supravect Skrevet 5. mai 2011 #41 Del Skrevet 5. mai 2011 Har vært sammen med verdens beste kjekkas i litt over to år nå, og det er så koselig og digg et liv! Er man ute på livet, så er det deilig å komme hjem igjen til en varm og god mannekropp som holder rundt deg, skal man på tur er man to om det, og har masse opplevelser og dele med hverandre. Don't miss the life as single at all! Elsker kjæresten min <3 ^^, Ja, ble litt kliss kliss dette innlegget, men er da lov til å være litt kliss kliss innimellom, hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 5. mai 2011 #42 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, jeg savner det noen ganger. Gjelder mest det som flere andre her har nevnt - det at man alltid har en til å ta hensyn til. Kjæresten utdanner seg f.eks innenfor noe som gjør flytting tilbake til mitt hjemsted nærmest umulig (med mindre han vil jobbe som noe annet enn det han er utdannet som). Jeg har også bodd i samme by i 5 år nå, og kunne tenkt meg å tatt masteren et annet sted.. Har iallfall lyst på forandring inniblant, men nå må jeg kvele de tankene helt i starten pga han. Også det å bo i utlandet kunne jeg tenkt meg, har ikke perfekt utdannelse i forhold til det selv men kunne fått det til med et studieår til - han har ingen mulighet. Sånn i hverdagen så syns jeg det bare er fint, det er mest disse store drømmene som jeg har hatt litt i bakhodet i flere år men aldri visst om jeg kom til å gjennomføre - nå er de blitt helt uaktuelle. Jeg er så glad i han at jeg ofrer ikke forholdet for å oppfylle disse, så han er viktigere for meg enn drømmene. (Bare så det er sagt så har jeg oppfylt mange av drømmene mine altså, er straks ferdigutdannet innenfor det jeg alltid har drømt om, bor i et fantastisk kollektiv med to flotte jenter, har masse tid med venninner (det er ikke _min_ kjæreste det står på) så jeg har ikke ofra så forferdelig mye sånn sett.) Det er bare det at når jeg sier "Det kunne vært gøy å tatt master i Oslo så sier han "Jeg kan ikke tenke meg å bo der". Men tror kanskje ikke jeg hadde flytta til oslo alene heller så..ehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 5. mai 2011 #43 Del Skrevet 5. mai 2011 Det hender seg jeg tenker over hvordan det hadde vært å være singel, men etter 6 år i et forhold har jeg aldri ønsket å bli singel igjen Det som folk sier med å ha noen man alltid må ta hensyn til kan være irriterende noen ganger. Men så er det jo verd det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå