Timseh Skrevet 28. april 2011 #21 Skrevet 28. april 2011 Oh yes! Det var den statusen hans som fikk mest reaksjoner av både familie og venner av han. Var en del mennesker som skrev på veggen hans også etter denne statusen. Skjønner ikke hvorfor mennesker skal utlevere andre enten det er venner, ekser, et familiemedlem eller et ons.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #22 Skrevet 28. april 2011 Hvis du ikke vil skjule innleggene hennes kan du egentlig bare holde kjeft. Du er mer slitsom enn henne,og mer patetisk som må legge ut om det her. 2
Gjest Mynona83 Skrevet 28. april 2011 #23 Skrevet 28. april 2011 Hvis du ikke vil skjule innleggene hennes kan du egentlig bare holde kjeft. Du er mer slitsom enn henne,og mer patetisk som må legge ut om det her. Haha.. hun sier jo at det er underholdene og ikke vil skjule det. hun bare deler morsomheten med oss, og lurer på hva som gjør at man gjør slike ting. Hun klager ikke på at det er slitsomt!! Les innlegget! 6
Fanta Exotic Skrevet 28. april 2011 #24 Skrevet 28. april 2011 Har en slik en på facebook jeg og, bare at det er en mann. Jeg (og mange andre) har fortalt han rett ut hva jeg(vi) mener om oppførselen hans og at han må slutte og utlevere seg selv og andre på den måten. Han skriver om dårlige ligg han har hatt og utleverer personene med navn. Får meg ikke helt til å slette han selv om... Skriv på en status hun har om hva sønnen hennes mener om at hun legger ut så mye informasjon om han e.l. Sikkert flere som hopper på lasset da. Jeg leste på vg for noen år siden om en fyr som hadde en hjemmeside hvor han skrev fullt navn på jenter han hadde hatt sex med og gitt dem terningkast... Han fikk en ganske kjip bot, hvis ikke jeg husker feil. Forresten føler jeg veldig sterkt at denne dama er på KG.. Hvis hun bare sitter foran PC-skjermen hele dagen, skal du ikke se bortifra det.. Håper egentlig hun leser dette innlegget 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #25 Skrevet 28. april 2011 Forresten føler jeg veldig sterkt at denne dama er på KG.. Hvis hun bare sitter foran PC-skjermen hele dagen, skal du ikke se bortifra det.. Håper egentlig hun leser dette innlegget Huff, håper ikke det. Vil henne ikke noe vondt:( Føler på meg at hun hadde fortalt ting om KG i statusene sine om hun hadde vært her Eller linket til interessante diskusjoner osv. Mange er flaue over å henge på KG, men tror ikke hun vet hva flau er i nettsammenheng...
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #26 Skrevet 28. april 2011 Huff, håper ikke det. Vil henne ikke noe vondt:( Føler på meg at hun hadde fortalt ting om KG i statusene sine om hun hadde vært her Eller linket til interessante diskusjoner osv. Mange er flaue over å henge på KG, men tror ikke hun vet hva flau er i nettsammenheng... Men hvis hun har mange venner så skal det lite til før noen av dem kjenner igjen innleggene hennes og tipser henne om denne tråden. Håper TS oppdaterer oss om hva hun skriver på Facebook da.
Titti72 Skrevet 28. april 2011 #27 Skrevet 28. april 2011 Jeg har også en sånn en som jeg følger med på. Nyter gårdagens oppdateringer, mens jeg koser meg med morgenkaffen min.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #28 Skrevet 29. april 2011 Uff kjenner til typen. Har selv en nyskilt mor som legger ut daglige oppdateringer om hvor mye hun gleder seg til helg, hver bidige uke. Og ikke minst hvor godt det skal bli med øl etter endt arbeidsdag (hun jobber på hotell, er ikke akkurat verdens vanskeligste yrke vi snakker om). Er morsomt å se hvordan denne typen nyskilte mødre blir så krampeaktig desperate etter oppmerksomhet, fest og å vise at de har et 'liv' og er 'lykkelige' over den nye tilværelsen som 'fri og singel'. Wo-hoo lizm! Den dagen mitt lyspunkt i dagen blir en øl tror jeg at jeg gir opp
Carrot Skrevet 29. april 2011 #29 Skrevet 29. april 2011 Jeg må si jeg er litt "der" selv at hvis man velger ikke distansere seg fra slike oppdateringer kan man ikke klage på dem heller, hvis man finner dem "underholdende" kan man ikke samtidig påberope seg at de er "skadelige" for andre sånn og slik - først får man feie for egen dør - deretter kan man feie for andres, men da må man passe på å ha gode motiver for det.... 2
Gjesten Skrevet 29. april 2011 #30 Skrevet 29. april 2011 Jeg må si jeg er litt "der" selv at hvis man velger ikke distansere seg fra slike oppdateringer kan man ikke klage på dem heller, hvis man finner dem "underholdende" kan man ikke samtidig påberope seg at de er "skadelige" for andre sånn og slik - først får man feie for egen dør - deretter kan man feie for andres, men da må man passe på å ha gode motiver for det.... Jegr ikke helt enig med deg der altså.. Man kan da la seg underholde av andres svært upassende kommentarer. Det betyr ikke at de ikke er skadelige for barna deres.
Carrot Skrevet 29. april 2011 #31 Skrevet 29. april 2011 Jegr ikke helt enig med deg der altså.. Man kan da la seg underholde av andres svært upassende kommentarer. Det betyr ikke at de ikke er skadelige for barna deres. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan finne det morsomt dersom det er skadelig for andre - man morer seg da ikke på (i dette tilfellet) barnas bekostning??? 1
Gjesten Skrevet 29. april 2011 #32 Skrevet 29. april 2011 Jeg skjønner ikke hvordan noen kan finne det morsomt dersom det er skadelig for andre - man morer seg da ikke på (i dette tilfellet) barnas bekostning??? Jeg tror nok ikke det er akkurat det de morer seg over, det er nok mer den totale mangelen på sosial intelligens hos vedkommende som skriver det.
Carrot Skrevet 29. april 2011 #33 Skrevet 29. april 2011 Jeg tror nok ikke det er akkurat det de morer seg over, det er nok mer den totale mangelen på sosial intelligens hos vedkommende som skriver det. veeel, igjen - humor som går direkte på andres bekostning og er vond og slem er for meg (som for wenche foss) en elendig humor..
Gjest Anea. Skrevet 29. april 2011 #34 Skrevet 29. april 2011 Jeg er enig i at det hun skriver er på grensen. Men hjelper det henne at du forteller oss på kvinneguiden hvor "crazy" hun er? Alle har forskjellige problemer, og kanskje hun føler seg ensom. Hvis hun foreksempel har dårlig selvtillit og selvfølelse hjelper det ikke at noen skriver for ille hun er på internett. Hvis du er en venn, syns jeg du heller skal besøke henne. En person som sitter hele dagen på internett, har mest sannsynlig lite å gjøre. Og en ting å tenke på: Tenk hvis noen "venner" av deg syns du gjør rare ting, hadde du likt at dem hadde hengt deg ut på internett, eller vært en ekte venn og spurt deg?
FrøkenJosefine Skrevet 29. april 2011 #35 Skrevet 29. april 2011 Hun henger seg jo selv ut på internett da.... Synes jo TS her tar mere hensyn til henne enn hun gjør selv, siden hun IKKE bruker fullt navn på denne personen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå