Meridian Skrevet 9. mai 2011 #21 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg er singel og har nettopp blitt 30. Har aldri vært med på noe sånt før, og tror jeg aldri vil tørre det heller. Hva gjør man egentlig når man møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. mai 2011 #22 Del Skrevet 9. mai 2011 Passer fint for meg også etter kl 17 en gang. Greit med et sted der vi kan bestille bord kanskje? Er folk interesserte i å spise? Jeg vil gjerne spise. Da slipper jeg å stresse med middag mellom jobb og treff. Jeg er singel og har nettopp blitt 30. Har aldri vært med på noe sånt før, og tror jeg aldri vil tørre det heller. Hva gjør man egentlig når man møtes? Man skravler og de treffene jeg har vært på har vi også spist. Det er jo gjerne litt skummelt akkurat i begynnelsen, når man er mange som aldri har truffet hverandre før, men det har alltid vært veldig hyggelig. Bli med da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2011 #23 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg er singel og har nettopp blitt 30. Har aldri vært med på noe sånt før, og tror jeg aldri vil tørre det heller. Hva gjør man egentlig når man møtes? Det er slettes ikke skummelt! På de treffene jeg har vært, så har vi som regel spist mat og bare sittet og pratet. Det kan selvsagt være litt smårart i starten når man ikke kjenner hverandre, men det pleier å løsne ganske fort. Synes du skal bli med jeg! Er det helt forferdelig, er det jo bare å dra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 9. mai 2011 #24 Del Skrevet 9. mai 2011 Passer fint for meg også etter kl 17 en gang. Greit med et sted der vi kan bestille bord kanskje? Er folk interesserte i å spise? Hvis vi møtes 17-17.30, så kommer jeg rett fra jobb. Da er jeg med på å spise. Hvis vi f.eks. møtes kl 19, så tenker jeg bare å ta en øl eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 10. mai 2011 #25 Del Skrevet 10. mai 2011 Ja, the Broker og Lompa er jo bra og koselige steder. Jeg kan og etter kl 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 12. mai 2011 #26 Del Skrevet 12. mai 2011 Hva med slutten av neste uke? Torsdag 19. eller fredag 20.mai? Jeg har helt glemt at jeg skal reise bort neste helg. Så jeg får ikke vært med på fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miia Skrevet 12. mai 2011 #27 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg er 25 og singel! Har ikke tid nå, pga eksamen herfra og til månen, men blir gjerne med på et senere treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. mai 2011 #28 Del Skrevet 12. mai 2011 Skal vi si the Broker kl 17:30, fredag 20.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 12. mai 2011 #29 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja,det passer fint :)kansje vi kan møtes utenfor.. så vi vet hvem vi skal se etter... og jeg er ikke såå fan av å leter etter noen inne på et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. mai 2011 #30 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja,det passer fint :)kansje vi kan møtes utenfor.. så vi vet hvem vi skal se etter... og jeg er ikke såå fan av å leter etter noen inne på et sted Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 12. mai 2011 #31 Del Skrevet 12. mai 2011 Hadde vært spennende å være med, men jeg er midt i eksamensperioden min, men kanskje en annen gang. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. mai 2011 #32 Del Skrevet 12. mai 2011 Hadde vært spennende å være med, men jeg er midt i eksamensperioden min, men kanskje en annen gang. Kos dere masse! Synes absolutt du bør slenge deg med en annen gang! Lykke til med eksamner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 12. mai 2011 #33 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg kan også tenke meg å bli med. Men som andre er jeg midt i en eksamensperiode nå, så får bli neste gang. Er 26 og singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mai 2011 #34 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Skal vi si the Broker kl 17:30, fredag 20.? Passer fint for meg! Hvem er det som er med da? Meg, *Enigma*, bergensjenta83, lolle? Flere? Endret 12. mai 2011 av Purple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SleepingBeauty Skrevet 14. mai 2011 #35 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei! Kanskje jeg kommer også :)jeg har ikke vært med på sånt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. mai 2011 #36 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei! Kanskje jeg kommer også :)jeg har ikke vært med på sånt før Det synes jeg absolutt du skal gjøre, men veldig fint om du sier i fra på morgenen om du kommer eller ikke, slik at vi slipper å vente på folk som ikke kommer siden vi venter ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 19. mai 2011 #37 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei hei! Er dere klare for The Broker i morgen 17.30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2011 #38 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei hei! Er dere klare for The Broker i morgen 17.30 ? Jeg håper jeg er klar, er småsyk, men regner med det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2011 #39 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg er klar! (satser på at de to siste dagene med overtidsjobbing ikke blir til tre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2011 #40 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg så denne først i dag. Det hadde vært gøy å vært med, men det ble litt brått for min del. Si fra hvis det skjer noe senere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå