Gå til innhold

Feil av søsteren å ha hvit kjole?  

111 stemmer

1. 1. Feil av søsteren å ha hvit kjole?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Synes det er litt rart at forloveren hadde hvit kjole i et kongelig bryllup... det tok litt oppmerksomhet fra bruden.

Uansett: kate var utrolig vakker og selvfølgelig kveldens vakreste, men uansett rart at Pippa stilte i den kjolen.. Hva synes dere?

Endret av Sarafina
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen av dere som diskuterer dette i x antall tråder som skjønner at dette er faktisk en kjole som hun ikke selv har valgt????

Det er en kjole valgt av bruden selv + flere, ikke en kjole søsteren til Kate valgte å ta på for å ødelegge dagen :rolleyes:

• Liker 33
Gjest Harriet
Skrevet

Jeg syntes det var veldig stilig at hun hadde hvit kjole. Den var designet ved samme motehuset som brudens så det hele var nok planlagt.

Det hadde ikke vært like elegant om hun hadde skilt seg ut med en annen farge på kjolen. Og i motsetning til deg syntes jeg ikke søsteren stjal showet. De er begge like vakre, men hun hadde aldri overgått bruden, ingen sjanse for det..

• Liker 18
Skrevet

Hun stjal da ikke showet på noen som helst måte, og at hun kom i hvit kjole, det var nok nøye planlagt.

• Liker 8
Skrevet

Stjal showet? Tok oppmerksomhet fra bruden? :hoho:

Hvilken vielse så du på?

• Liker 11
Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

Og si at hun stjal showet er idiotisk. Og om Hertuginnen av Cambridge hadde hat noe i mot at søsteren gikk i hvit så tror jeg nok hun hadde sakt noe.

Alle som så på det kunne se at Hertuginnen var midtpunktet.

men folk må jo alltid finne noe og klage over.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 6
Skrevet

Som en skriver over her så har hun nok ikke valgt den selv. Syns kjolen var nydelig og passet både til brudekjolen og brudepikekjolene :)

• Liker 1
Skrevet

Det er tradisjon at forloveren har lys kjole når man snakker om kongelige bryllup. Og det er vel ingen som er dumme nok (utenom Se&Hør) til at de tror hun har fått velge fritt selv?

Syns kjolen var lekker og passet perfekt inn :)

• Liker 6
Skrevet

For noen negative mennesker dette forumet har! Alt var helt vakkert, perfekt. Det hadde sett idiotisk teit ut om søstra hadde hatt på seg en rosa eller grønn kjole. Det passet helt perfekt at hun og de lille ungene hadde på seg hvitt.

Gjest Harriet
Skrevet

Så bra at i hvertfall de er enige med deg :fnise:

Det viser bare at Se&Hør`s reporter ikke helt vet hva han snakker om. Det er nemlig samme motehus som har designet kjolene til brud og forlover - så jeg tror nok det var forutbestemt og helt etter planen.

Man overgår ikke en brud bare i egenskap av å bære hvit kjole, det er det dummeste jeg leser. Det var stilig at hun hadde hvit kjole, og helhetsinntrykket hadde blitt forstyrret om hun hadde hatt en annen farge.

• Liker 3
Skrevet (endret)

For noen negative mennesker dette forumet har! Alt var helt vakkert, perfekt. Det hadde sett idiotisk teit ut om søstra hadde hatt på seg en rosa eller grønn kjole. Det passet helt perfekt at hun og de lille ungene hadde på seg hvitt.

Selvfølgelig helt enig i at alt var helt nydelig og vakkert!

Pippa så helt fantastisk ut også! Og jeg trodde heller ikke at hun hadde valgt kjolen selv.

Alt jeg sier er at jeg syntes at hun minnet for mye om en brud, etter min smak, men takler at ingen andre her er enig med meg.

;)

Endret av Sarafina
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg synes er rart er at i alle tråder her blir det ramaskrik når noen nevner hvit kjole, og iallfall som forlover, men når man nå setter spørsmålstegn så blir man halshugget?

Jeg lurte også på dette med hvit kjole, men det er jo fordi jeg har lært det her! Og jada, jeg vet at man har andre skikker andre steder osv. Og jeg tror selvsagt ikke at hun har valgt den selv. Og jeg synes at det var pent med hvitt til, det ble stilfullt. Men det er jo dere som har skreket om at det er så ulovlig! Så det går jo an å svare folk høflig fordiom. Hyklere

• Liker 3
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Det viser bare at Se&Hør`s reporter ikke helt vet hva han snakker om.

Det er jo en kjent sakt at Se&Hør reportere aldri vet hva de snakker om

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Antrekket var helt riktig etter skikk og bruk i England, og jeg kan garantere at hun ikke har valgt den selv. Den ble designet av samme designer som laget kjolen til Kate, de var ment å passe sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en kjent sakt at Se&Hør reportere aldri vet hva de snakker om

Det er kildene som snakker og mener, ikke reporterne deres. Se og Hør intervjuer kildene sine, og gjengir hva de sier.

Dååååh.....

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Det er kildene som snakker og mener, ikke reporterne deres. Se og Hør intervjuer kildene sine, og gjengir hva de sier.

Dååååh.....

se og hør sine kilder `?

se og hør har ikke kilder de har folk som dikter ting opp

• Liker 7
Gjest Consensio
Skrevet

Nå er jo ikke kongelig bryllup et vanlig bryllup.

Regner med at disse som organiserer alt, i tillegg til Kate og William selv, har god oversikt over hvordan ting skal være.. Ikke slik at Pippa bare plutselig dukket opp i hvit kjole og at det var for sent å gjøre noe med det.

Dessuten syns jeg Pippa taklet rollen sin veldig fint. Hun holdt seg i bakgrunnen og var veldig ydmyk og stjal ikke showet på noe som helst måte. Det var jo ikke slik at det var noen tvil om hvem som var bruden heller liksom ...

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Dååååh.....

Uff, håper virkelig du glemte en ironi-smiley der altså...ellers burde du kanskje sette deg litt mer inn i hvordan Se&Hør jobber (inkludert deres såkalte kilder)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...