Gjest Nuske77 Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 *** Slettet av Nuske *** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Ser det er 49 innlogginger på innlegget jeg skrev her om dagen, men det er vist ingen som har ønsket å kommentere det Tar heller å sletter det jeg, og ønsker meg selv lykke til neste gang jeg eventuelt legger inn et nytt innlegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Nå vet jeg ikke hva det var skrevet om, men jeg tror ikke noen mener noe vondt med å ikke kommenterer det som ble skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Det er jeg fult klar over Merete. Det var ikke ment som noe "furte kommentar"... men når jeg ser hva jeg skrev så skjønner jeg at det kunne tolkes slik :oops: Det jeg skrev var et personlig innlegg rundt min frustrasjon der og da over en lønning jeg hadde fått utbetalt. Skrev og litt om hva jeg tenkte der og da... Dersom du har lyat å lese det, kan jeg enten sende deg det privat eller legge det ut igjen (har det lagret på dataen her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 Alle har vel behov for å få ut litt frustrasjon noen ganger og da kan et være godt å få det skrevet ned. Håper iallefall du har det bedre i dag og at du har kommet over det. Klem fra Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har det bare bra jeg nå :D Var sånn "der og da" utblåsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå