Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Rights

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en teori om filmen Titanic, dere. Hold dere fast. Jeg tror skipet synker. 

Like revolusjonerende som "teoriene" som blir lansert her.

Anonymkode: 82242...6a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en teori om filmen Titanic, dere. Hold dere fast. Jeg tror skipet synker. 

Hvorfor er du her inne på tråden når du bare er frekk? Fordi du liker å spre negativitet? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Sheherasade skrev:

Hvorfor er du her inne på tråden når du bare er frekk? Fordi du liker å spre negativitet? 

Du skjønner jo ingenting. Folk driver og lanserer "teorier" som de har fra diverse kilder, som i praksis er spoilere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke lest spoilers, kommer bare ut med ønsketenkning. Så klapp igjen AB og kos deg med Titanic

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
På 26.7.2017 den 13.42, BlackCloud skrev:

Den norske oversettelsen skrev "Det er ikke deg". Så jeg plundret med hva det egentlig kunne bety. Som i "Det er ikke deg.... - det er meg (som er forandret/er ikke Arya)" etc. Men de engelske ordene "That's not you" er ikke like tvetydige, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Den norske oversettelsen skrev "Det er ikke deg". Så jeg plundret med hva det egentlig kunne bety. Som i "Det er ikke deg.... - det er meg (som er forandret/er ikke Arya)" etc. Men de engelske ordene "That's not you" er ikke like tvetydige, heldigvis!

Tok den ikke med en gang, jeg heller. Men jo mer jeg tenker på det, jo finere er det.

Blir gøy med ny episode i natt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, BlackCloud skrev:

Blir gøy med ny episode i natt!

Jeg gleder meg. :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noen spoiler fra episode 3 her, men jeg lurer på en enkel ting:

I 1. episode av sesong 1 var det slik at det tok en hel måned å reise fra King's Landing til Winterfell. I sesong 7, episode 2 var Jon Snow i Winterfell, mens Daenerys og Tyrion m.fl. er på Dragonstone, like ved King's Landing. I begynnelsen av episode 3 møter plutselig Jon på Tyrion.

Har det gått veldig lang tid? Eller kan Jon teleportere? Eller er det bare de elendige bakmennene (D&D) som ikke gidder skrive så realistisk som George R.R. Martin gjorde, og bare tar snarveier hele tiden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I 1. episode av sesong 1 var det slik at det tok en hel måned å reise fra King's Landing til Winterfell. I sesong 7, episode 2 var Jon Snow i Winterfell, mens Daenerys og Tyrion m.fl. er på Dragonstone, like ved King's Landing. I begynnelsen av episode 3 møter plutselig Jon på Tyrion.

Har det gått veldig lang tid? Eller kan Jon teleportere? Eller er det bare de elendige bakmennene (D&D) som ikke gidder skrive så realistisk som George R.R. Martin gjorde, og bare tar snarveier hele tiden?

Regner med de fleste som følger med ikke leser her før de har sett siste episoden? Elsket episode 3! Selv om jeg synes Bran var litt i overkant merkelig og ufølsom, det ble liksom bare rart, selv om jeg skjønner hvorfor...

Jeg tenkte at det da har gått omkring 1 mnd, altså tiden det tar å reise, de har bare ikke tatt med reisen? Det går ofte ganske lang tid mellom episodene, føler jeg. Men nå prøver de jo å få mest mulig inn i de siste episodene (ellers hadde de sikkert drøyd det?).

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I reisen i sesong 1 var det viktige ting (karakterbygging, plott osv) som skjedde under reisen. Derfor var det viktig å ha med den. Nå er reisen bare en transportetappe, og det er kun 10 episoder igjen av hele serien. Da må du vel skjønne at de ikke kan vise alt?

Anonymkode: de457...cd8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reiste med båt denne gangen, det er mye raskere. I sesong 1 reiste Catelyn til Kings Landing med båt mye senere enn Eddard og barna reiste til fots, men hun var likevel fremme før dem og ventet på dem når de kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, BlackCloud skrev:

Regner med de fleste som følger med ikke leser her før de har sett siste episoden? Elsket episode 3! Selv om jeg synes Bran var litt i overkant merkelig og ufølsom, det ble liksom bare rart, selv om jeg skjønner hvorfor...

Jeg tenkte at det da har gått omkring 1 mnd, altså tiden det tar å reise, de har bare ikke tatt med reisen? Det går ofte ganske lang tid mellom episodene, føler jeg. Men nå prøver de jo å få mest mulig inn i de siste episodene (ellers hadde de sikkert drøyd det?).

Har det gått en måned? Daenerys fikk først beskjed om hva Euron gjorde etter at Jon hadde kommet. Hvorfor fikk hun ikke beskjeden mange uker i forveien?

Nei, "D&D" har virkelig vist hvor udugelige de er de siste årene. Forfatteren må jo irritere vettet av seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at Olenna røyk og kanskje litt spesielt at hun skulle tape så lett, men hun gikk i hvert fall ut som en boss!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at Bran var vel ufølsom. Likte godt første møtet mellom Daenarys og Jon, da. Det blir nok et bra partnerskap etterhvert, satser jeg på. Og fint at Tyrion var der til å mekle! :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, funginger skrev:

Får mindre og mindre sympati for Daenarys, hun er jo helt urimelig. 

Nå får det være nok! Daenerys er en hederskvinne! Den rettmessige arvingen til tronen!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tipper dany blir tvunget til å reise ut med dragene. En drage blir skutt ned og drept- enten redder en av de andre dragene henne eller et plustelig reddende kompani redder henne

Alternativt må en annen fly på en drage, tipper tyrion. Han reiser og ødelegger krakens flåte, men en drage vil fortsatt dø

Anonymkode: 85e83...649

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I reisen i sesong 1 var det viktige ting (karakterbygging, plott osv) som skjedde under reisen. Derfor var det viktig å ha med den. Nå er reisen bare en transportetappe, og det er kun 10 episoder igjen av hele serien. Da må du vel skjønne at de ikke kan vise alt?

Anonymkode: de457...cd8

Sant. Det er merkelig at folk reagerer på at folk reiser raskere nå, er det virkelig et problem? Det er ikke mange episoder igjen, skal vi liksom bruke tid på å se irrelevante scener? 

Anonymkode: 15840...4fd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 28.7.2017 den 7.19, AnonymBruker skrev:

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Daenerys er en hederskvinne! Den rettmessige arvingen til tronen!

Og du forsetter med den "positive" energien, ser jeg... 

Anonymkode: 15840...4fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, vi har da ikke tid til denslags!

Anonymkode: c86d3...1c2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...