Gå til innhold

Singel.. hvordan bor dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

70kvm ny leilighet (stod ferdig februar i år) med 2 soverom, 2 boder samt en flekk hage. Er kanonfornøyd og trives. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Toppleilighet 275 kvadrat på tjuvholmen! Trives!

Ååååå så kos, kan ikke jeg få flytte inn'a?? Jeg tar på meg husvasken :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Eier en treroms terrasseleilighet 15 minutter fra Oslo fra Oslo sentrum med utsikt utover byen. Har pusset den opp fra topp til tå og den er virkelig lekker. Terrassen er syd/vestvendt og er på 25 m2.

Da vil jeg flytte inn her :fnise: Tar også husvasken :nigo:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

I en litt for liten leilighet alene. Utenfor Stavanger

AnonymBruker
Skrevet

Leier en liten treroms leilighet. Det er både dyrt og ensomt (iallfal for meg) å bo alene. Drømmen er å kjøpe et lite hus/rekkehus med hageflekk, hvor jeg kunne hatt katt/hund.

Skrevet

Bor i utgangspunktet med 6(!!) andre jenter i et stort hus vi leier. Nå har noen flytta hjem, og vi er igjen 5 stk. To som er blitt av mine beste venner, og to jeg ikke har så mye med å gjøre. Jeg synes det er kjempekos. Litt slitsomt til tider selvfølgelig, men da trekker jeg meg bare tilbake på rommet mitt :) Kunne absolutt ikke tenkt meg å bo alene nå, tenk så ensomt da... Nå trenger jeg aldri gå lenger en ned trappa hvis jeg trenger noen å snakke med :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå leier jeg studenthybel i Oslo. Flytter til Stavanger neste måned, og regner med å måtte bo hos foreldrene en stund til jeg finner noe. Jeg orker ikke å bo hjemme lenge, så ender nok opp med å måtte bo i kollektiv. Helt horrible priser her i Stavangerområdet. Vil helst kjøpe noe nå, men veldig lite i Rogaland som jeg har råd til... Har flere venninner som har det på samme måte.

Jeg er forresten 25 og ferdigutdannet nå. Hadde håpt at jeg på dette tidspunktet ville hatt en kjæreste jeg kunne etablert meg med; da det er mye lettere å finne noe aktuelt når man er to.

AnonymBruker
Skrevet

Enderekkehus. 2 etasjer. 2 soverom. En flott hage og sol fra morgen til kveld.

Jeg eier og ikke banken :)

AnonymBruker
Skrevet

Banken og jeg eier min leilighet 40/60.

80 kvm, hage, og sol fra morgen til kveld. Mitt paradis :-)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Phaedra,mod

AnonymBruker
Skrevet

Kollektiv midt i Drammen sentrum. Stortrives :) Kunne ikke tenkt meg noe annet for øyeblikket.

Skrevet (endret)

Jeg bor i kollektiv i Tigerbyen og betaler veldig lite. De fleste av mine single venner har enten kjøpt leilighet, leier egen leilighet eller bor i kollektiv, alt etter hva de har av inntekt og fremtidsplaner. Og alderen på disse folka spenner seg fra midten av tjueårsalderen til langt over tredve.

For min del så handler det om at jeg ikke har tenkt å bli boende her til lands så mye lengre, og det faktum at jeg trives best sammen med andre -men skulle jeg blitt her i flere år fremover så hadde nok jeg også kjøpt meg mitt eget lille krypinn etterhvert. Tror ikke jeg hadde orket å leie egen leilighet, det blir å "kaste bort" så mye penger istedet for å betale ned på eget lån, men tja -hvem vet hva jeg hadde gjort om fremtidsplanene var annerledes?! :)

Endret av Colargol
Gjest Mynona83
Skrevet

Eier 3 roms leilighet utenfor Oslo.

Skrevet

Er ikke singel, men bor alene. Leier liten leilighet midt i Trondheim sentrum på ca 35 kvm. Trives godt her nå, men vil ikke bosette meg midt i sentrum senere. Nå går det mer på det rent praktiske i.h.t jobb.

Skrevet

Jeg bor hjemme hos moren min. Bor dermed billig og veldig bra. Skal kjøpe meg et eget sted så snart jeg er ferdig å studere, og tjener egne penger.

Skrevet

Bor enkelt mens en venter på den riktige mannen.

Skrevet

Nettopp flyttet inn i en leilighet i Trondheim sentrum med tre gutter. Betaler 4500 per mnd i leie til han som eier leiligheten, som også bor her.

145 kvm, to etasjer, egen takterrasse med utsikt over fjorden, fire soverom, kun ett bad (et mareritt når alle står opp samtidig om morgenen :fnise: ). Byens fineste leilighet i mine øyne. Kunne nok ikke bodd bedre enn jeg gjør akkurat nå.

Skrevet

Bor i stavanger :P

Veldig lyst å flytte ut, men med de fine boligprisene i stavanger så er det enklere sagt enn gjort, jaja bare et år igjen å studere :)

AnonymBruker
Skrevet

Upper East Side sammen med min skjeve "room mate"

Stortrives!

Gjest Sobril
Skrevet

Er i et forhold (på lånt tid), men bor alene sammen med ungen min. Leilighet i 1. etasje i tomannsbolig. Noen og åtti kvadrat. Betaler 8000 pr måned + strøm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...