ops2 Skrevet 8. mai 2019 #4301 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Ok, store ting har lekket. Fra episode 7 og 8. 5 og 6. Jeg har lest de, og jeg håper det er HBO som har sluppet et falskt sammendrag. Jeg har lest tidligere at de har skrevet 2 forskjellige episode 8. Kanskje nettopp for at den ekte slutten ikke blir lekket ut. Men på den andre side, så hadde den lekkasjen med ting fra episode 3 og 4 som har skjedd. Den som lekker hevder å jobbe med spesialeffekter, så han har fått vite ting gjennom det. - Som at isdragen blir såret, og "isild" kommer ut av halsen på den. - At Jaime drar tilbake til Cersei. - At Euron dreper en av dragene. - At "The Mountain" halshugger Missandrei. Jeg kommer ikke til å linke, fordi det er altfor fristende å klikke på en link. Mulig at noen klikker, og angrer seg etterpå. Hvis noen virkelig vil vite, så får de søke selv. Endret 8. mai 2019 av ops2 rettet antall episoder, det var en inkurie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 8. mai 2019 #4302 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: De aller fleste skjønner at bokserien mest sannsynlig aldri kommer til å bli fullført, med tanke på George’s alder og det at første bok er 23 år gammel og at han ikke har klart å fullføre 6. bok i løpet av disse 8 årene siden 5. bok ble utgitt. Så du bør vel ikke glede deg så alt for mye akkurat.. Anonymkode: aba6f...0b6 Jeg håper dødsboet hans utgir bøkene. GRRM sitter på de fordi han har blitt så gammel at han ikke klarer å bestemme seg for om de er ferdige eller ikke. Jeg vedder på at de er 99,99% ferdigskrevet, og at GRRM er en slem gammel gubbe som liker å holde folk på pinebenken. Edit: For å ikke høres for slem ut, så kan det være at han har skrevet en kontrakt med HBO, om å ikke utgi flere bøker før serien er ferdig. Jeg håper det er sannheten, ikke det jeg skrev over. Da er han er grådig fyr som solgte seg til HBO, men det er håp for en bok til sommeren. Hvis det med HBO - kontrakten er riktig. Endret 8. mai 2019 av ops2 la til et avsnitt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4303 Del Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, ops2 skrev: Ok, store ting har lekket. Fra episode 7 og 8. Jeg har lest de, og jeg håper det er HBO som har sluppet et falskt sammendrag. Jeg har lest tidligere at de har skrevet 2 forskjellige episode 8. Kanskje nettopp for at den ekte slutten ikke blir lekket ut. Men på den andre side, så hadde den lekkasjen med ting fra episode 3 og 4 som har skjedd. Den som lekker hevder å jobbe med spesialeffekter, så han har fått vite ting gjennom det. - Som at isdragen blir såret, og "isild" kommer ut av halsen på den. - At Jaime drar tilbake til Cersei. - At Euron dreper en av dragene. - At "The Mountain" halshugger Missandrei. Jeg kommer ikke til å linke, fordi det er altfor fristende å klikke på en link. Mulig at noen klikker, og angrer seg etterpå. Hvis noen virkelig vil vite, så får de søke selv. Dette burde ligget under spoilertag!!!!!!!!!!! Anonymkode: eee76...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4304 Del Skrevet 8. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette burde ligget under spoilertag!!!!!!!!!!! Anonymkode: eee76...362 Det er jo ikke spoiler, det er jo ting som har skjedd! Hun skrev for å bekrefte at denne mannen muligens snakker sant. Anonymkode: 9c8ec...939 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4305 Del Skrevet 8. mai 2019 2 timer siden, ops2 skrev: Ok, store ting har lekket. Fra episode 7 og 8. Jeg har lest de, og jeg håper det er HBO som har sluppet et falskt sammendrag. Jeg har lest tidligere at de har skrevet 2 forskjellige episode 8. Kanskje nettopp for at den ekte slutten ikke blir lekket ut. Men på den andre side, så hadde den lekkasjen med ting fra episode 3 og 4 som har skjedd. Den som lekker hevder å jobbe med spesialeffekter, så han har fått vite ting gjennom det. - Som at isdragen blir såret, og "isild" kommer ut av halsen på den. - At Jaime drar tilbake til Cersei. - At Euron dreper en av dragene. - At "The Mountain" halshugger Missandrei. Jeg kommer ikke til å linke, fordi det er altfor fristende å klikke på en link. Mulig at noen klikker, og angrer seg etterpå. Hvis noen virkelig vil vite, så får de søke selv. Episode 7 og 8, i en sesong med 6 episoder? Anonymkode: 5fe59...326 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4306 Del Skrevet 8. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke spoiler, det er jo ting som har skjedd! Hun skrev for å bekrefte at denne mannen muligens snakker sant. Anonymkode: 9c8ec...939 Beklager, jeg turte ikke lese hele innlegget fordi jeg forsto det første avsnittet som at det hun skrev videre ville være lekket info. 😛 Sorry @ops2 Anonymkode: eee76...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4307 Del Skrevet 8. mai 2019 1 hour ago, ops2 said: Jeg håper dødsboet hans utgir bøkene. GRRM sitter på de fordi han har blitt så gammel at han ikke klarer å bestemme seg for om de er ferdige eller ikke. Jeg vedder på at de er 99,99% ferdigskrevet, og at GRRM er en slem gammel gubbe som liker å holde folk på pinebenken. Edit: For å ikke høres for slem ut, så kan det være at han har skrevet en kontrakt med HBO, om å ikke utgi flere bøker før serien er ferdig. Jeg håper det er sannheten, ikke det jeg skrev over. Da er han er grådig fyr som solgte seg til HBO, men det er håp for en bok til sommeren. Hvis det med HBO - kontrakten er riktig. Tror ikke forfatteren har noe kontrakt med HBO om å ikke skrive bøkene ferdig før serien. Er tydelig at serieskaperne ønsket en annen slutt enn forfatteren og da ville jo ikke en bok spoiler noe uansett. Håper George mens han er i live får noen forfattere til å hjelpe han med å skrive bøkene ferdig. Da kan han ga kreativ kontroll og trenge kun å gi ut om han er fornøyd med produktet. Blir bøkene gitt ut etter han er død får han ingen kontroll på bøkene eller om dødsboet setter han som forfatter på noe andre har skrevet. George samarbeidet med andre forfattere da han lagde World of Ice and Fire. Vet det ikke var helt det samme, men håper han gjør no lignende med bokserien. Så han han selv få velge hva han vil sette navnet sitt på og hva han ønsker andre skal sette deres navn på. Anonymkode: 0c089...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4308 Del Skrevet 8. mai 2019 Ganske irriterende hvordan de som står bak dette opplegge nå velger å avslutte hele TV-serien! Ting går alt for kjapt fremover, og potensielt gode scener blir forkastet. "Game of Thrones" pleide å være en TV-serie som folk virkelig gledet seg til å følge med på. Men nå er det vel bare en greie som folk flest gleder seg til å endelig bli ferdige med... Anonymkode: 882d3...32b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiger123 Skrevet 8. mai 2019 #4309 Del Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ganske irriterende hvordan de som står bak dette opplegge nå velger å avslutte hele TV-serien! Ting går alt for kjapt fremover, og potensielt gode scener blir forkastet. "Game of Thrones" pleide å være en TV-serie som folk virkelig gledet seg til å følge med på. Men nå er det vel bare en greie som folk flest gleder seg til å endelig bli ferdige med... Anonymkode: 882d3...32b Enig Leser mye på Reddit, og veldig mange er skikkelig skuffet. Jeg er sikker på at GoT lett kunne hatt 10 sesonger til sammen. Jeg både liker og misliker denne sesongen. Det føles veldig