AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Er ganske betatt av en kvinne i vennekretsen, men har litt problem med å bli bedre kjent med henne. Lurer på om en kvinne som tilsynelatende virker selvsikker, har høy utdannelse, god jobb, aktiv, utadvendt, mange venner, likevel kan være sjenert overfor menn, og at hun dermed oppfattes som arrogant og uinteressert? Men at hun i virkligheten faktisk er mer redd for å ta kontakt enn det jeg er. Eller er dette mer ønsketenking ifra meg? Lurer også på om en kvinne kan overse en mann hun liker, slik at mannen på en måte blir tvunget til å kontakte henne, og dermed få bekreftet at han er interessert. Denne kvinnen er av den typen som alltid har vært singel, og jeg synest dette er rart for hun er jo veldig attraktiv. Viss grunnen er at hun er sjenert er det jo bare for meg å stå på og ikke gi opp, men jeg må innrømme at jeg er litt usikker. Hun er 34 år. Trenger litt oppmuntring. 1
Dalila Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Er ganske betatt av en kvinne i vennekretsen, men har litt problem med å bli bedre kjent med henne. Lurer på om en kvinne som tilsynelatende virker selvsikker, har høy utdannelse, god jobb, aktiv, utadvendt, mange venner, likevel kan være sjenert overfor menn, og at hun dermed oppfattes som arrogant og uinteressert? Men at hun i virkligheten faktisk er mer redd for å ta kontakt enn det jeg er. Eller er dette mer ønsketenking ifra meg? Lurer også på om en kvinne kan overse en mann hun liker, slik at mannen på en måte blir tvunget til å kontakte henne, og dermed få bekreftet at han er interessert. Denne kvinnen er av den typen som alltid har vært singel, og jeg synest dette er rart for hun er jo veldig attraktiv. Viss grunnen er at hun er sjenert er det jo bare for meg å stå på og ikke gi opp, men jeg må innrømme at jeg er litt usikker. Hun er 34 år. Trenger litt oppmuntring. Ja, du kan ha rett... Om ikke sjenert så i alle fall tilbakeholden overfor menn. Når man har vært singel en stund blir man selvstendig og utstråler kanskje at man ikke trenger noe eller noen, men sannheten er at man kanskje ikke lenger helt vet hvordan man kan gi inntrykk av å være tilgjengelig. Gjør et fremstøt eller to, om det er slik med denne dama,og hun egentlig liker deg, så vil du merke det fort. Hva har du å tape?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Når vi møtest er det alltid en kort øyenkontakt før hun ser bort, uten at hun sier noe. Først når jeg sier hei, flytter hun blikket tilbake , smiler og sier hei. Alltid jeg som må ta initiativ. Sånn er det ikke med andre venner på samme nivå. Synest det er rart. Prøver i utgangspunktet bare å bli bedre kjent med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Jeg stemmer på sjenert!! Det går utmerket an å være sjenert overfor en man er interessert i, mens man fremstår som utadvent og selvsikker overfor en man IKKE er interessert i.... Man kan utmerket godt være selvsikker på alle andre områder enn sjekking...
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Nettopp, og jeg er litt sånn selv også, så kanskje jeg gjør henne usikker?
straamann Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Hei, jeg har vært ute for et lignende tilfelle med en jente i min vennekrets. (vi er midt i tyve-årene) Hun har mange venner, er attraktiv og sosial, og det er vanskelig for meg og andre å forstå at hun har vært singel så lenge. Hun har mange beilere(som hun selv kaller guttevenner, men jeg ser at disse guttene vil noe mer, inkl meg selv), og hun lar gutter komme ganske langt inn på seg før hun stenger av. Jeg opplever at det er vankelig å opprettholde øyekontakt og holde praten i gang med henne, i langt større gard enn med alle andre jenter jeg kjenner. Og det skurrer så voldsomt i forhold til resten av den utadvendte personligheten hennes. Jeg har gjort et par fremstøt uten å nå frem hos henne; det ender alltid med en bortforklaring fra hennes side; aldri et tydelig ja eller nei. Kroppspråket kan jeg heller ikke stole på, det skifter mellom interesse og ignorering hele tiden. Dermed blir jeg stående å lure på om jeg burde være mer pågående, eller om dette bare er hennes måte å vise at hun ikke er interessert. Uansett hva man gjør føles det feil.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Er ganske betatt av en kvinne i vennekretsen, men har litt problem med å bli bedre kjent med henne. Lurer på om en kvinne som tilsynelatende virker selvsikker, har høy utdannelse, god jobb, aktiv, utadvendt, mange venner, likevel kan være sjenert overfor menn, og at hun dermed oppfattes som arrogant og uinteressert? Men at hun i virkligheten faktisk er mer redd for å ta kontakt enn det jeg er. Eller er dette mer ønsketenking ifra meg? Lurer også på om en kvinne kan overse en mann hun liker, slik at mannen på en måte blir tvunget til å kontakte henne, og dermed få bekreftet at han er interessert. Denne kvinnen er av den typen som alltid har vært singel, og jeg synest dette er rart for hun er jo veldig attraktiv. Viss grunnen er at hun er sjenert er det jo bare for meg å stå på og ikke gi opp, men jeg må innrømme at jeg er litt usikker. Hun er 34 år. Trenger litt oppmuntring. Har du noensinne tatt ordentlig kontakt med henne da , alltså gått rett bort til henne for å prate ? Vise oppriktig og ærlig interesse ? Så hun kan stole på at du virkelig ER interesert . Og ikke bare kødder med henne .Prøv å bli kjent med henne , PRAT med henne , gå bort til henne .( Vær så snill , slutt å stå på avstand å sikle med blikket ditt , det er forvirrende om det er allt du gjør , og du holder på slik alltfor lenge ) SNART - må du jo foreta deg noe , mer seriøst enn det . Vise din interesse mer åpent og ærlig . Så hun skjønner at du er seriøs og skikkelig . Eller har du bare stått og siklet og glanet på henne ustanselig hele kvelden og dere kunn har hatt øyenkontakt , og kunn litt flørt med øynene ? Vell attraktive jenter som i utgangspunktet er både selvsikre, utadvendte og usjenerte , opplever ofte at menn står å sikler og glaner intenst på dem omså hele kvelden . Men vi kan jo ikke vite om de bare liker å stå der å sikle og se på oss , eller om de ønsker kontakt . Kanskje mener de ikke noe med det heller . Bare liker å stå der å sikle med blikket . Jeg legger ikke så mye i det , er så vant til det at jeg tar det ikke som noen seriøs interesse fra han . Selv om han står å sikler og nistirrer på meg hele kvelden . Føler meg heller oppgitt og lei av det , om det er ALLT han gjør . Men ikke tar kontakt på en mer seriøs og ordentlig måte . Alltså komme bort å skåle , hilse , for å snakke med meg .Og opptrer som en ordentlig kar . Når han ikke gjør det , og han vet at jeg liker han , forde det har jeg vist tydelig interesse ved å holde blikket hans , smile og vie han mye oppmerksomhet , mye mer enn andre . Så blir jeg bare lei , når det ikke får noen næring . Når han ikke foretar seg noe som helst . Så tenker jeg at han er sikkert bare NOK EN useriøs siklende gubbe som i realiteten har sikkert både damer og unger hjemme . Men liker å flørte med vakre jenter , få deres oppmerksomhet og interesse , for så å trekke seg unna .Når han har fått bekreftelse nok , på at han er kjekk og attraktiv også for henne . Det er så masse useriøse karer der ute . Så vi attraktive damer kan ikke vite hvem av dere er seriøst interesert eller bare leker et spill med oss . Og er ute etter kunn å få boostet opp selvtillitten sin litt . DERFOR går jeg over til å bli overlegen til slutt . Gir han opp , tenker han bare spiller spill og er en kødd hele fyren . Sikkert totalt useriøs eller bare nok et siklende mannfolk som allerede har dame .Men utsetter meg for hans lek . Da blir jeg irritert . Og overlegen .Gidder ikke gi han mer oppmerksomhet , om jeg tenker han bare er USERIØS . ATTRAKTIVE PENE jenter opplever desverre ofte at allerede opptatte menn som har dame osv - likevell flørter åpenlyst med deg som er singel , sikler og glaner .Har opplevd dette alltfor mange ganger .Det ER SKUFFENDE og irriterende , særlig når man faller for flørten dems og biter på kroken . Og faktisk liker han , for så å finne ut at han har dame , er opptatt og at dette var bare et spill og en lek for han , på din bekostning . Fy fan så kjipt .Kjipe fyrer . Er så lei av det . ETTERHVERT blir man overlegen forde man har opplevd nok skuffelser og useriøse folk ( mannfolk som sikler ) . Man orker ikke mer .Da blir jeg arrogant og overlegen . Sikkert for å beskytte meg selv mot flere USERIØSE karer som SIKLER , SIKLER OG SIKLER . Flørter og står i . Det er ikke bestandig gøy . Det kan være sårende , og man skjønner fort at de har lite respekt for deg som menneske . Du er bare et objekt de sikler på . Skjønner de ikke at det er et menneske bak , med følelser . Vis respekt og ikke spill kjipe spill med håpefulle , single damer .Som faktisk ønsker noe seriøst og ikke bare er ute etter kunn flørting . Men kanskje vil noe mer . Bli kjent med deg , få deg som fast elsker , knullevenn , kanskje kjæreste . Eller bare venn . Hvem vet . Hva man passer som ....
AnAngel Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Det kan absolutt være tilfelle at hun er interessert, men sjenert. Jeg er selv sånn. Tør nesten ikke møte blikket til den jeg er interessert i, klarer ikke føre en normal samtale med vedkommende. Ellers er jeg utadvent og sosial. Men er jeg interessert, kan det virke som om jeg er totalt uinteressert. Vet ikke hvorfor jeg er sånn, men kanskje en redsel for å "tape ansikt"?? Jeg blir så redd for at han skal oppdage at jeg er betatt... skikkelig dumt - da er det jo ikke så rart at man forblir singel :gjeiper: Skulle ønske jeg ville våge å vise interesse!
straamann Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 (endret) Det kan absolutt være tilfelle at hun er interessert, men sjenert. Jeg er selv sånn. Tør nesten ikke møte blikket til den jeg er interessert i, klarer ikke føre en normal samtale med vedkommende. Ellers er jeg utadvent og sosial. Men er jeg interessert, kan det virke som om jeg er totalt uinteressert. Vet ikke hvorfor jeg er sånn, men kanskje en redsel for å "tape ansikt"?? Jeg blir så redd for at han skal oppdage at jeg er betatt... skikkelig dumt - da er det jo ikke så rart at man forblir singel :gjeiper: Skulle ønske jeg ville våge å vise interesse! Interessant. Som mann må jeg spørre dere kvinner som er sjenerte: Hva om han du er interessert i spør deg ut på date? Kan det være du sier nei selv om du egentlig har lyst, fordi du er "redd for å tape ansikt"? Og hvordan forventer dere da at mannen skal forstå at dere liker ham? De fleste oppegående menn ser seg om på andre jaktmarker når kvinnen takker nei til f.eks date... man kan jo ikke true henne med seg heller. Jeg vil i hvertfall unngå å bli beskyldt for voldtekt... Endret 30. april 2011 av straamann
AnAngel Skrevet 30. april 2011 #10 Skrevet 30. april 2011 Om han hadde bedt meg ut på date, hadde jeg takket ja For da er det jo ham som tar initiativet - da er det liksom ikke så farlig... For min del er det nok sånn at det er han som må vise interesse - og han må være tydelig. Er nervøs på date med en jeg er seriøst interessert i, og veier ofte ordene mine. Er vel redd for å ikke vli likt - eller veiet og funnet for lett :gjeiper: Veldig rert dette, jeg som er så åpen og sosial med andre! Men det jeg har gjort om jeg blir bedt på date, så sier jeg til ham at jeg er sjenert i forhold til menn i starten, men det kommer seg etterhvert som jeg blir husvarm (=trygg på at han også er interessert).
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #11 Skrevet 30. april 2011 TS her. Selv om jeg er mann er jeg nok også litt sånn som AnAngel. Med denne dama ble det nok litt verre, fordi jeg trodde hun misslikte meg. Det var faktisk en kammerat som først fikk misstanke om at dama var interessert i meg. Dette hadde jeg ingen tro på, og jeg husker jeg svarte: "Det har jeg ingen tro på. Hun er jo den eneste her som ikke hilser!" hehe Tror nok at dette er egentelig min egen feil, og at jeg bør følge rådet som er gitt lenger oppe her: Gå bort til henne og prate med henne. Ingen ting å tape på det.
Gjest Anjelika Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Vanskelig å svare på. Enten er hun sjenert fordi hun er interessert eller så har hun plukket opp signalene dine og ønsker ikke den type oppmerksomhet. Men klart det går an å virke veldig selvsikker og frempå og likevel være sjenert ovenfor noen mennesker, typisk de man er interessert i. Jeg kjøper ikke teorien om at dette er taktikk, har vanskelig for å tro at en sosialt oppegående, attraktiv og forhåpentligvis litt moden kvinne bevisst og konsekvent overser menn hun liker. Men at selv den mest selvsikre kan bli blyg av og til er helt klart.
straamann Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Vanskelig å svare på. Enten er hun sjenert fordi hun er interessert eller så har hun plukket opp signalene dine og ønsker ikke den type oppmerksomhet. Også en mulighet...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 hver gang jeg skal snakke med en jeg er interessert i så blir jeg som en fjortis igjen, så er ofte jeg unngår å snakke med de. Jeg blir mer rar enn det jeg er fra før
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har alltid vært kjipest mot den jeg er mest interessert i. Ergo har alltid kameraten til han jeg er forelska i, blitt forelska i meg... Morsomt. Nå som jeg har blitt voksen og singel, ser jeg at jeg så lett faller tilbake i det sporet. Er så mye lettere å ta kontakt med ham jeg ikke vil ha... Om denne sosialt oppegående og kloke damen har plukket opp dine signaler men ikke gjengjelder interessen, så ville hun vært hyggelig og snill med deg. Sosialt kompetente, hyggelige og greie kvinner er ikke arrogante mot menn som liker dem, selv om de ikke deler følelsene. Hvis en kvinne er arrogant mot en mann som er interessert i henne, som hun ikke gjengjelder følelsene til, skyldes det at han har tråkket over veldig mange grenser, er svært pågående og ubehagelig eller at hun er lite sosialt kompetent og følelsesmessig umoden. Og sånne damer vil du vel ikke ha, TS? Ergo - gir opp et lite hakk du, jeg ser ikke bort fra at hun kan være veldig nysgjerrig og usikker på deg og. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #16 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har alltid vært kjipest mot den jeg er mest interessert i. Ergo har alltid kameraten til han jeg er forelska i, blitt forelska i meg... Morsomt. Nå som jeg har blitt voksen og singel, ser jeg at jeg så lett faller tilbake i det sporet. Er så mye lettere å ta kontakt med ham jeg ikke vil ha... Om denne sosialt oppegående og kloke damen har plukket opp dine signaler men ikke gjengjelder interessen, så ville hun vært hyggelig og snill med deg. Sosialt kompetente, hyggelige og greie kvinner er ikke arrogante mot menn som liker dem, selv om de ikke deler følelsene. Hvis en kvinne er arrogant mot en mann som er interessert i henne, som hun ikke gjengjelder følelsene til, skyldes det at han har tråkket over veldig mange grenser, er svært pågående og ubehagelig eller at hun er lite sosialt kompetent og følelsesmessig umoden. Og sånne damer vil du vel ikke ha, TS? Ergo - gir opp et lite hakk du, jeg ser ikke bort fra at hun kan være veldig nysgjerrig og usikker på deg og. lykke til! Nå kan du ta styggelig feil ... Det trenger ikke å være slik hun tenker . Kanskje tenker hun motsatt . Det har jeg selv ofte gjordt når jeg har vært forelsket . Selv om jeg er en selvsikker kvinne med masse selvtillitt ovenfor det motsatte kjønn ,merker jeg at jeg blir mer sjenert , usikker og sårbar ovenfor en jeg er forelsket i , enn en jeg ikke har slike følelser for i det hele tatt . Så derfor er det mye lettere å gå bort til kompisen hans å snakke , enn med han som jeg liker så godt . Og de jeg forelsker meg i , har jeg ofte så høye tanker om , høyere tanker om han enn jeg har om meg selv ( selv om jeg kan være litt inbildsk til vanlig ...he he Tuller nå : ) . Nesten så jeg får mindre selvtillitt enn jeg normalt har , straks jeg ser han . Da er jeg liksom ikke så tøff lenger , som jeg bruker å være : ) Jeg som er så flink til å flørte , holde øyekontakt usjenert , smile og er åpen og sosial alltid ,osv osv blir plutselig livredd bare ved tanken på å gå bort til han på eget initiativ.Men jeg fixer det helt fint om han kommer bort til meg . Bare hyggelig og jeg klarer å både prate og holde samtalen i gang på en naturlig måte . Men jeg klarer ikke gå bort til han , være så direkte . Nei det får han gjøre .Er ikke han mann kanskje ? Og burde kunne vise at han er litt tøffere og kulere enn meg egentlig ? Det syns jeg . Gamle kjønnsrolleforventninger lever fortsatt , og mange vil aldri endres på , uansett hvor " moderne " mennesket blir . Mannen må vise litt mot , han må våge å være den som kommer bort . Er bare sånn det er . Når det gjelder det avsnittet hvor kvinnen kan vise ignorering og arroganse ovenfor mannen hun er interesert i . Så kan dette skyldes USIKKERHET pga at han har sendt henne så mixede signaler . Sterk usikkerhet for om han virkelig liker henne . Hun tenker han kanskje ser så overlegen og kul ut selv , at hun sikkert ikke er helt hans smak . Kanskje best å ikke ha forhåpninger . I og med at han selv virker så overlegen , stiv og arrogant mot henne . Han har eks. ikke hilst på henne da hun kom inn og kanskje unngått øyenkontakt med henne flere ganger . Bare smugtittet litt . Det kan hun ta som tegn på at han er arrogant og overlegen mot BARE HENNE . Hvorfor er han overlegen mot bare meg ? Men gir alle andre masse oppmerksomhet . Ofte betyr det jo at han føler det samme . Han blir nervøs i hennes nærvær og vet ikke helt hvordan han skal oppføre seg . Mens hun syns han sender mixede signaler og blir enda mer usikker på han .Om han liker henne eller ikke . Dette blir man så sårbar av . Og tvilende . Nei vis tydelig at du liker henne og at hun betyr noe extra for deg , så hun ikke tviler mer . Så blir hun tøffere hun også . Den man forelsker seg i , tenker man ofte er uoppnåelig og at man selv ikke er bra nok ( uansett hvor vakker hun måtte være - kan hun tenke slik ) , forde det er så skjelden forelskelser fører til forhold og er gjengjeldt .Men heldigvis er det ofte det . Og da er det fantastisk , når man får hverandre endelig ..... Så det er verd å dumme seg litt ut for , våge å tråkke litt i salaten for , kjempe litt for , å få den man drømmer lidenskapelig om ...og hjertet banker extra sterkt for : ) Husk , har du spilt overlegen mot henne selv , hermer hun deg og gjør det samme mot deg . Men tør du å opptre oppriktig og ærlig og vise tydelig i handling at du liker henne , så blir hun også enda mer avslørende og åpen mot deg .
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #17 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har alltid vært kjipest mot den jeg er mest interessert i. Ergo har alltid kameraten til han jeg er forelska i, blitt forelska i meg... Morsomt. Nå som jeg har blitt voksen og singel, ser jeg at jeg så lett faller tilbake i det sporet. Er så mye lettere å ta kontakt med ham jeg ikke vil ha... Om denne sosialt oppegående og kloke damen har plukket opp dine signaler men ikke gjengjelder interessen, så ville hun vært hyggelig og snill med deg. Sosialt kompetente, hyggelige og greie kvinner er ikke arrogante mot menn som liker dem, selv om de ikke deler følelsene. Hvis en kvinne er arrogant mot en mann som er interessert i henne, som hun ikke gjengjelder følelsene til, skyldes det at han har tråkket over veldig mange grenser, er svært pågående og ubehagelig eller at hun er lite sosialt kompetent og følelsesmessig umoden. Og sånne damer vil du vel ikke ha, TS? Ergo - gir opp et lite hakk du, jeg ser ikke bort fra at hun kan være veldig nysgjerrig og usikker på deg og. lykke til! Enig .Kjipt når kameraten hans misforstår og blir forelsket i deg . Og ikke skjønner at det er kompisen hans du er ute etter ...he he Jeg bruker kompisen hans bare til å fiske ut opplysninger om han jeg er interesert i ...rart kompisen hans ikke forstår det . Men tror jeg er interesert i han . Bare forde jeg tør gå bort å prate med han . Men det er kunn med ett mål for øyet , fiske ut informasjon om den deilige kameraten hans ...he he
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #18 Skrevet 1. mai 2011 Vanskelig å svare på. Enten er hun sjenert fordi hun er interessert eller så har hun plukket opp signalene dine og ønsker ikke den type oppmerksomhet. Men klart det går an å virke veldig selvsikker og frempå og likevel være sjenert ovenfor noen mennesker, typisk de man er interessert i. Jeg kjøper ikke teorien om at dette er taktikk, har vanskelig for å tro at en sosialt oppegående, attraktiv og forhåpentligvis litt moden kvinne bevisst og konsekvent overser menn hun liker. Men at selv den mest selvsikre kan bli blyg av og til er helt klart. Jeg overså en mann jeg liker og er forelsket i , forde hans kompis sa til meg at han hadde dame og var opptatt .Jeg spurte kompisen hans om han var singel , og det var han ikke . Det var så skuffende å høre , at jeg bare overså og ignorerte han jeg var forelska i hele kvelden etterpå . Faktisk var jeg litt smådeppa av å få høre at han hadde dame .Så drakk litt extra den kvelden . Sikkert forde jeg var så skuffet . Typsk.Når man liker noen så utrolig godt , så må det være kjepper i veien .Og selvsagt uoppnåelig for deg .
straamann Skrevet 1. mai 2011 #19 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Husk , har du spilt overlegen mot henne selv , hermer hun deg og gjør det samme mot deg . Men tør du å opptre oppriktig og ærlig og vise tydelig i handling at du liker henne , så blir hun også enda mer avslørende og åpen mot deg . Måtte bare kommentere dette. Det er mange mennesker, både kvinner og menn, som er livredd EKTE følelser, også av den gode sorten. Hvis to usikre personer er tiltrukket av hverandre , oppstår det av og til en "protestpolka" i sjekkefasen - når den ene tar initativ, viser den andre avstand og vise versa. Og... ulike personer har ulik terskel for hva som tolkes som interesse fra det annet kjønn. En som aldri har opplevd en ekte forelskelse, kan være ektra sårbar for "miksede signaler" en en som vet hva det vil si å være virkelig forelsket. Og mange har også store problemer med hvordan de skal utrykke sin interesse for det annet kjønn uten å fremstå som en siklende gammel gris (i menns tilfelle dette, hehe) eller billig (kvinner) Endret 1. mai 2011 av straamann
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #20 Skrevet 1. mai 2011 Måtte bare kommentere dette. Det er mange mennesker, både kvinner og menn, som er livredd EKTE følelser, også av den gode sorten. Hvis to usikre personer er tiltrukket av hverandre , oppstår det av og til en "protestpolka" i sjekkefasen - når den ene tar initativ, viser den andre avstand og vise versa. Og... ulike personer har ulik terskel for hva som tolkes som interesse fra det annet kjønn. En som aldri har opplevd en ekte forelskelse, kan være ektra sårbar for "miksede signaler" en en som vet hva det vil si å være virkelig forelsket. Og mange har også store problemer med hvordan de skal utrykke sin interesse for det annet kjønn uten å fremstå som en siklende gammel gris (i menns tilfelle dette, hehe) eller billig (kvinner) Ja som kvinne er jeg redd for å flørte for mye og vise for mye initiativ . For tydelig og for aktivt med den jeg er betatt av eller forelsket i . Man blir da livredd for at han skal tro man er skikkelig billig og dumme seg litt ut for han , siden man flørter så tydelig og aktivt med han . Alt man gjør kan jo tolkes i verste retning.Er jo ikke sikkert han forstår at han er den ENESTE fyren du flørter aktivt med og at ingen andre egentlig intereserer deg , kunn forde han er spesiell for deg og du er forelska og betatt . Han kan jo tenke du byr deg frem som en billig tøs ... noe du sikkert gjør til alle andre menn også . Kjipt å bli misforstått . Og man aner jo ikke hva en fremmend kan tenke om deg . Kvinner har ikke så stort spillerom eller frihet desverre , før deres oppførsel fort kan tolkes som billig .... Ellers har jeg aldri tenkt på eldre menn som tar kontakt og er hyggelige , som gammel gris . Jeg liker HYGGELIGE menn generelt og kunne ikke falt meg inn og tenkt noe negativt om de , kunn forde de er vesentlig eldre enn meg selv . Er jo så normalt og vanlig at eldre menn tar kontakt . Er jo ofte de som TØR å ta kontakt også mange ganger : ) Bare hyggelig så lenge de opptrer hyggelig mot meg . Så er det ok .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå