Muscae Skrevet 9. august 2017 #3081 Del Skrevet 9. august 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om man blir kastet i sjøen noen cm fra kanten av en marbakke, da burde man kanskje se kanten og ikke plutseilg bli teleportert til et sted med sjø så langt øyet kan se på alle kanter? Du later til å være hjernevasket, og godtar alt som skjer som fantastisk og perfekt. Lik tyskerne var blendet av alt Hitler sa på 30-tallet. Hva blir det neste? Daenerys får plutselig følelser for Davos, og alle hjerter gleder seg. "Ja, dette var fantastisk godt laget av de suverene manusforfatterne!". Spiller ingen rolle hva de gjør, alt er genialt, alt er utrolig. Anonymkode: 82242...6a7 Kan du ikke skrive med nick, så man kan blokkere deg og det sure oppgulpet ditt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 9. august 2017 #3082 Del Skrevet 9. august 2017 4 timer siden, murray skrev: Jeg tror også Dany kommer til å bli mad king 2.0. Hun er på god vei dit. På hvilken måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3083 Del Skrevet 9. august 2017 Reaksjonene på Burlington Bar Anonymkode: 15840...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3084 Del Skrevet 9. august 2017 6 timer siden, HarryDotter skrev: Nå har jeg riktignok aldri hatt noe positivt inntrykk av hverken Stannis eller Robert i denne serien. Jeg digga scenen når Stannis døde. Han fortjente det. Samme med Robert. Grunnen til at så mange likte både Ned, Rob og Jon Snow, er at de alle hadde rene motiver. Ja de kan drepe folk som prøver drepe dem. De kan være harde når det trengs, men grunnmotivene og handlingene deres er basert på et ønske om å tjene kongeriket og folket til det beste. Ikke deres egoistiske trang til tronen og kronen. Dany VAR der hun også i de første 4 sesongene. Jeg heiet på henne! Hun viste ikke fienden nåde! Var beinhard mot de som gjorde urettferdighet, men også god og rettferdig mot de som fortjente det. Nå går hun stort sett bare rundt å syter. Hun snerrer mot alle som rådgir henne. Truer med å brenne dem levende. "Bend your knee to me Snow!!" Litt andre takter enn det vi er vandt med fra den kanten. Desto nærmere hun har kommet tronen, desto større bitch har hun blitt. Jeg tror hun arver galskapen slekta hennes har ved å sitte ved makten. Tipper hun kommer til å klikke med dragene sine og brenne lorder og folk som viser tegn til motstand mot henne. Da vil selv Tyrion vende seg mot henne. Dany er ikke skikket til å sitte på tronen. Det er kun Snow som er igjen, som bør ta den plassen. Han har hatt en lang vei å gå og har aldri veket fra sin moral eller sine prinsipper. Derfor liker alle Jon Snow, mens flere nå vender seg mot Dany. Men Jon gidder jo ikke en gang kjempe for tronen, fordi han ikke vil ha den. Nå vet han riktignok ikke at han har et claim på tronen, men jeg garanterer at han ikke vil ha den. Så han er utelukket sånn sett. Og når det kommer til Dany så må det da være lov til å bli sur når ting ikke gikk som planlagt. Jeg og hadde blitt ganske sur om det kom en hør og drepte mine allierte, herregud liksom. Anonymkode: c86d3...1c2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 9. august 2017 #3085 Del Skrevet 9. august 2017 Lo godt av dette. Fin oversikt for å se hvem står igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. august 2017 #3086 Del Skrevet 10. august 2017 Hvis det blir sex mellom Dany og Jon så blir det epic boat sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3087 Del Skrevet 10. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Om man blir kastet i sjøen noen cm fra kanten av en marbakke, da burde man kanskje se kanten og ikke plutseilg bli teleportert til et sted med sjø så langt øyet kan se på alle kanter? Du later til å være hjernevasket, og godtar alt som skjer som fantastisk og perfekt. Lik tyskerne var blendet av alt Hitler sa på 30-tallet. Hva blir det neste? Daenerys får plutselig følelser for Davos, og alle hjerter gleder seg. "Ja, dette var fantastisk godt laget av de suverene manusforfatterne!". Spiller ingen rolle hva de gjør, alt er genialt, alt er utrolig. Anonymkode: 82242...6a7 Du vet at det er en fiktiv serie og ikke virkeligheten? Hjernevasket og Hitler Anonymkode: 37b19...2c4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3088 Del Skrevet 10. august 2017 Hvorfor er "white walkers" så forbanna treige med å komme seg over den muren, og begynne å slåss? Anonymkode: 53c20...779 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3089 Del Skrevet 10. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er en fiktiv serie og ikke virkeligheten? Hjernevasket og Hitler Anonymkode: 37b19...2c4 Ja, en fiktiv serie hvor kvaliteten har sunket som en stein, det er jo hele poenget. Anonymkode: 82242...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3090 Del Skrevet 10. august 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er "white walkers" så forbanna treige med å komme seg over den muren, og begynne å slåss? Anonymkode: 53c20...779 Nok en logisk brist fra D&D. På den tiden Jon bruker fra å reise fra muren, via Winterfell og til Dragonstone skulle man tro Nattkongen også hadde greid å bevege seg et par km, men dengang ei. Anonymkode: 82242...6a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3091 Del Skrevet 10. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok en logisk brist fra D&D. På den tiden Jon bruker fra å reise fra muren, via Winterfell og til Dragonstone skulle man tro Nattkongen også hadde greid å bevege seg et par km, men dengang ei. Anonymkode: 82242...6a7 Har du seriøst ikke noe annet å gjøre enn å klage på fuckings alt? 6a7, hvorfor ser du på serien? Anonymkode: ee0ad...f48 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. august 2017 #3092 Del Skrevet 10. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok en logisk brist fra D&D. På den tiden Jon bruker fra å reise fra muren, via Winterfell og til Dragonstone skulle man tro Nattkongen også hadde greid å bevege seg et par km, men dengang ei. Anonymkode: 82242...6a7 Sa ikke Benjen noe om spells som skogensbarn hadde laget i muren, de stopper de døde intill de er ødelagte. Benjen kan ikke gå igjennom muren lengre pga han er død. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3093 Del Skrevet 10. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er en fiktiv serie og ikke virkeligheten? Hjernevasket og Hitler Anonymkode: 37b19...2c4 Som sagt, vanskelig å ta vedkommende seriøst. Å få en diskusjon om GoT til å handle om Hitler og hjernevasking er egentlig ganske imponerende Anonymkode: 15840...4fd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 10. august 2017 #3094 Del Skrevet 10. august 2017 Hvorfor avviste Bran Meera uten å takke henne! Meera er jo varm på Bran:) og der burde han ha sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2017 #3095 Del Skrevet 10. august 2017 1 time siden, Anciol skrev: Hvorfor avviste Bran Meera uten å takke henne! Meera er jo varm på Bran:) og der burde han ha sett Fordi Bran har blitt en slags munk. The three eyed raven. Han har på en måte blitt "mannen i treet". Han er bare et slags medium som forteller om synene sine. Han bryr seg hverken om familie eller venner lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2017 #3096 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) På 8/9/2017 den 17.22, AnonymBruker skrev: Men Jon gidder jo ikke en gang kjempe for tronen, fordi han ikke vil ha den. Nå vet han riktignok ikke at han har et claim på tronen, men jeg garanterer at han ikke vil ha den. Så han er utelukket sånn sett. Og når det kommer til Dany så må det da være lov til å bli sur når ting ikke gikk som planlagt. Jeg og hadde blitt ganske sur om det kom en hør og drepte mine allierte, herregud liksom. Anonymkode: c86d3...1c2 Derfor jeg håper Jon "vinner" tronen. Da er det ingen potensielle tyranner levende som kan gjøre krav på den. Cersei dauer 100% sikkert. Tipper Tyrion vender Dany ryggen når hun klikker og blir tyrann. Kanskje Snow dreper Dany? Kanskje white walkers ikke blir beseiret? At de dreper absolutt alle og det er det? George Martin er trolig til det. Han har bekreftet at serien ender bittersøtt. Endret 10. august 2017 av HarryDotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. august 2017 #3097 Del Skrevet 10. august 2017 Gendry kommer med robåten sin etter alt er over å tar tronen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3098 Del Skrevet 10. august 2017 Bare jeg som fikk frysninger av denne? Damn those Dothrakis!! Anonymkode: aba6f...0b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. august 2017 #3099 Del Skrevet 10. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #3100 Del Skrevet 10. august 2017 Kanskje Edmure Tully ender opp på tronen til slutt? Anonymkode: 82242...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå