Gå til innhold

pris på bryllupsreise

jea

Anbefalte innlegg

Hva har dere betalt for deres bryllups reise?

Vi var og sjekka pris til florida,og det kosta jo 32tusen for ett flott hotell da..Men finnes det ikke noe billigre??Syns alle hotell var dyre!

Har noen gode råd til oss som vil til florida,fort lauderale!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har et budsjett på 30.000,- men jeg har ingen anelse om hva det kommer til å komme på. Vet heller ikke hvor vi skal hen, men tror ikke det blir USA, da vi har tenkt oss dit i 2005 for å besøke familien.

Har du søkt på internett eller har du gått via reisebyråer? Min erfaring er at internettbooking er billigere enn å bruke byråene, men noen steder kan det lønne seg å bruke det landet dere skal til sine reisebyråer - kanskje ikke det enkleste å få til, men absolutt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat bestilt flyreisen vår, det ble 16000 til sammen. Leilighet får vi låne på vårt drømmeparadis på andre siden av jorden :briller:

Spørsmålet blir jo nå bare hvor mye som går med under oppholdet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga 50.000,- (sånn ca.) for reisen. I tillegg kom utgiftene på Mauritius i 14 dager (men mye var inkludert altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal betale ca 30 000 kr for vår bryllupsreise til Thailand.

Mat og lommepenger kommer i tillegg.

Vi regner med at totalbudsjettet til reisen blir ca 60 000 kr :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe budsjett, egentlig, men regner med å bruke ca. 50 000... :o Gulp...Det så veldig mye ut når jeg skrev det ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt billetter og hotellet er i boks det kommer på ca 20 000, så kommer lommepenger og mat og sånn i tillegg regner med at det går fort 50 000. Sånn er det, er man på ferie så er man på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Guri malla!! Visste ikke at det var så dyrt å dra på bryllupsreise. Godt at det er en stund til at jeg skal gifte meg.

det trenger ikke å være så dyrt å dra på bryllupsreise..

det er fullstendig opp til deg!!

vi skal til barcelona.. betaler 3500 pr pers for fly og hotell (1uke)

det er liksom ikke så viktig for oss å ha verdens flotteste hotellrom.. vi vil heller ha penger til å gå ut å spise for osv..

og ikke minst; til å leve livet også etter bryllupsreisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sett på to turer på 14 dager og prisen ligger på 16-18000 pr.pers i tillegg kommer jo lommepenger og mat! På begge turene er den ene uken cruise og der er jo alt inkl. bortsett fra drikke! Så jeg vet ikke hvor mye vi kommer på totalt jeg, 50000kr kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestilt og enda mindre betalt bryllupsreisen enda, men tipper den vil komme på mellom 50.000,- og 60.000,- :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker 22.000,- på flybilletter, ca. 7.000,- for 4 dagers safari i Kanya + 2 ekstra overnattinger i Nairobi. En uke på et flott hotell på Zanzibar kommer på ca. 9.000,- + at vi skal ha en uke på egen hånd hvor vi reiser rundt på øya. 38.000,- for det som vi forhåndsbetaler. Og så må vi ha en del lommepenger. Regner med at det blir totalt ca. 55.000,- for 3 uker. Det er det doble av hva vi bruker på selve bryllupet.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jea, sjekk ut www.hoteldiscount.com ! Her burde du lett finne hyggelige hotellpriser.

32000kr - jeg håper det var inkludert flyreise?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fort mye penger. Min kjære og jeg greide å bruke opp ca 30 000,- på en uke på canari øyene, inkl reisen selvfølgelig. Fikk sjokk da vi kom hjem og sjekka kontoen. Men vi er jo kjent for å sløse litt da. Og på bryllupsreise handler man kanskje mer og reiser til litt mer eksklusive steder. Utflukter og aktiviteter koster som oftest flesk. Og jeg syns nesten at man bør prøve å oppleve litt også når man er på bryllupsreise og ikke bare holde sengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ikke planlagt noe bryllupsreise. Vi vil spare de pengene, kommer til å kjøpe hus rundt den tiden. Men fam. har jo leilikker i Spania, så kanskje det blir en tur ned der for å slappe av. Vi holder jo bare lommepenger da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor mye en bryllupsreise (eller en annen reise for den saks skyld) koster, kommer jo mye an på hvor man reiser og hvor eksklusivt man bor. Vi brukte totalt 66.000 kroner på vår siste ferie - som ikke var bryllupsreise - og det var verdt hver eneste krone.

Men på grunn av den siste ferien, kan vi nok ikke ta oss råd til en så dyr bryllupsreise. Vi holder oss nok i Europa denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...