forhastet og Hollywoodifisert. Jeg synes f.eks at Bran nesten bare er til pynt. Hvorfor advarte han ikke Dany mot ballistaene til Cersei og Euron?! Det var så sinnsykt unødvendig og egentlig lite troverdig at Rhaegal ble skutt. Når hun rir på dragene burde hun sett Eurons skip på lang avstand. Bronn prøvde å skyte dragene hennes i forrige sesong. Dany burde ha hatt en mistanke om at Cersei rakk å bygge langt flere våpen mens hun hjalp Jon og Winterfell. Dessuten kunne dragene ha rukket å fly til siden og rundt skipene til Euron, slik at dragene kom bak skipene; da kunne de rukket å brenne ned skipene før Euron rakk å snu dem rundt (våpenene lå på fremsiden av skipene og kan ikke bli snudd baklengs). Synes det rett og slett var lite troverdig. Men Dany hadde det alt for travelt, nektet å høre på Sansas råd om at hæren burde hentet krefter før de dro avgårde. Så jeg sitter igjen med et inntrykk av at serieskaperne kun gjorde dette for å skape spenning og enda mer elendighet. Troverdighet og krigstaktikk er tydeligvis ikke like viktig og får Dany til å se dum ut, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 8. mai 2019 #4310 Del Skrevet 8. mai 2019 Okay, da leste jeg akkurat bekreftelsen. Jon klappet ikke Ghost ol. pga det var enklere å ikke måtte til med green screen og slikt 😐 Det er noe av det absolutt mest idiotiske jeg noen gang har hørt! For de burde virkelig tatt seg tiden til det isteden for annet. Nå er det og bare en drage igjen, så de få minuttene det brude de brukt tid og penger på! 😑 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4311 Del Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, tiger123 said: . Jeg synes f.eks at Bran nesten bare er til pynt. Hvorfor advarte han ikke Dany mot ballistaene til Cersei og Euron?! Det var så sinnsykt unødvendig og egentlig lite troverdig at Rhaegal ble skutt. Når hun rir på dragene burde hun sett Eurons skip på lang avstand. Bronn prøvde å skyte dragene hennes i forrige sesong. Dany burde ha hatt en mistanke om at Cersei rakk å bygge langt flere våpen mens hun hjalp Jon og Winterfell. Dessuten kunne dragene ha rukket å fly til siden og rundt skipene til Euron, slik at dragene kom bak skipene; da kunne de rukket å brenne ned skipene før Euron rakk å snu dem rundt (våpenene lå på fremsiden av skipene og kan ikke bli snudd baklengs). Synes det rett og slett var lite troverdig. Enig. I tillegg har jo Fant mistet flåten som tidligere etter Eurons sniksngrep. At dragene ikke ble brukt til rekognosering er jo meget spesielt. Dragene burde eie skip for dragene er jo kraftigere, raskere og kan bevege seg i 3 dimensjoner. Dragene er heller ikke avhengig av vindretningen. 6 minutter siden, Ariana807 said: Okay, da leste jeg akkurat bekreftelsen. Jon klappet ikke Ghost ol. pga det var enklere å ikke måtte til med green screen og slikt 😐 Det er noe av det absolutt mest idiotiske jeg noen gang har hørt! For de burde virkelig tatt seg tiden til det isteden for annet. Nå er det og bare en drage igjen, så de få minuttene det brude de brukt tid og penger på! 😑 Enig, her burde de prioriterert pengene annerledes, eventuelt skrevet manus bedrr. Anonymkode: 0c089...a65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiger123 Skrevet 8. mai 2019 #4312 Del Skrevet 8. mai 2019 3 minutter siden, Ariana807 skrev: Okay, da leste jeg akkurat bekreftelsen. Jon klappet ikke Ghost ol. pga det var enklere å ikke måtte til med green screen og slikt 😐 Det er noe av det absolutt mest idiotiske jeg noen gang har hørt! For de burde virkelig tatt seg tiden til det isteden for annet. Nå er det og bare en drage igjen, så de få minuttene det brude de brukt tid og penger på! 😑 Det har jeg også lest på Reddit - det virker som CGI-budsjettet var alt for lavt. Flere mener at episoden The Long Night var så mørk pga. nettopp det, og at Ghost bare ble vist i noen sekunder i begynnelsen, før dothrakiene løp mot fiendene. Jeg lurte voldsomt på hva Ghost gjorde under kampen. 😅 Og jeg tenkte det samme om begravelsen i denne episoden; hele skjermen ble dekket av en stor røyksky ganske kjapt. En skulle nesten ikke trodd at de ikke kunne legge mer inn i CGI-budsjettet for GoT er en voldsom pengemaskin! Men skuespillerne tjener ekstremt mye per episode, kanskje det er derfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. mai 2019 #4313 Del Skrevet 8. mai 2019 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4314 Del Skrevet 8. mai 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Ganske irriterende hvordan de som står bak dette opplegge nå velger å avslutte hele TV-serien! Ting går alt for kjapt fremover, og potensielt gode scener blir forkastet. "Game of Thrones" pleide å være en TV-serie som folk virkelig gledet seg til å følge med på. Men nå er det vel bare en greie som folk flest gleder seg til å endelig bli ferdige med... Anonymkode: 882d3...32b Heldigvis bare to episoder igjen. Anonymkode: d6791...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4315 Del Skrevet 8. mai 2019 7 hours ago, ops2 said: Ok, store ting har lekket. Fra episode 7 og 8. 7 og 8? Anonymkode: d6791...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4316 Del Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, Takida skrev: Ja, og nå konspirerer Varys og Tyrion mot henne. Jon er den eneste som holder løftet sitt, enn så lenge. Det er kjipt at hun ikke fikk brukt dothrakiene og Rhaegal og Viserion i kampen mot Cersei. Hun fortjener å brenne for alt hun har gjort og spesielt ettersom hun har brukt wild fire. Mens Dany hjalp the living og the north, fikk Cersei tid til å ruste opp. Anonymkode: 15840...4fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4317 Del Skrevet 8. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var Sansa som fortalte det. Hun satset på at han skulle fortelle det til Varys, og det gjorde han jo. Når Varys vet det får det konsekvenser. Hun er en av få karakterer igjen som driver med politikk. Det ble bekreftet i Inside the episode. Anonymkode: 9282d...77b Ja, jeg så det. Tenkte først at kanskje Bran hadde fortalt det, men selvfølgelig var det Sansa. Hun er ikke til å stole på, hun har tross alt vært praktikanten til LF/Peter Baelish. Anonymkode: 15840...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4318 Del Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg så det. Tenkte først at kanskje Bran hadde fortalt det, men selvfølgelig var det Sansa. Hun er ikke til å stole på, hun har tross alt vært praktikanten til LF/Peter Baelish. Anonymkode: 15840...4fd *Petyr* For øvrig, praktikanten til Cersei også. Anonymkode: 15840...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 8. mai 2019 #4319 Del Skrevet 8. mai 2019 Fyfaen så dårlig hele serien har blitt. Klisje dialoger og dumme valg fra de som egentlig er kompliserte og smarte karakterer. De har virkelig gjort serien råtten og sjelløs. Ingenting gir mening. Amerikanske såpeopera piss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 8. mai 2019 #4320 Del Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, Tapas skrev: Fyfaen så dårlig hele serien har blitt. Klisje dialoger og dumme valg fra de som egentlig er kompliserte og smarte karakterer. De har virkelig gjort serien råtten og sjelløs. Ingenting gir mening. Amerikanske såpeopera piss. Ikke sant, jeg er så utrolig skuffa at jeg har nesten ikke ord 😭 Jaja, da blir det ikke like trist når serien er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå