5 med oppførselen min. Hadde klart å kjefte på vennne mine i løpet ta hele kvelden, si ting som jeg ikke burde, så ut som doppa. Har hatt fylleanst i ei uke etter det der og har gråtet siden det skjedde. Fra da av så har jeg lovet meg selv at jeg aldriiiii skal la ting gå ut av kontroll igjen..
Lucid Skrevet 7. august 2012 #334 Skrevet 7. august 2012 (endret) Huffda.. Har mange flauser, på tross av at jeg egentlig er ganske flink til å oppføre meg i fylla, men jeg kan ta et par; - Første fyll, jeg ligger i ei grøft og spyr rød og blå rusbrus (kombinert med tyrker, heimbrent, øl, og gud veit), og roper "See! *spyy* regnbuen.." mens natteravnene står over meg og vurderer om jeg skal på sykehus eller ikke. - Snakket med en statue (russetid) "E DU HELT SHTEIN ELLØR?" - Badet med mobilen i BH'en etter ei halv flakse tequila. (rart at jeg overlevde i grunn..) - Gikk løs på eksen til ei venninne (hvorfor? nei, gudene vet) og fikk angstanfall, hvorpå nevnte eks ringer ambulanse.. - Hadde ONS med en fyr som ligner på snusmumrikken, møtte på samme ONS på byen et par år etter, og prøvde å late som om jeg ikke husket han. Han husket åpenbart meg og begynte høylydt å legge ut om hva vi hadde gjort, og hvorfor jeg burde huske han.. Så jeg krøp under bordet og løp min veg. - Satt på en nattåpent bensinstasjon og ventet på sjåffør, skaller bakhodet i veggen gjentatte ganger, helt til jeg løper (les; sjangler) bort til en tilfeldig fyr og gir han en klem.. Søt? Nja, i følge venninna mi som så på opptrinnet så så det vel mer ut som om jeg forsøkte å voldta fyren.. Stanser der jeg.. Edit; Kom forresten på den gangen jeg lærte å fly. Husker ikke lenger hva det gjaldt, men jeg løp etter ei venninne ned en grusbakke og ropte "jooo, du kjenner meg!" (håper i allefall det var ei venninne..) Plutselig merker jeg at bena mine ikke lenger berører grusen, og plask, ned igjen. Endret 7. august 2012 av Lucid 3
Pene sko... Skrevet 7. august 2012 #335 Skrevet 7. august 2012 (endret) Alkohol + KG Alkohol + nettbutikk Sneket i lang taxikø. Jeg bare gikk glatt forbi alle sammen og satte meg rett inn i taxien. Et par høye brautende trøndere (muligens Katten?) prøvde å dra meg ut av passasjersetet, men jeg ble sittende mens folk sto utenfor bilen og hylte og klagde. "Sossefaen!" og langfingre som ble klint opp til vinduet ved siden av meg var populært der og da. Til mitt eget svake forsvar var jeg godt beruset og sliten etter en litt lang fest. Omsider begynte sjåføren å kjøre. Sjåføren toppet alt med å spørre muntert om jeg kjente noen av de som ropte på meg, som om det liksom var venner av meg. Hahaha! Bestilte en toplans suite med svær balkong for å ha et sted å feste etter byturen. Redersuiten het kåken den kvelden. Dyr var den også, det fant jeg ut på nettbanken dagen etter. Hahaha! Endret 7. august 2012 av Pene sko... 2
Miss strawberry Skrevet 7. august 2012 #337 Skrevet 7. august 2012 Forvekslet lipglossen med dekkstift, og gikk rundt med hvite lepper hele natta 1
skruf Skrevet 7. august 2012 #339 Skrevet 7. august 2012 (endret) Off, kom på denne.... Hadde vært på en såkalt folkefest der bl.a DDE spilte. Skulle egentlig ikke i vei, hadde ikke billett engang. Men så hadde ei venninne en ekstra billett og klarte å overtale meg. Selve musikkfesten kunne jeg stått over, men vorspill og ut på byen etterpå fristet, så jeg slang meg med. Konserten var grei nok den, men absolutt ikke min type musikk. Men vi drakk litt vin og koste oss, før vi stakk hjem til ei venninne og drakk mere vin. Mye mere vin... Uansett, på kvelden så stakk vi ut på et utested, det var skikkelig fullt, og med litt promille innabords så er jeg ikke så sjenert av meg, så gikk bort til en sofagruppe der det satt noen menn og spurte om vi fikk slenge oss ned. Noe som såklart var greit.. Jeg skavlet med han som satt ved siden av meg, og han lurte på hva jeg hadde gjort på ellers i kveld. Fortalte om denne folkefesten jeg hadde vært på, og at det ikke var noen høydare da DDE ikke er helt min musikksmak. La ut om at det var sikkert forsåvidt greie, men ikke helt Van Morrisom eller Muse, nådde ikke de opp til knærne engang......og bla bla bla... Etter ei stund så kom jeg på at jeg burde da hilse og presentere meg, så jeg tok han i handa og sa "skruf" her. Han ble stille noen sekunder før han sa "Bjarne Brøndbo her".. DA skjønte jeg hvorfor jeg syntes jeg hadde sett han før. Det var da jeg kunne ønske at det berømmelige gulvet hadde åpnet seg........(men han tok det pent da, og venninnene mine som kjente han igjen men ikke sa noe holdt på å dø av latterkrampe) Endret 22. september 2016 av skruf 15
Brukerr Skrevet 7. august 2012 #340 Skrevet 7. august 2012 Jeg fikk panikk å puttet lakenet veninna mi hadde spydd på i veska mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå