Gå til innhold

Single venninner, 25-35 år i Oslo?

Gjest Purple

Anbefalte innlegg

Jeg er singel og har nettopp blitt 30. Har aldri vært med på noe sånt før, og tror jeg aldri vil tørre det heller. Hva gjør man egentlig når man møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Passer fint for meg også etter kl 17 en gang. Greit med et sted der vi kan bestille bord kanskje? Er folk interesserte i å spise?

Jeg vil gjerne spise. Da slipper jeg å stresse med middag mellom jobb og treff. :)

Jeg er singel og har nettopp blitt 30. Har aldri vært med på noe sånt før, og tror jeg aldri vil tørre det heller. Hva gjør man egentlig når man møtes?

Man skravler og de treffene jeg har vært på har vi også spist. ;) Det er jo gjerne litt skummelt akkurat i begynnelsen, når man er mange som aldri har truffet hverandre før, men det har alltid vært veldig hyggelig. :) Bli med da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slettes ikke skummelt! På de treffene jeg har vært, så har vi som regel spist mat og bare sittet og pratet. Det kan selvsagt være litt smårart i starten når man ikke kjenner hverandre, men det pleier å løsne ganske fort. :)

Synes du skal bli med jeg! Er det helt forferdelig, er det jo bare å dra igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer fint for meg også etter kl 17 en gang. Greit med et sted der vi kan bestille bord kanskje? Er folk interesserte i å spise?

Hvis vi møtes 17-17.30, så kommer jeg rett fra jobb. Da er jeg med på å spise. Hvis vi f.eks. møtes kl 19, så tenker jeg bare å ta en øl eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med slutten av neste uke? Torsdag 19. eller fredag 20.mai?

Jeg har helt glemt at jeg skal reise bort neste helg. Så jeg får ikke vært med på fredagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 og singel! Har ikke tid nå, pga eksamen herfra og til månen, men blir gjerne med på et senere treff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det passer fint :)kansje vi kan møtes utenfor.. så vi vet hvem vi skal se etter... og jeg er ikke såå fan av å leter etter noen inne på et sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det passer fint :)kansje vi kan møtes utenfor.. så vi vet hvem vi skal se etter... og jeg er ikke såå fan av å leter etter noen inne på et sted ;)

Absolutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært spennende å være med, men jeg er midt i eksamensperioden min, men kanskje en annen gang. Kos dere masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært spennende å være med, men jeg er midt i eksamensperioden min, men kanskje en annen gang. Kos dere masse! :)

Synes absolutt du bør slenge deg med en annen gang! Lykke til med eksamner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Jeg kan også tenke meg å bli med. Men som andre er jeg midt i en eksamensperiode nå, så får bli neste gang. :) Er 26 og singel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi si the Broker kl 17:30, fredag 20.? :)

Passer fint for meg!

Hvem er det som er med da? Meg, *Enigma*, bergensjenta83, lolle? Flere?

Endret av Purple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje jeg kommer også :)jeg har ikke vært med på sånt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje jeg kommer også :)jeg har ikke vært med på sånt før :)

Det synes jeg absolutt du skal gjøre, men veldig fint om du sier i fra på morgenen om du kommer eller ikke, slik at vi slipper å vente på folk som ikke kommer siden vi venter ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Er dere klare for The Broker i morgen 17.30 ? :)

Jeg håper jeg er klar, er småsyk, men regner med det går greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne først i dag. Det hadde vært gøy å vært med, men det ble litt brått for min del. Si fra hvis det skjer noe senere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...