Gå til innhold

Er dette ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svar på trådens tittel:

Dette er ikke ok. Dette er en syk person som anser det hun driver med som ok. Og resultatet er deretter. Lite gjenomtenkt, usunt, og potensielt skadelig for personer i en utsatt situasjon.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg ikke enig i. Man har ansvar når man blogger, arikane har mange lesere og jeg har mine sterke tvil til at de fleste er behandlere som har faglige interesser av å følge henne. Hun blogger ikke i det skjulte, akkurat. Sf-jenter søker tips som forsterker sykdommen, jeg lurer på om arikane er bevisst sitt ansvar?

Blogging kan være terapi, men alt bør ikke publiseres.

Å sammenligne blogging med romaner er ikke helt riktig. Romaner er ikke like lett tilgjengelige.

Det finnes utallige pro-anna blogger på internet og jeg kan understreke at denne bloggen ikke er blandt dem. Tror heller du først og fremt bør rette bekymringene mot de som virkelig legger ut om tips i lange baner. Slike blogger gjør meg kvalm, sliter selv med SF og synes heller at blggen til karianne har motsatt effekt samtidig som hun er utrolig flink til å sette ord på ting.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Lammelåret
Skrevet

Det er jeg ikke enig i. Man har ansvar når man blogger, arikane har mange lesere og jeg har mine sterke tvil til at de fleste er behandlere som har faglige interesser av å følge henne. Hun blogger ikke i det skjulte, akkurat. Sf-jenter søker tips som forsterker sykdommen, jeg lurer på om arikane er bevisst sitt ansvar?

Blogging kan være terapi, men alt bør ikke publiseres.

Å sammenligne blogging med romaner er ikke helt riktig. Romaner er ikke like lett tilgjengelige.

Så problemet er at det er mange som leser hva hun skriver?

Jeg har kikket litt rundt på bloggen hennes, og jeg får egentlig et godt inntrykk av henne. Hadde jeg snublet over den når jeg slet med SF tror jeg neppe den hadde gjordt ting verre, men muligens bedre. Hun kjemper, på sitt vis. Det å vite at det er mange veier til å bli frisk er noe det tok meg mange år å finne ut av, og mye av grunnen til at jeg har klart det er ulike blogger av personer i ulike "stadium".

Uansett, dette er noe jeg trekker meg fra, før det utarter seg til en debatt om meg og mitt. Pollen og migrene er ikke helt den beste kombinasjonen til å forsvare meg selv i det vide og brede :ler:

Skrevet

Så problemet er at det er mange som leser hva hun skriver?

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...