AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Del Skrevet 1. mai 2011 tenker du noen ganger at du skulle ønske at du var singel? har du gjort eller gjør du noe med det? f.eks. flørter med en annen gutt på byen eller drømmer om at du fortsatt var singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Del Skrevet 1. mai 2011 Dersom jeg drømmer om å være singel så betyr det at forholdet ikke er riktig for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 1. mai 2011 #3 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Nei. Det gjør jeg faktisk ikke. Noe av det beste med å være i et forhold er jo stabiliteten, som jeg er litt avhengig av. Jeg elsker å være ute med venninner, og komme hjem til verdens beste kjæreste. Hadde aldri i verden bytta ut dette med flørting på byen og ONS. Men dette er vel individuelt, og det kan vel skje meg også. Men her og nå har jeg absolutt ingen trang til å flørte med andre menn. Ja, jeg snakker med andre menn når jeg er ute, klart gjør jeg det. Men fra min side er det aldri flørting, og jeg sier heller fra til mannen som evt. flørter med meg at jeg har kjæreste så han heller kan finne seg en annen jente å varte opp på byen Endret 1. mai 2011 av Bellamy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 1. mai 2011 #4 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Absolutt ikke. Det er ingenting jeg savner ved å være singel. Edit, rettet feil i stor forbokstav Endret 1. mai 2011 av kontorstol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. mai 2011 #5 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei! Jeg var singel helt til jeg var 29 og møtte min kjære for et år siden. Det er ingenting jeg savner med singeltida. Usikkerhet, jakten på en kjæreste, møte med jenter som stikker av eller ikke er så interessert som de virker først, redselen for å ende opp alene. Har ikke noe behov for å gå ut på byen, og da jeg gjorde det som singel var det ikke mye flørting uansett. Er veldig glad jeg er i et forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 1. mai 2011 #6 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei, er ingenting jeg savner ved singellivet. Elsker følelsen av å føle meg elsket og tryggheten som kommer sammen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mai 2011 #7 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei, jeg savner ingenting ved å være singel. Den gang jeg var singel, dvs frem til jeg var 21 år, hatet jeg det. Det er klart, hadde forholdet gått dårlig hadde det kanskje vært noe å savne, men jeg er nå sammen med en jeg ser på som både en elsker og min bestevenn. Han gir meg så vanvittig mye, og jeg kunne ikke tenkt meg å bytte ut det for alt i verden. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 1. mai 2011 #8 Del Skrevet 1. mai 2011 Har fortsatt litt rester etter mitt gamle jaktinstinkt i systemet, som slår inn en gang i blant - sjeldnere og sjeldnere, dog. Ser jeg en meget pen jente, kan jeg i et milisekund tenke at det hadde vært artig og tatt henne med hjem. Rett etterpå pleier alltid hele kroppen å fylles av en varm følelse, for jeg tenker umiddelbart på Madammen, og ethvert behov for noen andre forsvinner. Så får jeg bittelitt dårlig samvittighet, men gleder meg egentlig bare mest til jeg får se henne igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 1. mai 2011 #9 Del Skrevet 1. mai 2011 tenker du noen ganger at du skulle ønske at du var singel? har du gjort eller gjør du noe med det? f.eks. flørter med en annen gutt på byen eller drømmer om at du fortsatt var singel... Jeg og kjæresten har blitt enige om at vi kan flørte så mye vil, så lenge vi ikke gjør mer enn det. Bruker det litt som forspill, om man kan kalle det for det. Ellers tenker jeg jo litt tilbake til singeltilværelsen, men vet jo at jeg har det like godt, av og til bedre, sammen med typen. Til tider kan jeg sitte å tenke på hva jeg hadde gjort om jeg var singel nå også. Man må jo få lov til å tenke litt Mimrer også om tidligere elskere og slikt. Ser ikke noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 1. mai 2011 #10 Del Skrevet 1. mai 2011 tenker du noen ganger at du skulle ønske at du var singel? har du gjort eller gjør du noe med det? f.eks. flørter med en annen gutt på byen eller drømmer om at du fortsatt var singel... Noen ganger skulle jeg jo ønske at jeg var singel. Ikke fordi jeg har noe behov for å være med andre menn, men fordi jeg rett og slett aldri har vært singel før. Jeg har aldri bodd alene, klart meg helt på egenhånd osv. Men jeg elsker mannen min veldig, og ville aldri vært uten ham 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 1. mai 2011 #11 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg kunne tenkt meg å hatt bare meg selv å tenke på noen ganger. F.eks har jeg en drøm om å bo utenlands noen år. Det kan jeg absolutt gjøre nå også, men hadde det vært bare meg hadde det vært bare å flytta. Nå må vi finne jobber eller lignende til oss begge. Her er det imidlertid bare dørstokkmila som er så lang. Forhåpentligvis blir det et par år utenlands alikevel. Jeg mener at man skal kunne flørte litt, så lenge man vet hvor grensa går. Uskyldig flørting er en form for selvrealisering som jeg tror er viktig. Hvor grensa går er opp til det enkelte par, men går den før uskyldig flørting så mener man jeg bør se på sin egen sjalusitet. Det er heller ikke sunt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 1. mai 2011 #12 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei, kunne ikke tenke meg å være singel. Hvis jeg hadde ønsket det hadde jeg gjort det slutt med min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 1. mai 2011 #13 Del Skrevet 1. mai 2011 Er jg ute med jentene er det morsomt å få oppmerksomhet - men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg er glad jeg ikke er singel. ville ikke ha byttet ut mi kjære med noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #14 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei jeg skulle vel ikke ønske at jeg var singel, jeg elsker virkelig samboeren min, men av og til savner jeg litt av flørtingen når man er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Del Skrevet 1. mai 2011 tenker du noen ganger at du skulle ønske at du var singel? har du gjort eller gjør du noe med det? f.eks. flørter med en annen gutt på byen eller drømmer om at du fortsatt var singel... Jepp. Tenker ofte på det. Men jeg har ikke gjort noe med det, og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Jeg har desverre lovt å være trofast med mannen min resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 1. mai 2011 #16 Del Skrevet 1. mai 2011 Jepp. Tenker ofte på det. Men jeg har ikke gjort noe med det, og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Jeg har desverre lovt å være trofast med mannen min resten av livet Er det bedre å være ulykkelig, men trofast enn at du kan være lykkelig, men skilles (som 50% av alle andre par gjør?). ---- Jeg savner ikke å være singel! Jeg er i et veldig bra forhold, der "hverdagen" er over gjennomsnittet bra, selv om det kan gå en stund mellom hver gang vi har sex. Vi har det utrolig bra sammen, selv i "hverdagen". Hvis det er noe jeg måtte ha savnet, så måtte det være å kunne komme hjem etter jobb når jeg var sliten, og bare sitte for meg selv i leiligheten min, og ikke tenke på at det finnes andre i huset. Men dette er en tanke som kommer veldig sjelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seinfeld Skrevet 1. mai 2011 #17 Del Skrevet 1. mai 2011 det jeg savner med å være singel er den egoismen man kan leve i. ja, det høres kanskej fælt ut, men det er ikke stygt ment. jeg er student uten andre utgifter en husleie, og har jo masse frihet i livet mitt sånnsett. når man er i forhold må man likesom sjekke med den andre parten for så mye rart, og det liker jeg ikke. jeg savner det å kunne dra på feire med venninner uten å spørre eller avklare med noen, og det å bruke alle pengene mine på shopping og leve på nudler hele måneden. (ikke helt da). nå må jeg liksom ta hensyn, bruke minst 1000 kr på mat i måneden siden vi betaler like mye til vår felles konto, og hvis jeg skal på ferie er ikke det noe problem i seg selv. MEN jeg kommer ikke til å nyte ferien på samme måte fordi jeg savner kjæresten og jeg får også ørlite grann dårlig samvittighet av å tenke på at han er her hjemme og jobber og sliter hvrtfall hvis det er vinter. jeg kan heller ikke bare flytte til et annet land i noen måneder som jeg kanskje ellers ville gjort. eller jo jeg kan, men det hadde ikke blitt det samme. jeg synes av en eller annen grunn ikke det er så gøy å dra ut på byen lenger heller, og har mistet litt kontakt med guttevennene mine. i tillegg kan jeg ikke ha det så rotete som jeg noen ganger har lyst til. men, jeg liker jo kjæresten bedre enn alle disse egogreiene til sammen, så forhold er verdt det. men noen ganger, i noen få øyeblikk, savner jeg å være singel ja. så nyt tilværelsen og vær maks ego! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 1. mai 2011 #18 Del Skrevet 1. mai 2011 Min kjæreste er heeelt fantastisk og jeg elsker han så mye! Men det er klart at jeg savner singeltilværelsen noen ganger. Jeg er veldig ung og vi har vært sammen en stund, så jeg har på en måte "mistet" mine år som singel :gjeiper: Ikke at jeg ofte tenker på det, men hender innimellom. Uansett så ville jeg aldri vært foruten min kjære Han er perfekt for meg. Og gir jeg han fra meg vil jenter stå rundt han etter 2 sekunder (han er hot), det risikerer jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 1. mai 2011 #19 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Selv om jeg er veldig glad i han jeg er sammen med nå og har det helt fint så tenker jeg noen ganger at gjerne skulle vært singel. Ikke fordi jeg vil flørte med andre eller noe,men rett og slett bare den følelsen av å bare ha meg selv å tenke på.Da kan man gjøre hva man vil når man vil uten å måtte tenke på en annen person.Jeg har et ønske om å reise og jobbe litt her og der.Selv om det fortsatt er mulig så er det jo straks litt flere utfordringer med det når man er i et forhold. For min del så er det fordeler med å være i et forhold,men det er også mange fordeler med å være alene. Endret 1. mai 2011 av stillness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hankjønn Skrevet 1. mai 2011 #20 Del Skrevet 1. mai 2011 tenker du noen ganger at du skulle ønske at du var singel? har du gjort eller gjør du noe med det? f.eks. flørter med en annen gutt på byen eller drømmer om at du fortsatt var singel... Nei, jeg tenker ikke noen gang er at jeg skulle ønske jeg var singel. Perioden før mitt første og nåværende forhold har ingen gode minner om jenter, ønsker IKKE ut på singel-galeien igjen! Derimot kan jeg en de lganger ha lyst til å flørte uforpliktende med andre jenter eller til og med rote med dem, dog jeg har aldri rotet med andre enn damen. Jeg er heldigvis velsignet med en fantastisk kjæreste som lar meg rote med jenter om jeg virkelig vil, uten at det plager henne. Når det ikke er forbudt mister det og litt av tiltrekningskraften i det forbudte, så det er win-win. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå