kråkefjas Skrevet 1. juni 2012 #362 Skrevet 1. juni 2012 Jeg ble veeeldig fasinert av sesong en, men har ikke kanalden sesong to går på Skikkelig leit! Bruk tre hjerneceller så finner du sikkert en løsning 1
Spiralis Skrevet 1. juni 2012 #363 Skrevet 1. juni 2012 Bruk tre hjerneceller så finner du sikkert en løsning Dersom du har mange hjerneseller og løsningen så kan du jo fortelle meg den framfor å være syrlig. 2
kråkefjas Skrevet 1. juni 2012 #364 Skrevet 1. juni 2012 Dersom du har mange hjerneseller og løsningen så kan du jo fortelle meg den framfor å være syrlig. Jeg kan ikke fortelle deg det uten å bryte kvinneguidens reglement. Hvis du ikke tar det etter det hintet også så får du vel bare vente.
Spiralis Skrevet 1. juni 2012 #365 Skrevet 1. juni 2012 Jeg kan ikke fortelle deg det uten å bryte kvinneguidens reglement. Hvis du ikke tar det etter det hintet også så får du vel bare vente. Å sånn ja.
MaiTai Skrevet 1. juni 2012 #366 Skrevet 1. juni 2012 Jeg ble veeeldig fasinert av sesong en, men har ikke kanalden sesong to går på Skikkelig leit! Ikke jeg heller :gjeiper: Ser på det på en annen måte. Jeg tror ikke sesong to har kommet på norske kanaler enda(?)
Katniss Skrevet 1. juni 2012 #367 Skrevet 1. juni 2012 Følger denne tråden norsk eller amerikansk sendetid?
MaiTai Skrevet 1. juni 2012 #368 Skrevet 1. juni 2012 Følger denne tråden norsk eller amerikansk sendetid? Amerikansk. Det blir ihvertfall snakket om episodene som kommer ut natt til mandag norsk tid. Så det er bare å diskutere alt du har sett
Katniss Skrevet 1. juni 2012 #369 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Amerikansk. Det blir ihvertfall snakket om episodene som kommer ut natt til mandag norsk tid. Så det er bare å diskutere alt du har sett Takk. Jeg følger amerikansk sendetid selv. Og siden jeg ikke har lest bøkene og ikke vil spoiles, tror jeg har funnet min nye favoritttråd på KG. Endret 1. juni 2012 av Katniss
MaiTai Skrevet 1. juni 2012 #370 Skrevet 1. juni 2012 Takk. Jeg følger amerikansk sendetid selv. Og siden jeg ikke har lest bøkene og ikke vil spoiles, tror jeg har funnet min nye favoritttråd på KG. 1
Gjest Armule Skrevet 2. juni 2012 #371 Skrevet 2. juni 2012 Takk. Jeg følger amerikansk sendetid selv. Og siden jeg ikke har lest bøkene og ikke vil spoiles, tror jeg har funnet min nye favoritttråd på KG. Anbefaler deg å ikke kikke så veldig langt bakover i tråden! Gjorde dette selv når jeg fant denne tråden, og der lå det en god del spoilers gitt.. Ikke fra selve tv-serien, men fra folk som har lest bøkene og lagt til informasjon om det. Rapporterte den jeg så, men kan ikke garantere at det ligger mer bak der
Sukkerklumpen! Skrevet 4. juni 2012 #374 Skrevet 4. juni 2012 Faktisk 305 dager igjen til neste sesong!
Katniss Skrevet 4. juni 2012 #376 Skrevet 4. juni 2012 Faktisk 305 dager igjen til neste sesong! Samtidig som jeg gleder meg over fantastisk utviklingen i finalen er jeg veldig trist over at det er nesten et helt år igjen. Eller 305 dager som du har telt.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #378 Skrevet 5. juni 2012 Hva skjedde egentlig med daenarys? Plutselig bare satte hun fyr på duden og var fri
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #379 Skrevet 5. juni 2012 Syns faktisk det er litt dumt av HBO at det er nesten et år mellom hver episode. Hvorfor er det sånn? Hvorfor kunne de ikke hatt en vårsesong og en høstsesong slik som andre serier har? Skjønner jo at serien tar en stund å spille inn, men SÅ lenge liksom? Det er så mange karakterer at jeg føler jeg kommer til å glemme historien til, i alle fall etter sesong 2 hvor så mange nye har blitt introdusert..
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #380 Skrevet 5. juni 2012 Syns faktisk det er litt dumt av HBO at det er nesten et år mellom hver episode. Hvorfor er det sånn? Hvorfor kunne de ikke hatt en vårsesong og en høstsesong slik som andre serier har? Skjønner jo at serien tar en stund å spille inn, men SÅ lenge liksom? Det er så mange karakterer at jeg føler jeg kommer til å glemme historien til, i alle fall etter sesong 2 hvor så mange nye har blitt introdusert.. Mente sesong så klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå