AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2981 Del Skrevet 7. august 2017 13 timer siden, Sheherasade skrev: Så du er ikke enige i at de som lager musikk eller underholdning digitalt har rett til å få betalt fra alle de som benytter seg av det de har laget? Du driter i åndsverkloven? Å tenke at tyveri kun gjelder fysiske gjenstander er en veldig gammeldags tankegang. Hvordan skal musikere og filmbransjen overleve da, tenker du? Dette har null relevans til det som har blitt snakket om. Om du har betalt for en CD, så gjør du ingen skade om du i tillegg laster ned den CD-en- du har allerede betalt for den Anonymkode: 85e83...649 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 7. august 2017 #2982 Del Skrevet 7. august 2017 Uff, fikk med meg at episode 4 liksom skulle være den beste episoden i historien, så da ble kanskje forventningene litt høye En drage som spyr ut ild = tidenes episode? Nei, det kreves nok litt mer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2983 Del Skrevet 7. august 2017 14 timer siden, Macaroni skrev: Når klokka legges de nye episodene ut på norsk HBO? Når klokka..? Hvem klokkeslett, heter det! Anonymkode: 82242...6a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 7. august 2017 #2984 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Å herre for en bra avslutning på den siste episoden. Endret 7. august 2017 av AnonymSjiraff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2985 Del Skrevet 7. august 2017 Bare en ting å si om denne episoden. Oh. My. God. Beste GOT-episoden for min del. Anonymkode: 157d3...5af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 7. august 2017 #2986 Del Skrevet 7. august 2017 Arme drage , håper den klarer før eller siden å lage stekt biff av Bronn, Jaime og Cersei;) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 7. august 2017 #2987 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare en ting å si om denne episoden. Oh. My. God. Beste GOT-episoden for min del. Anonymkode: 157d3...5af Vet ikke om jeg vil si det var den beste, men det er kun fordi det er såpass mange gode episoder i serien at jeg ikke klarer å si hvilken som er min favoritt. Super episode og gleder meg enormt til neste episode. Ikke bare pga avslutningen av episoden, men også Arya og Littlefinger. Endret 7. august 2017 av AnonymSjiraff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2988 Del Skrevet 7. august 2017 42 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Ikke bare pga avslutningen av episoden, men også Arya og Littlefinger. Hva mener du med dette? Anonymkode: 82242...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. august 2017 #2989 Del Skrevet 7. august 2017 17 timer siden, Sheherasade skrev: Så du er ikke enige i at de som lager musikk eller underholdning digitalt har rett til å få betalt fra alle de som benytter seg av det de har laget? Du driter i åndsverkloven? Å tenke at tyveri kun gjelder fysiske gjenstander er en veldig gammeldags tankegang. Hvordan skal musikere og filmbransjen overleve da, tenker du? Brudd på åndsverkloven er ikke tyveri. Jeg har ikke sagt noe om noen har rett til noe som helst. Jeg har påpekt at det per definisjon ikke er tyveri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. august 2017 #2990 Del Skrevet 7. august 2017 Mye Plot Armor ute og går nå synes jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2991 Del Skrevet 7. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har null relevans til det som har blitt snakket om. Om du har betalt for en CD, så gjør du ingen skade om du i tillegg laster ned den CD-en- du har allerede betalt for den Anonymkode: 85e83...649 Ved å laste ned er du med på å opprettholde etterspørselen etter ulovlig tilgjengelig materiale. Selvfølgelig er de som benytter seg av ulovlig materiale en del av problemet, SELV OM de betaler for den lovlige varianten i tillegg. Nå stikker du bare huet i sanda. Hadde folk i det minste kunne vært ærlige hadde det jo vært en sak. Men å bortforklare slik er bare teit. Stå i det minste for det du gjør. Anonymkode: d493a...64f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. august 2017 #2992 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når klokka..? Hvem klokkeslett, heter det! Anonymkode: 82242...6a7 Det blir enda mer feil! Det mest riktige er å si "Hvilket klokkeslett" Forresten enig i at det var en fantastisk episode. Mange møter, både helt og delvis (Bronn så jo ikke at Tyrion sto der) og lurer på om Arya må stryke Littlefinger delvis av listen. Hun ser jo at han har en rolle å spille for hennes søster, så da bør hun se det an litt. Endret 7. august 2017 av sofie777 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2993 Del Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Vet ikke om jeg vil si det var den beste, men det er kun fordi det er såpass mange gode episoder i serien at jeg ikke klarer å si hvilken som er min favoritt. Super episode og gleder meg enormt til neste episode. Ikke bare pga avslutningen av episoden, men også Arya og Littlefinger. Fantastisk episode! "Who taught you to do that?" "No one." Anonymkode: 15840...4fd 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2994 Del Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når klokka..? Hvem klokkeslett, heter det! Anonymkode: 82242...6a7 Hvem klokkeslett? Det er jo like feil som "når klokka". "Hvilket klokkeslett" er det riktig å si. Anonymkode: 15840...4fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2995 Del Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, Anciol skrev: Arme drage , håper den klarer før eller siden å lage stekt biff av Bronn, Jaime og Cersei;) Håper ikke Drogon dør, men er redd for at den gjør det, hvis ikke kommer den til å være skadet og kan ikke bli brukt i noen kamper framover - men bedre det enn at den dør. Det er meningsløst hvis de blir drept da de kan bli brukt mot White Walkerne. Jeg har mange favoritter i serien, men dragene står høyt for min del. Anonymkode: 15840...4fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2996 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med dette? Anonymkode: 82242...6a7 Har du fulgt med på serien eller? Anonymkode: 15840...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2997 Del Skrevet 7. august 2017 59 minutter siden, sofie777 skrev: Det blir enda mer feil! Det mest riktige er å si "Hvilket klokkeslett" Forresten enig i at det var en fantastisk episode. Mange møter, både helt og delvis (Bronn så jo ikke at Tyrion sto der) og lurer på om Arya må stryke Littlefinger delvis av listen. Hun ser jo at han har en rolle å spille for hennes søster, så da bør hun se det an litt. Har Littlefinger noen gang vært på Arya sin liste? Anonymkode: 82242...6a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2998 Del Skrevet 7. august 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fulgt med på serien eller? Anonymkode: 15840...4fd Ja. Arya og Littlefinger, har vel aldri vært noe spesielt mellom dem? Anonymkode: 82242...6a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2999 Del Skrevet 7. august 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem klokkeslett? Det er jo like feil som "når klokka". "Hvilket klokkeslett" er det riktig å si. Anonymkode: 15840...4fd Herregud, kan ikke dere som kverulerer om piratkopiering og rettskrivning ta å klebbe igjen, det er overhodet ikke relevant. Anonymkode: c86d3...1c2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3000 Del Skrevet 7. august 2017 Har hørt att det har kommet lekkasjer om hva som skal skje i år. Mange som driver å "hinter" i denne tråden. Later liksom som om de "tror" sånn og sånn, for att dem skal virke smarte når det dem "trodde"/"håpte" skulle skje skjer.. Anonymkode: 53eb3...b3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå