NoDiggity Skrevet 4. august 2017 #2921 Del Skrevet 4. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har sett episodetraileren for episode 4? Får en litt ekkel følelse av at little finger enten blir drept eller finner på noe faenskap selv... Anonymkode: d3894...386 Pga bildet av han fulgt av Brienne med sverdet? Det hadde vel egentlig ikke gjort noe om han ble drept, men jeg orker ikke mer innblanding fra hans side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 4. august 2017 #2922 Del Skrevet 4. august 2017 Føler at traileren i hvert fall bekreftet et offisielt samarbeid mellom Jon og Daenerys. Men ser ikke noe til Arya Skal vi se så lite til henne hele sesongen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 4. august 2017 #2923 Del Skrevet 4. august 2017 Spoiler fra Dagbladet: ifbm med hackerangrepet mot HBO, stjal de episode 4 også. Ligger visst ute på nett sted. Nå blir vel piratene og de utålmodige glad. Selv klarer jeg å vente til mandag til den blir offisielt tilgjengelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2924 Del Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, Devilheart skrev: Spoiler fra Dagbladet: ifbm med hackerangrepet mot HBO, stjal de episode 4 også. Ligger visst ute på nett sted. Nå blir vel piratene og de utålmodige glad. Selv klarer jeg å vente til mandag til den blir offisielt tilgjengelig. Kjedelig. Episode 4 er lagt ut på de mest kjente streaming-sidene. Frister å se epsidoen, men gjør det ikke av prinsipp. Anonymkode: 15840...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 4. august 2017 #2925 Del Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, Devilheart skrev: Spoiler fra Dagbladet: ifbm med hackerangrepet mot HBO, stjal de episode 4 også. Ligger visst ute på nett sted. Nå blir vel piratene og de utålmodige glad. Selv klarer jeg å vente til mandag til den blir offisielt tilgjengelig. Enig. Synes ikke det er riktig å støtte den slags tyveri. Klarer faktisk å vente til mandag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 4. august 2017 #2926 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig. Episode 4 er lagt ut på de mest kjente streaming-sidene. Frister å se epsidoen, men gjør det ikke av prinsipp. Anonymkode: 15840...4fd Samme her og synes det å diskutere episodene og teoriene og mye av det forsvinner jo om man ser episodene før andre eller leser spoilere. Man mister jo også opplevelsen av serien om man leser spolere før man ser serien. Endret 4. august 2017 av AnonymSjiraff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 4. august 2017 #2927 Del Skrevet 4. august 2017 På 3. august 2017 den 17.23, Muscae skrev: Jeg håper de tar knekken på Cersei ganske fort, les: i denne sesongen. Jeg vil gjerne ha mer av fokuset nordover snart. Hvilke av Stark-barna (inkl Jon) kommer ikke til å overleve serien, tror dere? Så mange av hovedpersonene har blitt plukket vekk en etter en, og jeg nekter å tro at noen av dem er fredet lenger. Jeg håper Jon får leve, jeg føler at det er en del historie igjen i ham, når det viser seg at han er en Targaryen, og han har jo allerede dødd en gang. Jeg håper virkelig at Arya får leve, for hun har jo faktisk brukt en del år på å bli den hun er, og det er dumt om alt det blir forgjeves om hun dør før slaget virkelig setter i gang. På den andre siden er jeg ikke sikker på hvordan hun kan bruke sine mange ansikter mot the white walkers. Når jeg tenker meg om kan det hende hun ikke er blant dem som står igjen til siste slutt, men jeg håper det, for hun er min favoritt. Jeg husker når jeg leste bøkene (hadde ikke sett serien enda) og jeg alltid likte best å lese hennes historie. På slutten av et kapittel - jeg tror det var om the Red Wedding, om jeg ikke husker feil - sto det noe sånt som at hun fikk en øks i hodet og alt ble svart. Da tenkte jeg at "nei, nå gir jeg meg. De kan ikke ta livet av Arya!" Men så var det heldigvis baksiden av en øks hun hadde fått i hodet, og det gikk bra... Bran må nesten overleve, for han er the three eyed raven. Da gjenstår Sansa. Jeg tenker at Sansa er den som er "minst viktig" i den store sammenhengen fremover, og derfor kanskje ikke overlever til siste slutt. Det ville være veldig "happy ending"-klisje om alle de gjenværende Stark-barna overlever, etter min mening. Jeg håper Tyrion overlever også, som den siste Lannister. Jamie er jeg litt sånn frem og tilbake på, på den ene siden har han vist seg å være en god mann, feks ovenfor Brienne, Catelyn og Tyrion, men på den annen side er han fullstendig trollbunden av sin søster, og gjør at hun ber ham om. Nei, Tyrion kan godt bli den eneste som skal føre slekten videre, for min del. Håper Sansa dør hvis en av Starkene skal dø, hvis de tar Arya er det uendelig trist. Jeg tror Jamie har mye potensiale når det er slutt på Cersei. Enig i at det har vært mye fokus på henne, og hele spillet hennes begynner å bli kjedelig. Jeg synes det var dødskult i slutten av forrige sesong, når hun sprengte i stykker alle, men nå holder det. Jeg føler det er på tide å ta farvel. Jeg liker egentlig ikke Tyrion, vet ikke hvorfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 4. august 2017 #2928 Del Skrevet 4. august 2017 4 minutter siden, NoDiggity skrev: Håper Sansa dør hvis en av Starkene skal dø, hvis de tar Arya er det uendelig trist. Jeg tror Jamie har mye potensiale når det er slutt på Cersei. Enig i at det har vært mye fokus på henne, og hele spillet hennes begynner å bli kjedelig. Jeg synes det var dødskult i slutten av forrige sesong, når hun sprengte i stykker alle, men nå holder det. Jeg føler det er på tide å ta farvel. Jeg liker egentlig ikke Tyrion, vet ikke hvorfor. Enig i alt. Unntatt Tyrion. Han er bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 4. august 2017 #2929 Del Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Sheherasade skrev: Enig i alt. Unntatt Tyrion. Han er bra! Venninnen min elsker han også, jeg syntes han var så kvalm og vulgær i starten og har ikke likt han etter det. Men han er jo egentlig omtrent den mest uskyldige du finner i hele serien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 4. august 2017 #2930 Del Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, NoDiggity skrev: Venninnen min elsker han også, jeg syntes han var så kvalm og vulgær i starten og har ikke likt han etter det. Men han er jo egentlig omtrent den mest uskyldige du finner i hele serien Men det var jo fordi han var dønn ulykkelig. Ble hatet og undervurdert av hele familien. Likevel så vi jo at han hadde et godt hjerte helt fra starten. Og nå har han liksom funnet sin plass i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 4. august 2017 #2931 Del Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, Sheherasade skrev: Men det var jo fordi han var dønn ulykkelig. Ble hatet og undervurdert av hele familien. Likevel så vi jo at han hadde et godt hjerte helt fra starten. Og nå har han liksom funnet sin plass i verden. Sant, er det noe jeg liker/likte ved han, så er det dog alle gangene han satt på plass Joffrey 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2932 Del Skrevet 4. august 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig. Episode 4 er lagt ut på de mest kjente streaming-sidene. Frister å se epsidoen, men gjør det ikke av prinsipp. Anonymkode: 15840...4fd Nei, venter heller til etter den er sendt, og laster den ned da. Bedre kvalitet! Anonymkode: 82242...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2933 Del Skrevet 4. august 2017 14 minutter siden, NoDiggity skrev: Jeg liker egentlig ikke Tyrion, vet ikke hvorfor. Er nok fordi en viss irriterende bruker hadde han som avatar her. Anonymkode: 82242...6a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2934 Del Skrevet 4. august 2017 24 minutter siden, Sheherasade skrev: Enig. Synes ikke det er riktig å støtte den slags tyveri. Klarer faktisk å vente til mandag. Du har HBO-abonnement, altså? Anonymkode: 82242...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2935 Del Skrevet 4. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig. Episode 4 er lagt ut på de mest kjente streaming-sidene. Frister å se epsidoen, men gjør det ikke av prinsipp. Anonymkode: 15840...4fd Kan du linke til en Ok streaming-side? jeg vil see, og aner ikke hvilke sider som er Ok og ikke. Anonymkode: c86d3...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 4. august 2017 #2936 Del Skrevet 4. august 2017 Spennende sesong så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 4. august 2017 #2937 Del Skrevet 4. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du linke til en Ok streaming-side? jeg vil see, og aner ikke hvilke sider som er Ok og ikke. Anonymkode: c86d3...1c2 Den lekkede ligger nok ikke ute på de ordinære sidene. Er vel heller ikke lov å gi ut piratsider her tror jeg. Men om du bruker huet litt og gjør et kjapt søk er den ikke så vanskelig å finne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2938 Del Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Devilheart skrev: Den lekkede ligger nok ikke ute på de ordinære sidene. Er vel heller ikke lov å gi ut piratsider her tror jeg. Men om du bruker huet litt og gjør et kjapt søk er den ikke så vanskelig å finne. Problemet er at når man leter etter streaming-sider så finner man så mye drit! Noen er oversvømt av reklame, og så virker ikke en gang linkene. Derfor bruker jeg ikke slike sider, men nå som GoT er lekket så frister det jo veldig! Anonymkode: c86d3...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #2939 Del Skrevet 4. august 2017 Det er sikkert ikke så god kvalitet på episoden som er lekket ut. Mens vi venter på 4 episoden kan vi se på denne traileren, gleder meg til mandag! Anonymkode: 15840...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #2940 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg har en HBO-konto, men jeg er dessverre altfor svak og måtte bare se episode 4 (ja, jeg skammer meg litt), men fy for en episode! Tror det er den beste GoT-episoden jeg har sett! Jeg satt og skalv deler av episoden, dette er ikke bra for hjertet! Dere har masse å glede dere til!!! Skal selvfølgelig ikke spoile! Anonymkode: 15840...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå