AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #21 Skrevet 1. mai 2011 De er nye, men ts blander kanskje freia og piano?
Gjest Mynona83 Skrevet 1. mai 2011 #22 Skrevet 1. mai 2011 De er nye, men ts blander kanskje freia og piano? Jepp. Tine og Freia har to forskjellige. Freia sin er ny, Tine sin er eldgammel.
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2011 #23 Skrevet 1. mai 2011 Jepp. Tine og Freia har to forskjellige. Freia sin er ny, Tine sin er eldgammel. jaa-aa, vi har jo konkludert med det for lenge siden åppi her
la_luz Skrevet 2. mai 2011 #24 Skrevet 2. mai 2011 De svarte prikkene er vanlije. Men det er ikke disse som gir smaken. De er der bare der for å få folk til å tro at det er ekte. Dessertene kom i fjor sommer
Rayanne Skrevet 2. mai 2011 #25 Skrevet 2. mai 2011 Ekte vanilje i vaniljesausen? Ah, godt å vite. Her i hus er det kun hjemmelaga vaniljesaus som gjelder, siden kona ikke klarer smaken av vanillin. Men kanskje denne godkjennes Neppe, "ekte vanilje" betyr vanligvis at de har puttet oppi en mikrodel vanilje, og at resten er vanilin, men da kan de forsvare å skrive "ekte vanilje" på pakka. Jeg ser vel heller ingen grunn til å gå tilbake til ferdigproduktet, dersom man først har vent seg til den hjemmelagede varianten.
chikako Skrevet 2. mai 2011 #26 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har lagt merke til vaniljesausen fordi den er så mye dyrere enn Pianosausen. Har faktisk ikke sett at det er to ulike produsenter, trodde det var samme produsent jeg, syns forpakningene er veldig like, bortsett fra dette retrobildet på det dyreste... Det er vel fordi ekte vanilje er mer kostbart. Kunstig vaniljesmak kan ikke sammenlignes, så det synes i alle fall jeg det er verdt å betale ekstra for! Har ikke smakt disse dessertene, foretrekker å lage maten min sjæl :gjeiper:
fruBeist Skrevet 3. mai 2011 #27 Skrevet 3. mai 2011 Neppe, "ekte vanilje" betyr vanligvis at de har puttet oppi en mikrodel vanilje, og at resten er vanilin, men da kan de forsvare å skrive "ekte vanilje" på pakka. Jeg ser vel heller ingen grunn til å gå tilbake til ferdigproduktet, dersom man først har vent seg til den hjemmelagede varianten. Vel, jeg kan finne på å kjøpe en pakke en gang og teste ut. Så får vi se om det blir godkjent. Selv har jeg ikke så mye i mot kjøpevarianten, men hjemmelaget er jo helt klart å foretrekke
Trillrund Skrevet 3. mai 2011 #28 Skrevet 3. mai 2011 Jeg syntes de smakte HØGG, både sjokoladepuddingen og vaniljesausen. Og begge hadde en rar konsistens.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #29 Skrevet 3. mai 2011 jaa-aa, vi har jo konkludert med det for lenge siden åppi her Åppi? Lær deg å skrive! 1
Rights Skrevet 4. mai 2011 #30 Skrevet 4. mai 2011 Testet nylig karamellpuddingen med karamellsaus, og den var ikke så verst den. Godkjent!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå