AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Er det virklig lov å lage en reklame der de legger fram et produkt som helt nytt, når det har eksistert i åresvis?? Endelig får også andre enn de i nord nyte desertene.. jeg spyr!! det eneste de har endret er innpakningen...?
Despicable Me Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Er det virklig lov å lage en reklame der de legger fram et produkt som helt nytt, når det har eksistert i åresvis?? Endelig får også andre enn de i nord nyte desertene.. jeg spyr!! det eneste de har endret er innpakningen...? Har du smakt på desserten? Tydeligvis ikke, så kanskje du skal smake først og snakke etterpå ..og en annen ting: Alle produkter som har eksistert i årevis, men som får nytt utseende, blir stemplet med 'Nyhet'
Gjest Naenia Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 De nye sjokoladepuddingene og slikt er jo noe helt annet smaksmessig...
fruBeist Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Hvilke desserter er det snakk om her egentlig?
fruBeist Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Ah, takk NoFame. Disse har da vert i butikken i mange måneder, har de ikke?
Hoppetaujenta Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Har ikke smakt dem, men det er nydelige og gammeldagse bilder som jeg liker veldig godt. 1
Despicable Me Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 Ah, takk NoFame. Disse har da vert i butikken i mange måneder, har de ikke? Jo de har nok det, jeg kjøpe sånne lenge før jul
Gjest Naenia Skrevet 30. april 2011 #10 Skrevet 30. april 2011 Men det kan jo hende at de ikke har kommet alle steder før nå, eller at man ikke har lagt merke til dem tidligere
Gjest Blubberella Skrevet 30. april 2011 #11 Skrevet 30. april 2011 De smaker ikke så veldig godt da... Oppskrytte produkter.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #12 Skrevet 30. april 2011 De smaker da annerledes.... Gjør de? la ikke merke til det..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #13 Skrevet 30. april 2011 Er det virklig lov å lage en reklame der de legger fram et produkt som helt nytt, når det har eksistert i åresvis?? Endelig får også andre enn de i nord nyte desertene.. jeg spyr!! det eneste de har endret er innpakningen...? Produktene ER helt nye. Freia har da aldri produsert ferdigdesserter før nå, og Piano produseres av Tine. Så jeg skjønner ikke helt problemet med at det ikke er "nytt"? Det er jo det! 7
LukaFrost Skrevet 30. april 2011 #14 Skrevet 30. april 2011 Såå nye er da ikke disse. De er minst 3-4 måneder gamle mener jeg. MIn butikk har da hatt de. Uansett er det et gammelt triks å relansere gamle produkter.
Gjest Consensio Skrevet 30. april 2011 #15 Skrevet 30. april 2011 De nye ser koselige og gode ut, men det er fordi jeg digger den retro-stilen. Smaken? Yuk, noe av det verste jeg har smakt... Nesten så jeg lurte på om det ikke var et forsøk på retro på pakningene, men at de heller hadde funnet et helt lager fullt med desserter fra 60-tallet. 2
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2011 #16 Skrevet 1. mai 2011 De smaker da annerledes.... mmmhm, enig me du! de smaker anderledes! jaffal vaniljesausen! den er det sånne svarte prikker i men jeg synes faktisk denne er myyyye bedre jeg da og som en annen sier her, at jaaa, de er faktisk nye, for det er piano som har produsert vaniljesaus og puddingene i åresvis, freia har aldri hatt slike ting!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #17 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har lagt merke til vaniljesausen fordi den er så mye dyrere enn Pianosausen. Har faktisk ikke sett at det er to ulike produsenter, trodde det var samme produsent jeg, syns forpakningene er veldig like, bortsett fra dette retrobildet på det dyreste...
Gjest Naenia Skrevet 1. mai 2011 #18 Skrevet 1. mai 2011 Men den er så absolutt verdt pengene! De "sorte prikkene" er ekte vanilje. Nam!
fruBeist Skrevet 1. mai 2011 #19 Skrevet 1. mai 2011 Men den er så absolutt verdt pengene! De "sorte prikkene" er ekte vanilje. Nam! Ekte vanilje i vaniljesausen? Ah, godt å vite. Her i hus er det kun hjemmelaga vaniljesaus som gjelder, siden kona ikke klarer smaken av vanillin. Men kanskje denne godkjennes
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2011 #20 Skrevet 1. mai 2011 Men den er så absolutt verdt pengene! De "sorte prikkene" er ekte vanilje. Nam! i knoooow :hjertesmil: ..men i vaniljeyoghurter er det jo også kommet sånne svarte prikker, men de synes jeg ikke er noe gode lenger! ..men vaniljesausen er himmelsk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå