Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Rights

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
54 minutter siden, Cas123 skrev:

Episode 4 var den desidert beste episoden jeg har sett av GOT! Klarte ikke vente. 

Denne sesongen er helt klart den beste sesongen hittil. Alle sesongene har ledet fram til dette, og det er nå ting (endelig) skal avgjøres! Vi er ferdig med smisking, baksnakking, ryktespredning, små interne kamper - det er nå det virkelig er igang. Episodene i denne sesongen er kritikerost, forståelig nok! Men den siste episoden… Har sett den x 2 nå!

Anonymkode: 15840...4fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fuck som dere frister meg nå 😭

Anonymkode: c86d3...1c2

Bare gled deg! Jeg gleder meg til å se episoden på HBO Nordic da kvaliteten på streaming-siden ikke var helt topp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er inside-the-episode-klipp fra youtube. Interessant å se hva D.B. Weiss og David Benioff sier om episodene. 

Episode 1, 2 og 3. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har HBO-abonnement, altså?

Anonymkode: 82242...6a7

Selvsagt. Har ikke du???

Endret av Sheherasade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en HBO-konto, men jeg er dessverre altfor svak og måtte bare se episode 4 (ja, jeg skammer meg litt), men fy for en episode! Tror det er den beste GoT-episoden jeg har sett! Jeg satt og skalv deler av episoden, dette er ikke bra for hjertet! Dere har masse å glede dere til!!! Skal selvfølgelig ikke spoile!

Ikke bra. Tyveri. Hva med å faktisk støtte økonomien til de som lager serien?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere frista meg helt sinnsykt nå. Men det er jo sååå mye bedre kvalitet på HBO enn på de streamingsidene. Men ble veldig frista til å se nå 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Sheherasade skrev:

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg betaler for HBO. Hvordan er det da tyveri om jeg ser episoden en annen plass? Jeg betaler jo HBO likevel, det er ikke slik at de har tapt inntekt på grunn av meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg betaler for HBO. Hvordan er det da tyveri om jeg ser episoden en annen plass? Jeg betaler jo HBO likevel, det er ikke slik at de har tapt inntekt på grunn av meg.

Ok. Det virket bare ikke slik fra hva du skrev tidligere. Du ser den, ikke sant?

Endret av Sheherasade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Sheherasade skrev:

Ok. Det virket bare ikke slik fra hva du skrev tidligere. Du ser den, ikke sant?

Snakker du til riktig AB nå? Det var ikke meg du siterte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Sheherasade skrev:

Forøvrig, ABen du siterte skrev -også- at h*n betaler for HBO. Så svaret ditt gir ikke mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker du til riktig AB nå? Det var ikke meg du siterte.

Ikke så lett å holde styr på alle AB-ene her inne, vettu. Skriv med nicket ditt, så får du ikke det problemet lenger. 

Ja, ser nå at hen skrev at hen også hadde HBO-konto. Likevel forstår jeg ikke hvorfor man støtter oppom tyveri ved faktisk å benytte seg av tyvgodset. 

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Sheherasade skrev:

Ikke så lett å holde styr på alle AB-ene her inne, vettu. Skriv med nicket ditt, så får du ikke det problemet lenger. 

Ja, ser nå at hen skrev at hen også hadde HBO-konto. Likevel forstår jeg ikke hvorfor man støtter oppom tyveri ved faktisk å benytte seg av tyvgodset. 

Sorry, men argumentet ditt er ikke spesielt bra :P du leser ikke kommentarer du siterer og svarer på?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Sheherasade skrev:

Du siterer innlegget mitt her, hvor det jo står at jeg har en konto hos HBO, så jeg betaler for HBO og har gjort det i mange år. Men nå klarte jeg ikke å vente og måtte se den siste episoden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
18 minutter siden, NoDiggity skrev:

Dere frista meg helt sinnsykt nå. Men det er jo sååå mye bedre kvalitet på HBO enn på de streamingsidene. Men ble veldig frista til å se nå 

Det er noe helt annet å se episoden på HBO, og ser du den nå, må du vente lengre på neste episode. Men episoden er veldig bra, kommer ikke på noen episode som er bedre enn den siste episoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er noe helt annet å se episoden på HBO, og ser du den nå, må du vente lengre på neste episode. Men episoden er veldig bra, kommer ikke på noen episode som er bedre enn den siste episoden. 

Du kan ikke si sånt vettu 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fyysøren ja, intens episode! Synes dog ikke den var bedre enn for eksempel siste episode i sesong 5 eller første episode i sesong 6. Etterlengtet dog! Skal se den på nytt når den kommer ut på HBO :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har lest noen spoilere fremover og det virker som om episode 4 blir høydepunktet og ting kommer til å bli mer kjedelige ut sesongen. Trodde ting ville bli mer interesant i denne sesongen, men virker som om det kommer til å være noen reiser og sånn som er ganske arbitrære/ kjedelige. 

Anonymkode: 85e83...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...