Gjest HarryDotter Skrevet 30. april 2019 #3961 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) 1 time siden, Spiralis skrev: Jeg tror akilleshælen til GoT har blitt akkurat de flere titals millionene du nevner. Da serien startet var den ikke så stor. Nå investeres det så enorme summer. Da må ekstremt mange se og dermed så gjør man tilpassinger slik at bredere kundegrupper trekkes til. .... og selvfølgelig at færre blir fornærmet. Da nedprioriterer man de som så på fra starten, som setter pris på komplekse karakterer og historiefortelling. I stedet blir det forenklede historielinjer, mer klisje pregede karakterer. Seksualitet og nakenhet har for eksempel praktisk talt forsvunnet fra serien. Sikkert for ikke å støte bort enkelte kundegrupper. Og bare tenk på Dorne historien .. komplekst i bøkene, men degenerert til påkostet Xena i Got. . Man kan ikke gjøre alle fornøyde... så man prioriterer den store massen med lavest krav. Mange feiler grovt i å dømme hver sesong for seg selv. GOT er ikke bare en og en sesong. Det er én lang historie som startet i 2011 og slutter i 2019. Karakterene har endret seg fint fra start til slutt. Se bare på karakteren Jamie. Nå har vi kommet til siste kapittel. Og i det kapittelet skal mange tråder syes sammen og allt skal få en tilfredstillende slutt. De komplekse politiske intrigene har vært, passet bra der de var i historien, ble løst og ledet til dit vi nå er. Man kan ikke kjøre dype karakter twister og drama midt i storkrigen mot whitewalkers! Det sier seg egentlig selv! Nå må folk slutte med sytingen og beundre serien for mange år med utrolige karakterer og en fantastisk historie. Avslutningen vil bli eksplosiv og stor. Det må vi tåle. Men ja, jeg likte også best tidene rundt Goffrey og all den politiske tumultene. Men storkriger fungerer også helt greit Endret 30. april 2019 av HarryDotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 30. april 2019 #3962 Del Skrevet 30. april 2019 Jeg satt akkurat og så en review av siste episode på YouTube, av den mindre positive sorten. Jeg har ikke problemer med å akseptere at det er forskjellige meninger om denne episoden eller sesongen, jeg trengte også litt tid på å fordøye siste episode, selv om jeg endte opp med å like den. På samme vis var det mye ståhei rundt episoden hvor Sansa ble voldtatt for noen år siden. Med så mange seere, så hadde det vært rart om alle var enig. Men, det som fascinerer meg var at noe av argumentet i nevnte video var at situasjonen med Arya og NK går i mot bøkene, og at Martin sikkert ikke kommer til å skrive det sånn. Og det synes jeg er interessant, iom at The Night King i seg selv er seriens oppfinnelse. Bøkene har lore om en karakter som kalles The night’s king, og Martin selv har skrevet dette: Sitat As for the Night's King (the form I prefer), in the books he is a legendary figure, akin to Lann the Clever and Brandon the Builder, and no more likely to have survived to the present day than they have. Så en eventuell lederskikkelse blant The others (White walker er også serien) har pr dags dato ikke dukket opp i bøkene. Serien kritiseres altså for å drepe en karakter uten belegg i bøkene, på en måte som ikke har belegg i bøkene? Jeg tror skillet mellom bok og adaptasjon begynner å gå litt i surr. For serien har gjort endringer hele veien, på lik linje med det vi i dag mener er fordumming og Hollywoodifisering. For eksempel ved å døpe The others til White walker, fordi The others ble for vanskelig, eller ved å skape en personifisert slemming som leder dem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3963 Del Skrevet 30. april 2019 2 minutter siden, HarryDotter said: Mange feiler grovt i å dømme hver sesong for seg selv. GOT er ikke bare en og en sesong. Det er én lang historie som startet i 2011 og slutter i 2019. Karakterene har endret seg fint fra start til slutt. Se bare på karakteren Jamie. Nå har vi kommet til siste kapittel. Og i det kapittelet skal mange tråder syes sammen og allt skal få en tilfredstillende slutt. De komplekse politiske intrigene har vært, passet bra der de var i historien, ble løst og ledet til dit vi nå er. Man kan ikke kjøre dype karakter twister og drama midt i storkrigen mot whitewalkers! Det sier seg egentlig selv! Da er det jo nettopp som @Spiralis sier i innlegget du siterer: Man kan ikke gjøre alle fornøyde... så man prioriterer den store massen med lavest krav. Anonymkode: 0c089...a65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 30. april 2019 #3964 Del Skrevet 30. april 2019 4 minutter siden, HarryDotter skrev: Mange feiler grovt i å dømme hver sesong for seg selv. GOT er ikke bare en og en sesong. Det er én lang historie som startet i 2011 og slutter i 2019. Karakterene har endret seg fint fra start til slutt. Se bare på karakteren Jamie. Nå har vi kommet til siste kapittel. Og i det kapittelet skal mange tråder syes sammen og allt skal få en tilfredstillende slutt. De komplekse politiske intrigene har vært, passet bra der de var i historien, ble løst og ledet til dit vi nå er. Man kan ikke kjøre dype karakter twister og drama midt i storkrigen mot whitewalkers! Det sier seg egentlig selv! Nå må folk slutte med sytingen og beundre serien for mange år med utrolige karakterer og en fantastisk historie. Avslutningen vil bli eksplosiv og stor. Det må vi tåle. Men ja, jeg likte også best tidene rundt Goffrey og all den politiske tumultene. Men storkriger fungerer også helt greit Helt enig! Og det blir enda verre når vi ikke bare skal dømme sesong for sesong, men også episode for episode. Jeg antar at en del av de som overlevde siste episode fortsatt har roller å fylle, og vi må se hele storyen før vi kan bedømme hvor godt det ble rodd i land. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3965 Del Skrevet 30. april 2019 Jeg syns slutten på episode 3 var for enkel og billig. Måten ting ble avsluttet på. Anonymkode: aaec5...c5d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 30. april 2019 #3966 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) 24 minutter siden, HarryDotter said: Man kan ikke kjøre dype karakter twister og drama midt i storkrigen mot whitewalkers! Det sier seg egentlig selv! Tror ikke akkurat det er det folk sier heller. Hvorfor tror du at det er det folk reagerer mest på? Det er tvert imot hollywoodifiseringen det reageres mest på. Ikke fordi ingen setter hodene sammen og lager en plan i denne episoden, men for eks fordi at mange har nær døden øyeblikk men blir reddet i siste liten fordi serieforfatterne tenkte det ville bli spennende. Det finnes flere måter å skrive en historie på Du har for eks at du skaper en karakter med en personlighet som har sin måte å tenke og føle på, som er motivert av grunn x og y, som søker etter å oppnå z eller u. Du skriver da historien og historien formes av hvordan karakterene reagerer på det som skjer. Så du skriver en karakter som forsøker drepe Per, og da vil Siri og Kari reagere på sine måter på det, alt etter om de liker eller misliker Per, om de er moralsk imot drap osv. Og hva skjer om Siri forsøker stanse karakteren som drepte Per? Klarer hun å vinne over han? Hvordan reagerer morderen på at Siri blander seg inn? Osv Så har du en annen måte å skrive historie på, der du spør deg selv "hva ville vært kult? hva ville vært spennende?" Der tenker du at det hadde vært spennende at Sam nesten dør og blir reddet av andre. Istedetfor at du spør om Sam hadde overlevd i en slik situasjon, så spør du om det hadde vært bra eller spennende at han overlevde en slik situasjon Og der ligger mye av grunnen til at de som har likt got så lenge, reagerer. For det er her det svikter. Vi har gått fra skrivemåte 1 til 2. Og det er mange som misliker hvordan historien skapt av skrivemåte 2 ender opp med å bli Quote Nå må folk slutte med sytingen og beundre serien for mange år med utrolige karakterer og en fantastisk historie. Avslutningen vil bli eksplosiv og stor. Det må vi tåle. Nei, det må vi ikke. Vi burde ikke stanse tenke bare fordi en serie har mange år på rumpa. tvert imot kan kritisk tanke hjelpe oss å se feil og kanskje hjelpe oss utvikle oss selv om vi noen gang skulle skrive en historie. Eller det kan hjelpe oss se aspekter ved ting som man kanskje ellers ville oversett. Denne tråden er åpen for både blodfans og de som er kritiske eller skuffet. Det blir feil å forsøke jage oss ut av tråden fordi dere ikke liker at vi diskuterer det vi misliker ved denne sesongen/ episoden Endret 30. april 2019 av Parkeringsvakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 30. april 2019 #3967 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) 51 minutter siden, Vampen skrev: Sesong 5 har også elementer fra bøkene. Jons story, hvor han blir drept, er feks fra bøkene. Jeg tror du må lese det du siterte en gang til, jeg har da aldri skrevet at ingenting etter sesong 4 er basert på bøker I det første innlegget du siterer skriver jeg at de ikke hadde noen gode bøker å basere serien på etter sesong 4. Det betyr altså at jeg mener de to siste bøkene ikke er spesielt gode. Videre er det slik at serien var temmelig lojal til bøkene til og med sesong 4. I sesong 5 og utover er det nokså lite som stemmer overens med de to siste bøkene, selv om det er noen hovedtrekk som mer eller mindre stemmer. Videre bygger nok også avslutningen på GRRM sine hovedtrekk om hvordan avslutningen skal være, som han selvsagt har gitt fra seg. Det er nok dessverre ikke D&D alene sin skyld at kvaliteten falt som en sten etter sesong 4, selve historien fra forfatteren ble etter hvert vesentlig svakere enn hva den var. De tre første bøkene, som de fire første sesongene er basert på, ble skrevet på noen få år. Og i løpet av de 20 neste årene er det bare kommet to bøker til, som ikke er i nærheten av de første tre i kvalitet. Dette er selvsagt GRRM fullstendig klar over, og det er derfor det tar så lang tid, og derfor bokserien trolig aldri blir fullført. GRRM innser at han ikke greide å skrive en god fortsettelse, og da er det like greit å la være. I TV-serien har man forsøkt å gjøre det beste ut av det. Jeg er egentlig ikke så veldig skuffet, for det var helt urealistisk å forvente at D&D skulle klare å komme opp med en fantastisk fortsettelse, når GRRM, hjernen bak historien, selv ikke greide det. Så kan man spørre hvorfor jeg gidder å se resten, men når man har fullført 95 % av noe man likte veldig godt i over halvparten, så fullfører man hele selv om kvaliteten har sunket som en sten, bare for å se hvordan det ender Endret 30. april 2019 av Hedersbrukeren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 30. april 2019 #3968 Del Skrevet 30. april 2019 2 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Tror ikke akkurat det er det folk sier heller. Hvorfor tror du at det er det folk reagerer mest på? Det er tvert imot hollywoodifiseringen det reageres mest på. Ikke fordi ingen setter hodene sammen og lager en plan i denne episoden, men for eks fordi at mange har nær døden øyeblikk men blir reddet i siste liten fordi serieforfatterne tenkte det ville bli spennende. Det finnes flere måter å skrive en historie på Du har for eks at du skaper en karakter med en personlighet som har sin måte å tenke og føle på, som er motivert av grunn x og y, som søker etter å oppnå z eller u. Du skriver da historien og historien formes av hvordan karakterene reagerer på det som skjer. Så du skriver en karakter som forsøker drepe Per, og da vil Siri og Kari reagere på sine måter på det, alt etter om de liker eller misliker Per, om de er moralsk imot drap osv. Og hva skjer om Siri forsøker stanse karakteren som drepte Per? Klarer hun å vinne over han? Hvordan reagerer morderen på at Siri blander seg inn? Osv Så har du en annen måte å skrive historie på, der du spør deg selv "hva ville vært kult? hva ville vært spennende?" Der tenker du at det hadde vært spennende at Sam nesten dør og blir reddet av andre. Istedetfor at du spør om Sam hadde overlevd i en slik situasjon, så spør du om det hadde vært bra at han overlevde en slik situasjon Og der ligger mye av grunnen til at de som har likt got så lenge, reagerer. For det er her det svikter. Vi har gått fra skrivemåte 1 til 2. Og det er mange som misliker hvordan historien skapt av skrivemåte 2 ender opp med å bli Nei, det må vi ikke. Vi burde ikke stanse tenke bare fordi en serie har mange år på rumpa. tvert imot kan kritisk tanke hjelpe oss å se feil og kanskje hjelpe oss utvikle oss selv om vi noen gang skulle skrive en historie. Eller det kan hjelpe oss se aspekter ved ting som man kanskje ellers ville oversett. Denne tråden er åpen for både blodfans og de som er kritiske eller skuffet. Det blir feil å forsøke jage oss ut av tråden fordi dere ikke liker at vi diskuterer det vi misliker ved denne sesongen/ episoden Prøver ikke jage noen ut. Jeg sier bare at folk må bli flinkere til å se det store bildet. Enkelte blodfans er elendige på akkurat dette. Mange er mer opptatt av hva som var istede for å fokusere på hva som kommer. GOT startet med å introdusere et enormt univers! Med utallige komplekse karakterer. Og alle disse har roller å fylle som skal få denne historien til en verdig avslutning. Vi er nå ved avslutningen. Se for dere en film. Man starter forsiktig. Mye info og historie skal brettes ut for seerne. Så skjer det jevnlig noe før historien eksploderer mot klimaks. 98% av alle historier har slike forløp. GOT kan ikke kjøre en historie nå mot slutten som minner om intrigene vi fikk i sesong 1-3. Det går ikke med tanke på hva som skal utfolde seg nå. De kan heller ikke slakte kjente karakterer over en lav sko for å tilfredstille fansen som ønsker shockvalue. De har roller å fylle ut mot de siste episodene. La oss se hva som skjer videre og dømme serien som en lang hendelse når det hele er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3969 Del Skrevet 30. april 2019 Det var en blanding av gode og dårlige øyeblikk. Sitter igjen med en bismak, og forstår dem som var skuffet over skribentene. Flott musikk, skuespillerprestasjoner, kostymer, omgivelser og CGI. Lyset fungerte bra på min tv. Dessverre en fordummende og klisjefylt handling og historiefortelling. Folk som synes episoden var så fantastisk må være mindre observante, eller ha svært lave forventninger. GoT er ikke ment å være realistisk. Men man har kunnet forvente en viss troverdighet og intelligens innenfor seriens egne rammer.Dothraki: Flott visuelt, og viser at en enkel fremstilling kan være vel så virkningsfull og dramatisk. Men idiotisk å sende dem ut alene, med eneste resultat å mate hæren til Night King og enda større trøbbel for resten.Strategi: Savnet oljehelling fra muren, og ventet på at det skulle komme hvert øyeblikk. Blir spennende å se hvordan kampen løses i bøkene, med tanke på at det der kun er ild som kan ta knekken på wights. Drageglass fungerer kun på white walkers, og dem er det få av. Resultatet blir kanskje det samme, men kampen må løses på en helt annen måte. Hvorfor ikke søle olje på hele plassen foran hæren, og la dragene tenne på mens de døde uvitende vandret over? Når katapulter først skal brukes, hvorfor ikke flere ganger? Grøften med trespyd kunne bremset angrepet ved å plasseres foran styrkene. Bål kunne lyst opp det stummende mørket foran dem, men hadde ikke gitt like god effekt og følelse av sårbarhet på tv-skjermen.Krypten: Her samles flere store ledere og en gjeng av de smarteste og mest erfarne folka i Westeros. Ingen av dem tenker på de døde i krypten. Dette var svakt og føles som en undervurdering av publikum. GoT har gjentatte ganger levert intelligente strategiske overraskelser, og spenning som trekker en helt inn i hendelsene. Dette var verken overraskende eller hadde sjokk-verdien de prøvde å skape. Enda mer ironisk ble det av at Tyrion tidligere snakket om hvordan han kunne gjøre en forskjell om han var oppe med de andre, og kanskje så noe som alle hadde oversett. Han overså isteden faren som lå rett rundt ham. Beleilig nok klarer alle kjente og kjære seg nede i krypten, uten noen måte å forsvare seg på annet enn å liste seg stille innover mens det pågår en massakre rundt dem.Dødsfall: Ingen flere trengte å dø. Jeg er fornøyd med alle som er igjen, og regner med at de trengs for å gjøre det siste store slaget viktigere. Men sett ikke da ubrukelige folk i umulige situasjoner. Sam fikk altfor mange frikort. Vi har sett umulige situasjoner før, som da Jon og gjengen var omringet av wights i nord. Men det balanserte akkurat på den fine linjen, der man fortsatt hadde hjertet i halsen og var virkelig usikker på hvordan det ville gå. Når man ser Sam falle eller gi opp 3-4 ganger slutter det å være spennende. Jon var fullstendig omringet av wights i et øyeblikk, og i neste scene har han plutselig laget en svær åpning. Lady Mormont, Theon og Jorah hadde alle fylt sine roller og hadde ingen større hensikt videre. Alle fikk en heltemodig og ærefull død. På den ene siden har GoT aldri handlet om å gi alle helter en rettferdig død der de ikke lenger har noe uoppgjort. På en annen side føles offeret deres helt meningsløst når 99% av deres medsoldater døde uansett.Night King og Brans rolle: Hele opplegget med Night King og Bran virker så overdrevent og ute av proposjoner i forhold til avrundingen på det hele. Gjennom 8 år blir man ledet til å tro at folk kjemper mindre, uviktige kamper seg imellom, mens den virkelige store faren henger over dem alle. Som om dette en dag skal gi dem en oppvekker. Men så viser det seg at det politiske dramaet og småkrigene egentlig var det store likevel. Plottet med at Night King er ute etter Bran virket også kunstig og forhastet, som noe de bare dyttet inn i første episode for å sette opp planen med Bran i hagen. Om Night King hadde drept Bran, hva da? Om dette var målet, hvorfor skulle han være motivert til å fortsette nedover? Jeg foretrekker vinklingen uten Night King, der man beholder mer av mystikken rundt white walkers og deres motivasjoner. Man trenger ikke lage flere nye spørsmål og scenarioer, spesielt når man ikke kan forsvare det med gjennomtenkte svar. Uten Night King involvert blir dette et stort slag som etterlater heltene våre sårbare og med sterkt reduserte styrker. Helt fair og interessant i seg selv. Det blir et steg på veien som bygger opp mot det siste store slaget, istedenfor at man blir litt snytt for noe man trodde var viktigere enn det var.Arya: Starter sterkt og bidrar i kampen. Hun tar imot ganske harde slag, og forståelig at dette vipper henne av pinnen. Men deretter bruker hun store deler av episoden på å løpe rundt, og gir inntrykk av fullstendig å ha mistet kontrollen og latt frykten overmanne seg. Borte er hennes overnaturlige evner og stålnerver som gjorde henne nærmest uovervinnelig i tidligere episoder. Når den røde damen minner henne på at hun er en drapsmaskin, går det liksom plutselig opp et lys opp for henne. «Ja, så klart, jeg bare stikker og kverker skurken nå jeg. At jeg ikke tenkte på det før. Ses da.» For deretter, som noen nevnte, at hun på ninjavis hopper ut av intet. Hun har i tillegg tatt seg forbi en massiv vegg av døde, selv om hun minutter tidligere strevde med å unngå et par stykker som gikk spredt rundt på måfå i biblioteket. Anonymkode: a0ce3...e69 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 30. april 2019 #3970 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns slutten på episode 3 var for enkel og billig. Måten ting ble avsluttet på. Anonymkode: aaec5...c5d Jepp, hadde liksom ikke helt den samme nerven som i kampen mellom the mountain og the red viper, for å si det forsiktig Helt utrolig at det er snakk om samme serie Endret 30. april 2019 av Hedersbrukeren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3971 Del Skrevet 30. april 2019 Herregud, slutt med den jævla whiningen, ingen bryr seg. Anonymkode: 6cdb2...6e0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 30. april 2019 #3972 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, slutt med den jævla whiningen, ingen bryr seg. Anonymkode: 6cdb2...6e0 Det er da ikke whining å konstatere at en serie har falt fra terningkast 6 til terningkast 2-3 i løpet av de siste sesongene Endret 30. april 2019 av Hedersbrukeren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 30. april 2019 #3973 Del Skrevet 30. april 2019 Just now, HarryDotter said: Prøver ikke jage noen ut. Jeg sier bare at folk må bli flinkere til å se det store bildet. Enkelte blodfans er elendige på akkurat dette. Mange er mer opptatt av hva som var istede for å fokusere på hva som kommer. GOT startet med å introdusere et enormt univers! Med utallige komplekse karakterer. Og alle disse har roller å fylle som skal få denne historien til en verdig avslutning. Vi er nå ved avslutningen. Se for dere en film. Man starter forsiktig. Mye info og historie skal brettes ut for seerne. Så skjer det jevnlig noe før historien eksploderer mot klimaks. 98% av alle historier har slike forløp. GOT kan ikke kjøre en historie nå mot slutten som minner om intrigene vi fikk i sesong 1-3. Det går ikke med tanke på hva som skal utfolde seg nå. De kan heller ikke slakte kjente karakterer over en lav sko for å tilfredstille fansen som ønsker shockvalue. De har roller å fylle ut mot de siste episodene. La oss se hva som skjer videre og dømme serien som en lang hendelse når det hele er over. Du nevner intriger igjen, hva med hollywoodifiseringen jeg snakket om som hovedproblemet? Ingen forventer særlige nye intriger nå, selv om det muligens er hint om det når det gjelder for eks sansa/ tyrion (tyrion delt mellom the north og dany), samt jon/ dany har fortsatt sin tronarvinggreie som er ganske ny. Det er heller ikke slakting for shock value folk reagerer på, det er at hovedpersoner i situasjoner der alle uviktige personer dør, overlever bare fordi de er hovedpersoner. Leste du noe av det jeg skrev? Eller bare forstod du ikke hva jeg mente? Om noe var uklart i innlegget mitt, spør gjerne, jeg kan forklare. Her svarer du egentlig ikke på det jeg sa, så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dine intensjoner. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Herregud, slutt med den jævla whiningen, ingen bryr seg. Anonymkode: 6cdb2...6e0 Som sagt, du kan ikke jage mennesker med meninger du ikke liker ut av tråden. Du kan alltids lage en tråd ala "got- tråden der det er forbudt med negative meninger". Eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 30. april 2019 #3974 Del Skrevet 30. april 2019 Tyrion sin historie i de fire første sesongene var rett og slett fullstendig episk. Men hva har skjedd i de fire siste sesongene? Han har blitt omgjort til en statist. Som tidligere nevnt, hadde de virkelig ikke noe bedre å finne på skulle de tatt ham av dage, om enn bare for å få et nytt «sjokk». Og det ville det nok blitt, ingen hadde ventet det Men nå er det for sent for noe sånt, lite vits å ha ham med i bakgrunnen i fire sesonger bare for å drepe ham i slutten av serien 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3975 Del Skrevet 30. april 2019 5 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Det er da ikke whining å konstatere at en serie har falt fra terningkast 6 til terningkast 2-3 i løpet av de siste sesongene Mener du. Du kan ikke presentere dine personlige meninger som fakta, for det er de faktisk ikke. Anonymkode: 6cdb2...6e0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3976 Del Skrevet 30. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du. Du kan ikke presentere dine personlige meninger som fakta, for det er de faktisk ikke. Anonymkode: 6cdb2...6e0 Jeg syns det er veldig interessant å lese innleggene i denne tråden, men nå er det mye whining, lite konstruktive innlegg hvor en ikke tar seg tid til å reflektere og forsøke å se «the bigger picture.» Denne lite konstruktive klagingen er bare kjedelig å lese. Anonymkode: 15840...4fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. april 2019 #3977 Del Skrevet 30. april 2019 21 timer siden, Mrs Robinson skrev: Konstruktivt. Det er vanskelig å finne noe konstruktivt å si om denne søpla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. april 2019 #3978 Del Skrevet 30. april 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Han lokket fram the night king, det var planen fra forrige episode. Anonymkode: ab14a...b8b Og planen etter at NK hadde blitt lokket frem..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3979 Del Skrevet 30. april 2019 13 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Som sagt, du kan ikke jage mennesker med meninger du ikke liker ut av tråden. Du kan alltids lage en tråd ala "got- tråden der det er forbudt med negative meninger". Eller noe sånt Unnskyld meg, men hvem her er det som som «angriper» brukere og kaller de for lite intelligente og påstår at de ikke forstår «high-fantasy»-sjangeren fordi de liker episodene, mens argumentene de serverer er syltynne eller så har de ikke andre argumenter enn at debattmostanderne er «dumme.» En bør tåle å å få motsvar, men å ty til personangrep i mangel på argumenter er ikke greit. Det er også litt teit å klage over at en har en dårlig dag og dermed ikke takler at folk er uenig med en. Sånn. Nok avsporing fra meg nå. Anonymkode: 15840...4fd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3980 Del Skrevet 30. april 2019 3 minutter siden, jabx skrev: Det er vanskelig å finne noe konstruktivt å si om denne søpla. Ja, hva med å slutte å se på denne «spøla» da?! Og hva med å argumenter istedenfor å lire av seg usaklig nonsense? Anonymkode: 15840...4fd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå