AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Huff, håper ikke hun leser dette! Men hun er ikke helt riktig altså! Hun har opptil 20-30 statusendringer til dagen. Tar en haug med sånne tester. Poster musikkvideoer, linker osv hele tiden. Etter en dag er Facebookoppdateringene på profilen hennes på sikkert en halvmeter lange... Og tingene hun skriver er rare. Hun legger ut om absolutt alt. Banner innimellom, får skikkelige utbrudd om tv-en ikke virker. Skriver hele tiden "skjulte" hint om at hun er singel og desperat. Legger ut bilder av utfordrende klær, for å høste kommentarer fra mannfolk. Hun treffer tydeligvis en del menn på nettet og fisker etter kommentarer fra dem hele tiden. Minner meg om en oppmerksomhetssyk tenåring. Også prøver hun å gjøre exmannen sjalu ved å flørte masse og hinte om sex i statuser og kommentarer. Hun har en stakkars sønn som blir utlevert hver dag han er syk, sier noe morsomt osv. Hun tar masse bilder av seg selv i bikini og legger ut i fleng. I det siste har det tatt helt av, hun har postet den samme statusen med et kjærlighetsordtak 10 ganger (har tellt!) i løpet av en ukes tid. Ikke på rad, men innimellom alle de andre detaljene om alt hun gjør. Hun sitter på face 24/7, er alenemor og lever mesteparten av tiden på NAV. Jeg blir gal! Det er for så vidt underholdende for oss andre, men hun burde beskyttes mot seg selv. Blir flau på hennes vegne. Hun er godt voksen, har en sønn, og oppfører seg som en fjortis! Utrolig oppmerksomhetssyk og gir dårlig skjulte hint hele tiden. Hva er det med sånne folk? Kan gi noen eksempler på statusene: 1= Jeg vil være sammen med deg♥ 2 = Jeg faller for deg♥ 3 = Jeg vil ha one night stand med deg ♥ ...4 = Jeg savner deg♥ 5 = Jeg har likt deg♥ 6 = jeg liker deg skikkelig godt♥ 7 = Jeg syns du drit deilig♥ 8 = Jeg elsker deg♥ 9 = Jeg syns du er altfor fin♥ 10=Jeg er glad jeg har deg som venn :D ♥ 11=hadde du gjort det som står på dem 10 første ? "Sånn må jeg ha, siden jeg skal dele rom med XXXX i tyrkia :D "(bilde av en kjole) "Hjelp, hvis noe sender meg sms, så får jeg den ikke.... Får ikke motta sms når jeg er tom på mobilen, det var faktisk en litt lettelse :D" (hint om at hun er fryktelig populær) "FAEN I HELVETE!!!!!! hvorfor vil ikke noe virke.... Hiver jeg denne helvetes pcen også til helvete!!!!" "Haha utrolig sexy på jobb, blå uniform skjorte " "Dagens gåte: Jeg er ikke hjemme, hvor er jeg hen da? " "Nei, nå har jeg pratet så mye at jeg trenger noen timer søvn.... De mannfolkan holder man våken halve natta " "hvorfor må de fine toppene være sånn at man må gå uten BH i dem da :D" og sånn går det. Og ikke kom med den der blokker-henne-regla. Jeg syns det er morsomt jeg, men lurer på hva som foregår i hodet hos sånne? Og ja, jeg bryr meg om hva andre gjør på facebook, det er derfor jeg har det;) 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Hun har en stakkars sønn som blir utlevert hver dag han er syk, sier noe morsomt osv. Det er da ganske vanlig å skrive på facebook om barnet sier noe morsomt foreksempel! Har mange på facebook som gjør dette å synes bare det er koselig Har du ett problem det så får du blokkere hun da! Sjalu på hun eller? Virker nesten sånn! 1
MilliVanilli Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Det er da ganske vanlig å skrive på facebook om barnet sier noe morsomt foreksempel! Har mange på facebook som gjør dette å synes bare det er koselig Har du ett problem det så får du blokkere hun da! Sjalu på hun eller? Virker nesten sånn! HAHAHAHA. Er det frøkna selv som snakker, eller? 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Det er da ganske vanlig å skrive på facebook om barnet sier noe morsomt foreksempel! Har mange på facebook som gjør dette å synes bare det er koselig Har du ett problem det så får du blokkere hun da! Sjalu på hun eller? Virker nesten sånn! Sjalu??? På hva da, mener du? *venter spent* 2
Timseh Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Det er da ganske vanlig å skrive på facebook om barnet sier noe morsomt foreksempel! Har mange på facebook som gjør dette å synes bare det er koselig Har du ett problem det så får du blokkere hun da! Sjalu på hun eller? Virker nesten sånn! Skjønner ikke helt hvordan man kan være sjalu på et slikt menneske? Dersom du blir gal så slett henne eller konfronter henne med at du føler hun dummer seg ut dersom dere er venninner. Noen mennesker er oppmerksomhetssyke.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Det er da ganske vanlig å skrive på facebook om barnet sier noe morsomt foreksempel! Har mange på facebook som gjør dette å synes bare det er koselig Har du ett problem det så får du blokkere hun da! Sjalu på hun eller? Virker nesten sånn! Ja, alle som kritiserer noen er sjalu Lurer på HVA jeg skulle vært sjalu på, jeg kan ikke komme på en eneste ting, selv om jeg tenker!? Og det at hun skriver ALT (ikke bare morsomme ting, en gang skrev hun om diaren hans og han er 6 år...) om sønnen sin var heller ikke hovedpoenget her. 3
FrøkenJosefine Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 hehehehe har noen sånne jeg og gitt.. og skjønner at det er morsomt å le av henne.. sånn som jeg gjør av mange her inne..
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Skjønner ikke helt hvordan man kan være sjalu på et slikt menneske? Dersom du blir gal så slett henne eller konfronter henne med at du føler hun dummer seg ut dersom dere er venninner. Noen mennesker er oppmerksomhetssyke. Har tenkt på å hinte, men føler ikke vi er nære nok til det. Det er 10 års aldersforskjell, og vi er ikke venninner, bare bekjente. Var ikke lenge siden hun fikk et hint av en venn om at hun skrev veldig mye på face, men det tok hun bare med et smil... Vil ikke slette henne, hun er den morsomste på hele face, men jeg begynner å lure på hennes mentale tilstand:/
Fanta Exotic Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Herregud, så barnslig hun virker.. Jeg er virkelig glad jeg ikke er sønnen hennes!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Herregud, så barnslig hun virker.. Jeg er virkelig glad jeg ikke er sønnen hennes! Håper hun ikke er på Face den dagen han blir gammel nok til å være der selv. Hadde moren min gjort sånn, hadde jeg vært utrolig pinlig berørt:/
Gjest Mynona83 Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 Jeg blir gal! Det er for så vidt underholdende for oss andre, men hun burde beskyttes mot seg selv. Blir flau på hennes vegne. ... Og ikke kom med den der blokker-henne-regla. Jeg syns det er morsomt jeg, men lurer på hva som foregår i hodet hos sånne? Og ja, jeg bryr meg om hva andre gjør på facebook, det er derfor jeg har det;) Det er da ganske vanlig å skrive på facebook om barnet sier noe morsomt foreksempel! Har mange på facebook som gjør dette å synes bare det er koselig Har du ett problem det så får du blokkere hun da! Sjalu på hun eller? Virker nesten sånn! Need I say more? 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 HAHAHAHA. Er det frøkna selv som snakker, eller? Hvor tid ble det gale å skrive koselige ting som sønnen sier/gjør?
Timseh Skrevet 28. april 2011 #14 Skrevet 28. april 2011 Har tenkt på å hinte, men føler ikke vi er nære nok til det. Det er 10 års aldersforskjell, og vi er ikke venninner, bare bekjente. Var ikke lenge siden hun fikk et hint av en venn om at hun skrev veldig mye på face, men det tok hun bare med et smil... Vil ikke slette henne, hun er den morsomste på hele face, men jeg begynner å lure på hennes mentale tilstand:/ Har en slik en på facebook jeg og, bare at det er en mann. Jeg (og mange andre) har fortalt han rett ut hva jeg(vi) mener om oppførselen hans og at han må slutte og utlevere seg selv og andre på den måten. Han skriver om dårlige ligg han har hatt og utleverer personene med navn. Får meg ikke helt til å slette han selv om... Skriv på en status hun har om hva sønnen hennes mener om at hun legger ut så mye informasjon om han e.l. Sikkert flere som hopper på lasset da.
Gjest Mynona83 Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 Hvor gammel er hun egentlig. Helt til jeg leste eksmann trodde jeg det var en av mine facebookvenner :gjeiper: Har et par sånne. Eller, de legger ikke ut bilder av seg selv faktisk - men alt det andre. Hu ene har jeg ikke sett på 6-7 mnd, men jeg føler jeg prata med hu i sta!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Hvor tid ble det gale å skrive koselige ting som sønnen sier/gjør? Det er jo ikke hovedpoenget her... Gud som folk kan henge seg opp i feil ting. Og jeg gjentar: Det er ikke bare koselige ting han gjør hun skriver, hun skriver alt mulig rart (han har flere sykdommer bl.a og det vet hele face...) 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 Hvor gammel er hun egentlig. Helt til jeg leste eksmann trodde jeg det var en av mine facebookvenner :gjeiper: Har et par sånne. Eller, de legger ikke ut bilder av seg selv faktisk - men alt det andre. Hu ene har jeg ikke sett på 6-7 mnd, men jeg føler jeg prata med hu i sta! Tidlig i 30-årene:p Føler jeg kjenner henne inn og ut, selv om vi knapt har snakket på tomannshånd IRL :gjeiper:
Gjest Mynona83 Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 Har en slik en på facebook jeg og, bare at det er en mann. Jeg (og mange andre) har fortalt han rett ut hva jeg(vi) mener om oppførselen hans og at han må slutte og utlevere seg selv og andre på den måten. Han skriver om dårlige ligg han har hatt og utleverer personene med navn. Får meg ikke helt til å slette han selv om... Skriv på en status hun har om hva sønnen hennes mener om at hun legger ut så mye informasjon om han e.l. Sikkert flere som hopper på lasset da.
Gjesten Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 Det jeg lurer på er hvordan slike mennesker hadde klart seg før den teknologiske revolusjon 1
Gjesten Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Det er da ganske vanlig å skrive på facebook om barnet sier noe morsomt foreksempel! Har mange på facebook som gjør dette å synes bare det er koselig Har du ett problem det så får du blokkere hun da! Sjalu på hun eller? Virker nesten sånn! Sjalu for hva da nøyaktig? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå